Miziaforum's Blog

Archive for Kwiecień 9th, 2017

KONIEC KONTA Y.T MIZIAFORUM – JACK CALEIB , 2 -3 godziny max

Posted by miziaforum w dniu Kwiecień 9, 2017


NO ! I KONIEC KONTA Y.T W SKUTEK PONAD 20 000 DONOSÓW

POWODEM OFICJALNYM BĘDZIE ZAKWESTIONOWANIE TREŚCI FILMÓW

OTO PIERWSZE OSTRZEŻENIE , WYSTARCZĄ 3 A FILMÓW ZAKWESTIONOWANYCH JEST PONAD 70 ZATEM 70 OSTRZEŻEŃ 🙂 CHYBA DOSTANĘ DOŻYWOTNI ZAKAZ ZAKŁADANIA KONTA , PODOBNIE BYŁO NA F.B 🙂

TU ZRZUTY EKRANÓW ……. OSTRZEŻENIE

koniec

2 WPIS NA LISTĘ 

koniec 1

RESZTA TO LISTA FILMÓW OCZEKUJĄCYCH W KOLEJCE NA BANOWANIE I KOMUNIKATY Z OSTRZEŻENIAMI ……. nie wszystkie dałem .

koniec 3

koniec 4

koniec 5

no i koniec 🙂

Posted in Uncategorized | 64 Komentarze »

Bułgaria Cyganie masowo przechodzą na Islam , informacja agencyjna .

Posted by miziaforum w dniu Kwiecień 9, 2017


Witam pierwszy raz pisałem wam o tym ze saudowie kupuja wiernych 7 lat temu  zanim kto kolwiek pisał co kolwiek o zagrozeniu islamem całej europy . a ostatnio 2 tygodnie temu przypomniałem i dorobiłem filmy

DZIŚ PO RAZ PIERWSZY JEST ARTYKUŁ AGENCYJNY POTWIERDZAJĄCY MOJE WPISY Z PRZED 7 LAT

http://fakty.interia.pl/swiat/news-bulgarscy-romowie-zwracaja-sie-ku-islamowi,nId,2379973

cyganie isis

niechce mi się z nikim spinać ale powiem wam tak że sponsoraownie CYGANÓW W LATACH 90 PRZEZ HERETYCKICH PASTORÓW BYŁO PRZYCZYNĄ KONWERSJI NA PROTESTANTYZM ……. PÓŹNIEJ WYGASŁO BO ZASOBNOŚĆ PORTFELI PASTORÓW MAŁA … TO I GORLIWOŚĆ CYGAŃSKA W TRWANIU W SPROŚNYM PROTESTANTYŹMIE KRÓTKA

SAUDOWIE NATOMIAST MAJĄ NIE PORTFELE !! A CAŁE SKARBCE W BANKACH NA CELE NAWRACANIA I KONWERSJI KOGOKOLWIEK … I SĄ W STANIE DOLARMAI LUB EURO UTRZYMYWAĆ GORLIWOŚĆ KONWERTYTY NAWET DZIESIĄTKAMI LAT JAK W BOŚNI OD KOŃCA WOJNY BAŁKAŃSKIEJ DO DZIŚ ………. MAMY ZAWODOWYCH MUZUŁMAN

POLECAM TE 2 MOJE FILMIKI Z SERII 5

ALE TE 2 SĄ SAMYM SEDNEM DZISIEJSZEGO TEMATU

 

 

WIECIE CO ? WCALE MNIE NIE BAWI TO ŻE MOGĘ DZIŚ POWIEDZIEĆ WAM … „A NIE MÓWIŁEM” „A NIE PISAŁEM WAM?”

 

p.s i coś jeszcze wiecie że ? społeczność cygańska ma struktury ponad narodowe ? i oni wszyscy rozsiani po świecie to jeden organizm społeczny ? ………. co za tym idzie i co to oznacza ……… ANO TO ŻE JAK CYGANIE BUŁGARSCY DADZĄ SYGNAŁ SWOIM ….. ŻE TO SIĘ OPŁACA ….. KONWERSJA W EUROPIE ROZWINIE SIĘ BŁYSKAWICZNIE .. JAK POŻAR ….

Posted in Uncategorized | 10 Komentarzy »