Miziaforum's Blog

Bydgoszcz 10 minut pogodowego armagedonu skutki A.V 29.06.17 !

Posted by miziaforum w dniu Czerwiec 30, 2017


komentarzy 50 to “Bydgoszcz 10 minut pogodowego armagedonu skutki A.V 29.06.17 !”

  1. Jarosław Wieczorek said

    monsun

  2. marek said

  3. marek said

  4. bittix87 said

    Niszczą nas.Chemtrails i Haarp a potem mówią że to natura i że tego nie da się przewidzieć.Mają wytłumaczenia na setki zniszczeń w Polsce.Tylko że to ich robota ponieważ każdy kto się interesuje Geoinżynerią wie że oni manipulują pogodą.

  5. bittix87 said

    Dziś kolega Giżycko widział jak 20m Ukrainców w roboczych ubraniach budowlancy wsiadali do aut o rejestracjach naszych miejscowych i jechali pewnie gdzieś na budowę albo do swoich baraków gdzie mieszkają bo akurat padał deszcz.

  6. w said

    Absztyfikanci Grubej Berty I katowickie węglokopy, I borysławskie naftowierty, I lodzermensche, bycze chłopy. Warszawskie bubki, żygolaki Z szajką wytwornych pind na kupę, Rębajły, franty, zabijaki, Całujcie mnie wszyscy w dupę. Izraelitcy doktorkowie, Wiednia, żydowskiej Mekki, flance, Co w Bochni, Stryju i Krakowie Szerzycie kulturalną francę ! Którzy chlipiecie z “Naje Fraje” Swą intelektualną zupę, Mądrale, oczytane faje, Całujcie mnie wszyscy w dupę. Item aryjskie rzeczoznawce, Wypierdy germańskiego ducha (Gdy swoją krew i waszą sprawdzę, Werzcie mi, jedna będzie jucha), Karne pętaki i szturmowcy, Zuchy z Makabi czy z Owupe, I rekordziści, i sportowcy, Całujcie mnie wszyscy w dupę. Socjały nudne i ponure, Pedeki, neokatoliki, Podskakiwacze pod kulturę, Czciciele radia i fizyki, Uczone małpy, ścisłowiedy, Co oglądacie świat przez lupę I wszystko wiecie: co, jak, kiedy, Całujcie mnie wszyscy w dupę. Item ów belfer szkoły żeńskiej, Co dużo chciałby, a nie może, Item profesor Cy… wileński (Pan wie już za co, profesorze !) I ty za młodu nie dorżnięta Megiero, co masz taki tupet, Że szczujesz na mnie swe szczenięta; Całujcie mnie wszyscy w dupę. Item Syjontki palestyńskie, Haluce, co lejecie tkliwie Starozakonne łzy kretyńskie, Że “szumią jodły w Tel-Avivie”, I wszechsłowiańscy marzyciele, Zebrani w malowniczą trupę Z byle mistycznym kpem na czele, Całujcie mnie wszyscy w dupę. I ty fortuny skurwysynu, Gówniarzu uperfumowany, Co splendor oraz spleen Londynu Nosisz na gębie zakazanej, I ty, co mieszkasz dziś w pałacu, A srać chodziłeś pod chałupę, Ty, wypasiony na Ikacu, Całujcie mnie wszyscy w dupę. Item ględziarze i bajdury, Ciągnący z nieba grubą rętę, O, łapiduchy z Jasnej Góry, Z Góry Kalwarii parchy święte, I ty, księżuniu, co kutasa Zawiązanego masz na supeł, Żeby ci czasem nie pohasał, Całujcie mnie wszyscy w dupę. I wy, o których zapomniałem, Lub pominąłem was przez litość, Albo dlatego, że się bałem, Albo, że taka was obfitość, I ty, cenzorze, co za wiersz ten Zapewne skarzesz mnie na ciupę, Iżem się stał świntuchów hersztem, Całujcie mnie wszyscy w dupę !…

    tuwim

    • llubię said

      Czy już doszliśmy do tego, że i ja mam Cię w (_._) pocałować ??? 😉 😛

    • krab said

      🙂 pieszczoch…. mogłeś własnymi słowami zakomunikować 🙂
      Parafraza , bliższa naszym czasom
      I wy głupawi niewolnicy,
      sondaży co wam mózg lasują,
      „autorytetów” zwolennicy,
      które naprawdę na was plują.
      I wy warszawskie wykształciuchy,
      co nadstawiacie władzy pupę,
      głosując jak więzienne juchy,
      Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
      Wy z komuchami w lewej flance,
      ciągnący z Polski grubą rentę,
      szerzący dziś moralną francę,
      niszczący wszystko to co święte,
      I ty, proroku z TVN-u,
      co mózg związany masz na supeł,
      i w własnym szambie brak ci tlenu.
      Całujcie wy mnie wszyscy w dupę.
      Całość tutaj:
      Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/814/calujcie-mnie-wszyscy-w-dupe-dwa-wiersze

