Miziaforum's Blog

Świąteczne życzenia od Miziaforum :-) dla czytelników :-)

Posted by miziaforum w dniu Kwiecień 15, 2017


Odpowiedzi: 23 to “Świąteczne życzenia od Miziaforum :-) dla czytelników :-)”

  1. Lech X said

    Również życze radosnych,spokojnych i obfitych świąt.Zdrowia 🙂

  2. Dag said

    Najlepsze życzenia dla Mizi ,Jego rodziny,oraz bywalców i sympatyków Miziaforum,przesyłają : Dag&Navajo.

  3. KnUR1 said

    YO!!! Wszystkiego najlepszego i udanego dyngusa – u mnie sie juz konczy ;/
    http://share.pho.to/Afg7F

  4. marek said

    Dziekuje za zyczenia, rowniez zycze wszystkim Zdrowego i milego spedzenia czasu nie tylko w te swiateczne dni.

  5. marek said

    przykro zaklocac swiateczny czas ale noz mi sie w kieszeni otwiera…

    http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/547523,macierewicz-zolnierze-deszcz-czas-misiewicz-pis-duda-poligon.html

    • Eryka said

      Wyluzuj od tego oni są.W deszczu,słocie,błocie to ich obowiązek.Żołnierka to nie przedszkole.Ja w młodości bywałam na
      obozach przetrwania.Nie raz bywało w deszczu,błocie.Nikt nie robił z tego problemu,tak musiało być bez szemrania.
      Mimo że mam już kilka dziesiątek lat,kondycję mam świetną.Nie jeden młody nie dorównuje mi w tym, na co mnie stać.
      Teraz młodzież to kaleki życiowe.

  6. abecadło said

    https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwigq_693qbTAhWGiCwKHV2zANsQjRwIBw&url=http%3A%2F%2Fwww.e-kartki.com.pl%2F&bvm=bv.152479541,d.bGs&psig=AFQjCNFz2y5DVgrG95EYwxWZloORdcrOBQ&ust=1492355186807634

  7. Eryka said

    Wszystkim.Przyjemnych,miłych Swiat.

  8. zagrypiona said

    Dzięki Miziak. Dla Ciebie też spokojnych, rodzinnych świąt.. Tych i każdych następnych.
    Miziaforumowiczom także. 😀

  9. Pelagia said

    dzięki za życzenia i wzajemnie wszystkiego najlepszego, Wesołych Świąt i świętych jajek 🙂

  10. Polak Słowianin said

    Spokojnych i radosnych Jarych Godów, dla wszystkich Słowian, a na deser mokrego „pogańskiego” dyngusa.

  11. Elsa said

    Zdrowych i pogodnych Świąt dla Mizi i wszystkich sympatyków tego bloga 😃

Skomentuj

 
