Miziaforum's Blog

1943 RZEŹ WOŁYŃSKA , 2014 RZEŹ ODESSKA i mini pogrom 2016 ! porównaj metody i skutki…

Posted by miziaforum w dniu Lipiec 16, 2017


A wszystko to zawsze za zgodą i wiedzą aktualnie panujących przy władzy

ODESSA 50 ZAMORDOWANYCH W MNIEJ NIZ 60 MINUT !

 

Komentarze 63 to “1943 RZEŹ WOŁYŃSKA , 2014 RZEŹ ODESSKA i mini pogrom 2016 ! porównaj metody i skutki…”

  1. llubię said

    A jak wrzucałam ten filmik o tej Rzezi Odeskiej to myślałam, że mi głowę zmyją , że starocie wrzucam 😦 😦 😦

  2. marek said

  3. marek said

  4. llubię said

  5. marek said

    http://niewygodne.info.pl/artykul8/03885-Forsuje-PaliwoPlus-a-sam-jezdzi-za-darmo.htm

    Poseł Dolata (główny orędownik ustawy „PaliwoPlus”) wziął w ub. roku ponad 36 tys. zł zwrotu na paliwo!

  6. marek said

  7. miziaforum said

    wczoraj w nocy w Lwowie obrzucono butelkami z benzyną klasztor 20 zakonnic w szpitalu .. tak tak chcieli je usmażyć żywcem .. a media w Polsce milczą

  8. KnUR1 said

  9. llubię said

    • llubię said

      Mizia … chyba znowu się coś z komentami dzieje ??? 😦

      • Lech X said

        Bo?

        • llubię said

          Bo jak wrzucałam filmik z Międlarem to najpierw przejść nie chciało … a potem weszło , ale na górze z lewej nie byłam wyświetlona ( „najnowsze komenty” ) … zrobiłam dopisek – na który Ty odpisałeś … i przeszedł … ale z boku też nie był wymieniony 😦 ??? Ja tego nie kumam ??? 😦

          • Lech X said

            Ktoś może coś majstrować.

            • miziaforum said

              🙂 7 LAT KOMBINUJĄ TO I BANDEROWCÓW PRZETRZYMAM .. ALE ONI NIE OD JUTRA RUSZAM Z AKCJĄ „BANDEROWCY NA BANERY” BO DZIŚ JEST OSTATNI DZIEŃ OBCHODÓW ROCZNICY MORDÓW WOŁYŃSKICH .

              • llubię said

                Mizia, a zrób też baner , jakiego to bydlaka chcą świętym zrobić ??? I co ten banderowiec wygadywał , że to żaden grzech zabić Polaka ??? … Do czego to zmierza ??? Chcą Nam zgotować los Żydów z ’39 ??? 😦 😦 😦

            • Jarosław Wieczorek said

              majstrować jasne nie bądźcie tacy podejrzliwi to internet tak działa przeciążone serwery czy coś chcecie się dowiedzieć czegoś o hakerstwie to polecam anonymouse jak rozkradli al-kaide i wiele innych rzeczy dobrych podkreślam z mojego punktu widzenie zrobili

            • Jarosław Wieczorek said

  10. Lech X said

    Ten blog zaczyna być obiektem ataków ,co jest z reszta z perspektywy wroga zrozumiałe.

    • llubię said

      I też mnie zastanawia , jak ~Jarek to robi , że … np. są już trzy komenty napisane , a on pisze czwarty … a wskakuje jego koment jako drugi ??? Albo napisał już , a też z boku nie ma , że był aktywny ??? … Tego też nie kumam ??? 😦

      • Jarosław Wieczorek said

        czy chodzi o mnie bo domyślam się,że nie ma tu innego Jarka no może Pan Jarosław Kaczyński nas obserwuje jak robi to Wojciech Cejrowski to nie jest żaden atak jestem tutaj bo szanuję a szanuję nie wielu Pana Mizia i głównie do niego te wszystkie artykuły kieruję a teraz idę jakieś petycje podpisać żeby nam do Poleczki Mateczki jakieś skurwiele nie weszły a te moje komentarze wpadają tak niesymetrycznie bo mam ze 50 kart ze stronami otwarte bo się uczę internetów 🙂

        • miziaforum said

          BLOKADA ZDJĘTA JUZ DAWNO A TWOJE IP AKSIMET WORDPRESA BLOKUJE ?? MUSIAŁEŚ NA WORDPRESIE GRÓBO PODPASĆ ZMIEŃ IP

          • Jarosław Wieczorek said

            czy to do mnie Panie Mizia bo jak tak to nic nie rozumiem jest wolność słowa jest demokracja mam gdzieś jakieś blokady jak złamałem prawo to niech mnie ukarzą ja się nie boję bo to tylko ludzie są a Nie Pan Bóg i Jezus Chrystus

            • miziaforum said

              DO CIEBIE ZMIEŃ IP BO KAŻDY TWÓJ KOMENTARZ BLOKUJE WORDPRESS A NIE JA I LECI WSZYSTKO DO ZATWIERDZENIA INNI PISZĄ BEZ ZATWIERDZANIA

              • Jarosław Wieczorek said

                a niech zatwierdzają i jestem bardzo zadowolony że są służby co kontrolują internet jest wolność słowa w Polsce,Demokracja i niedługo nowa Konstytucja niedługo mają być wolne media czy już są jest prawo choć nie wszyscy z tego korzystamy w sposób prawidłowy bo jak kradną miliardy i chodzą po wolności a innych do więzień wsadzają za byle gówno to niech uczą w szkole prawa karnego a nie wciskają że ślimak to ryba szok a później wsadzają za brak wiedzy o prawie