  7. Jarosław Wieczorek said

    byłem w Lublinie i spotkałem te islamską wycieczkę chyba bo stali na pks mieliśmy przerwę 10 minut i to chyba oni byli i nikt ich jakoś nie opluwał i nie zaczepiał

  8. llubię said

    Ooo , widzę , że się na dziś wieczór kroi wywiad z Knurem 🙂 …. Miiiizia , znam te szoki 😦 Przyjechał kuzynki syn zza granicy i wywala oczy , jak 5zł : Jak Wy tu żyjecie za takie pieniądze ??? A jakie ceny macie ??? Co tu się wyprawia ??? Ten się powiesił , tamten się powiesił … i jeszcze jakiś inny ??? … Naprawdę był zszokowany … więcej nie przyjechał 😦

    Tu macie zapowiedź Mizi :

    • miziaforum said

      no nie dziś wieczór ale chyba niebawem , czekam na jego gotowość do .. 🙂 a tematyka nie nie o tym głównie ale będzie szok !

      • KnUR1 said

        zaraz tam szok, wrecz odwrotnie 😛

        • llubię said

          A co … nie szokuje Cię , że już w Chinach więcej płacą niż tu ??? A nie szokuje Cię , że u Nas banderowiec banderowcem pogania ??? A nie szokuje Cię , że łunija Polaków wzięła za ryj gorzej niż komuna , a Polacy się tak dają ??? A nie szokuje Cię , że tu jest permanentna inwigilacja ??? … 😉 😛

          • KnUR1 said

            Pewnie masz racje, a ja jestem na etapie urzędowych wakacji, podziwiania natury i zdala jestem od realiów narazie.

            • llubię said

              Zapewniam , że za długo w tym matrixie nie pożyjesz 😉 😛 … A co do natury, to faktycznie najpiękniejsza na świecie 🙂 🙂 🙂
              Nagrywaj dalej, bo fajnie się ogląda 🙂

  9. w said

    znak ze Niburu juz blisko..

  10. llubię said

    Mizia jest bezbłędny … po wczorajszym filmiku wrzawa, jakby misio kopnął w ul … hahahahah

    Sami posłuchajcie 😉 😛

  11. llubię said

    A tu Wam wrzucam filmik rozjaśniający co nie co pod kopułką 😦 Jakie żydokomuna ma co do Nas plany i czy ich nie realizują ??? 😦

  12. llubię said

    Mizia, to niby do Warzechy, ale tak naprawdę do Ciebie 😉 😛 Popatrzcie, jak się własnych słów wypierają

  13. marek said

    http://wolnosc24.pl/2017/06/30/prezydenci-12-miast-podpisali-deklaracje-w-sprawie-przyjmowania-imigrantow-zobacz-kto-chce-ich-u-siebie/

    -czyli mozna zalozyc, ze pozostali prezydenci miast Polski sa Polakami a nie sprzedajnymi pejsatymi szmatami…

  14. marek said

    http://wolnosc24.pl/2017/06/30/szwecja-chroni-dzihadystow-ktorzy-powrocili-z-isis-mieszkancy-nie-moga-wiedziec/

  15. marek said

    http://wolnosc24.pl/2017/06/30/zwiazkowcy-wyniosa-lecha-walese-szykuje-sie-gruba-awantura-na-lipcowej-miesiecznicy/

    Zapowiedź byłego prezydenta zmobilizowała stoczniowców, którzy w najbliższych dniach podejmą decyzję w sprawie przyjazdu do Warszawy na miesięcznicę.

    -Chcemy spojrzeć w twarz Lechowi Wałęsie. Do tej pory nie przeprosił tych, na których donosił. To skandal, że chce protestować na Krakowskim Przedmieściu ramię w ramię z KOD, ekipą związaną z SB, z ich potomkami – mówi Wirtualnej Polsce Karol Guzikiewicz.

    Związkowiec dodaje, że związkowcy czują się oszukani przez Wałęsę.

    -Razem z Donaldem Tuskiem doprowadził do zniszczenia Stoczni Gdańskiej. Nie zrobił nic, by ją ratować. Jeżeli on chce konfrontacji, to będzie ją miał.

    -To nie policja wyniesie go z Krakowskiego Przedmieścia, a stoczniowcy – mówi Guzikiewicz.

  16. marek said

    http://newsweb.pl/2017/06/29/uwaga-imam-z-poznania-grozi-polsce-jesli-chcecie-zyc-bedziecie-musieli-placic-haracz/

Skomentuj

 