              • Jarosław Wieczorek said

                to był taki piękny znak ta sfastyka znak szczęścia i coś tam jeszcze a teraz jak widzę sfastyke to wyobrażam sobie JAK MÓJ BLIŹNI WCHODZI DO KOMORY GAZOWEJ

            • Jarosław Wieczorek said

              nic nie będę zmieniał no chyba,że będę chciał ale na pewno nie będę zmieniał żadnego ip czy coś bo nie umiem po prostu i nie mam czasu na takie zabawy bo ludzie są zastraszani na każdym kroku i nakazy i zakazy co to ma być w ogóle i lewica i prawica tylko kłótnie zlikwidować pieniądze i po sprawie nie będzie się o co kłócić bo wiadomo,że CHODZI O PIENIĄDZE I O NIC INNEGO banda kretynów przepraszam ale mam dość tego nieporozumienia na skale światową każdy taki sam dwie ręce dwie nogi jedna głowa wszystko to samo to czy nie można i robić jednakowo można tylko się nie umie i dlatego tak mi się wydaje,że do tego będą te obozy fema i mówię to z moich obserwacji i łączenia faktów podobno jakieś ważne rodziny uciekły już z Rzymu bo wiedza co nieco co ma być

              • llubię said

                Te rodziny to redakcja La Republica … ewakuują się do Nowej Zelandii … redaktor po rozmowie z Frankiem to zarządził 😛
                A jak kompa zmienisz , to i IP Ci się zmieni 😉 😛

        • llubię said

          Tak , o Ciebie 😛 Właśnie mnie to zastanawiało ??? Sorry , że jestem podejrzliwa 😦 😦 😦 Napisałam wyżej co mnie niepokoiło … ok, masz czyste sumienie i jeśli poczułeś się urażony to najmocniej przepraszam 🙂 🙂 🙂

      • Jarosław Wieczorek said

      • Jarosław Wieczorek said

        to ja chcę jechać i pomnik upa rozebrać i film nagrać i wam pokazać a wy mi nie ufacie już osobnika „W” nie ma chyba chociaż powiedział dużo na temat jedynej prawdy

        • llubię said

          Teraz już mniej więcej kumam, jak to mogło być … napisałeś , nie przepuścili , My pisaliśmy następne , a potem Mizia Cię ręcznie przepuścił i komenty się ustawiły wg prawidłowej kolejności, bo Twoje były by właśnie na tym miejscu . PRZEPRASZAM, ŻE RZUCIŁAM PODEJRZENIE !!! 😦 😦 😦

          • Jarosław Wieczorek said

            ja się nie obrażam bo nie jestem podobny do podejrzanego patrzyłem w lustro 🙂 tylko się denerwuję słyszałem,że jak się popełni przestępstwo pod wpływem alkoholu to nie zmienia to postanowienia sądu,ale jak jest się w afekcie czyli zdenerwowanym to mówią,że w afekcie i jest mniejszy wyrok kto takie bzdury wymyśla

      • Jarosław Wieczorek said

        bo jak wchodzę na ten blog to jak wejdę pierwszy to jest fajnie ok bo jest główny artykuł tylko jeden i ja sobie patrze ten artykuł strony nie zamykam jak jestem w furii i wbijam na inne stronki coś porównać i do puki nie zamknę strony to jak napisze nawet jutro co czasami robię to i tak mój komentarz będzie jako pierwszy bo pierwszy wbiłem na blog gorzej jest jak wejdę a tu już rozmowa w pełni i żeby zapoznać się z całym dialogiem i z waszymi materiałami to za nim dojdę do meritum to mnie ranek zastaje 🙂

    • Jarosław Wieczorek said

      jakich ataków człowieku a co tu atakować nie bądź taki podejrzliwy

  11. Jarosław Wieczorek said

  12. Magda said

    W obławie augustowskiej brał udział jako dowódca LWP Maksymilian Sznepf.Wraz z armią czerwoną,NKWD i batalionem smiersz polował na polskich żołnierzy.
    W nagrodę za zasługi-przypomnijmy-źródła historyczne mówią o ok.2000 zamordowanych w pierwszej fazie operacji, jego syn Ryszard był do niedawna ambasadorem Polski w USA.

  13. kukula said

    15.07.2017 czyli 653 dzień walki dzień walki z Imperium Zła i jego armią na Bliskim Wschodzie…https://kodluch.wordpress.com/2017/07/15/7615/

  14. Lech X said

    UWAGA ! SATANISTYCZNE RYTUAŁY NA UKRAINIE. TO CO MIZIA WSPOMNIAŁ W JEDNYM Z ARTYKUŁÓW.Informacja szczątkowa jak narazie.

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/ukraincy-skladaja-juz-ofiary-ludzi-2017-07

  15. marek said

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/kolejny-atak-nil-polskie-dzieci-prof-maria-dorota-majewska-2017-07

  16. KnUR1 said

  17. Jarosław Wieczorek said

    bo chce ratować zagrożonych pogódźcie się ludzie żebyście nie cierpieli

  18. marek said

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/george-soros-odznaczony-orderem-wolnosci-za-wybitny-wklad-w-zmiany-polityczne-na-ukrainie

  19. marek said

  20. Jarosław Wieczorek said

    podatki to kradzież

  21. marek said

  22. marek said

    Rydzyk w rok dostał od Ministerstwa Rozwoju… prawie PÓŁ MILIONA ZŁOTYCH!

    • Magda said

      No i co z tego?
      W/d Ciebie byłoby lepiej gdyby dostała to córka Rzeplińskiego czy Komorowskiego ?Te podmioty,które są wymienione tzn.Nasz Dziennik,Lux Veritatis i WSKSiM nie prowadzą działalności antypolskiej.
      Więc o co chodzi?

Skomentuj

 
