Miziaforum's Blog

MARIAN KOWALSKI JUDASZ KTÓRY ZAPARŁ SIĘ SWOJEGO PRZYJACIEL ks. Jacka Międlara , tak o nim, mówił do niedawna…….. Ile srebrników ? dał ci Chojecki

Posted by miziaforum w dniu Luty 28, 2017


ZA CHWILĘ ZESTAWIENIE WYPOWIEDZI JACKA MIĘDLARA I KOMENTARZ CHOJECKI KOWALSKI DO SŁÓW Międlara na temat zatrzymania w Londynie przez sł. Izraelskie 

 

WYPOWIEDŹ RELACJA JACKA MIĘDLARA O ZATRZYMANIU GO W LONDYNIE PRZEZ SŁUŻBY IZRAELSKIE .. OPIS PRZESŁUCHANIA

 

TUTAJ JEST WYCINEK Z CAŁOŚCI NAGRANIA KANAŁU CHOJECKIEGO SPECJALNIE DOTYCZĄCY JACKA MIĘDLARA !!!  KTÓREGO CHOJECKI W OBECNOŚCI KOWALSKIEGO I ZA JEGO ZGODĄ I MILCZĄCYM PRZYZWOLENIEM  NAZWAŁ SZMATĄ !!!!

JA NIE JESTEM KLERYKAŁEM ALE SĄ JAKIEŚ ZASADY !! TO RAZ I DWA ZA PIENIĄDZE WSZYSTKO ROBIĄ TYLKO KURWY…………

wiec czas na mój komentarz do słów tego siwego …………. ja !!

 

Komentarze 33 to “MARIAN KOWALSKI JUDASZ KTÓRY ZAPARŁ SIĘ SWOJEGO PRZYJACIEL ks. Jacka Międlara , tak o nim, mówił do niedawna…….. Ile srebrników ? dał ci Chojecki”

  1. KnUR1 said

    tak się składa, że dzis tak dla jaj posłuchałem tych idiotow; i jechali po Jacku jak jakims poganinie; i do tego ten Chujecki pierdolną, żeby Międlarek nawrócił sie to stanie sie dobrym człowiekiem; pojebana sekta; juz chyba nawet Marianowi było głupio; zjeby;

    • KnUR1 said

      ja sobie raz na 2 tygodnie zapodaje ten idz pod prad, sprawdzić w jakim tempie im sie pogarsza 🙂 juz nawet rozrywkowo nie chce mi sie ich słuchac;

    • miziaforum said

      za chwilę POJADĘ PO NICH PO CAŁOŚCI MUSZĘ TYLKO NAGRAĆ SWOJĄ WYPOWIEDŻ BO MUSZĘ POŁĄCZYĆ WYPOWIEDŻ MIEDLARA KOWALSKIEGO CHÓJECKIEGO I MOJA ……… ZOBACZYCIE CO WYSZŁO KONIEC KURWA WERSALU !!!!

      • KnUR1 said

        naprawdę, aż mi sie wstyd i głupio zrobiło – a tak mówie posłucham tych pajacow co tam mają do powiedzenie – i smutno mi sie zrobio; zaczeli nawet tak w miare, ale kurwa za moment nagły odwrót sprawy – i kurwa OCB ???? żena ;/

        • KnUR1 said

          nawet zdaje sie córke chujeckiego przymurowało; wspominałem, doczeka sie stary sekciarz w końcu, ze zostanie kiedyś sam jak chuj w tym kosciele swoim

          • nieustraszona said

            ” Dopiero jak ostatni kamień z ostatniego kościoła spadnie na łeb ostatniego klechy, wtedy będzie spokój ” F.Nietzsche

            • krab said

              … będzie spokój, bo zazwyczaj jazgot podnoszą kobiety, a one wtedy ze szmatą na głowie, posłusznie będą wypełniały wolę swoich władców!

          • krab said

            Za to mu płacą !! Kiedyś pewna nacja stwierdziła, że chrześcijaństwa nie da się pokonać rozumem tylko dyskredytacją wzorców i zmianą standardów tzw. moralności – na każdej płaszczyźnie.

            • KnUR1 said

              Ja np. w ogóle nie jestem religijny, co mi wcale nie pomaga. Ale szanuje wszystkie religie dopóki nie zaczynają mi skakać po głowie, albo po życiu. Jak np. ten pierdolony Chujecki. Mój syn będzie buddyjski po matce i ok, niech uczy się szacunku i pokory. Zresztą te wszystkie religie się chyba jakoś generalnie nie różnią jeśli chodzi o głowne przykazania 🙂 Ale zdecydowanie mniej mi przeszkadzają a nawet wcale fanatyczni buddysći niż np. fanatyczni katole 😀 Cheers.

              • KnUR1 said

                np. moja teściowa birmańska jest głęboką buddyjką; ze bałem sie z nia mieszkać przez jakis czas; ale okazało się, że zero ingerencji w moje życie i mojej zony; nawet jak zona poroniła, albo mielismy jakies spiny małżeńskie; dało sie wyczuc, ze nawet mnie wspierała pomimo barier jezykowych; czego nie moge powiedziec po wizycie mojej matki – duzo nie brakowało, a by rozpierdoliła mój zwiazek – chocby dlatego, ze nie rozumiem relacji jakie tutaj panuja miedzy rodzinami; i jak np. taka moja zona moze odebrac nasze „polskie” relacji; no nic moze nagram kiedys jakis filmi dla normalnych; sorry za prywate; pozdr.

              • krab said

                Za każdym postępowaniem kryje się człowiek razem ze swoim pojmowaniem świata. Jeżeli ktoś przyjmuje, że jest bardziej wartościowy od innych, bo ….., robi się fanatykiem religijnym czy też innym, ale fanatykiem. Większość religii nakazuje szacunek drugiego człowieka, a jako jedną z głównych przywar wymienia pychę. Popatrz na tych różnych nawiedzonych, czy oni mają te cechy ? Miałam takie sąsiadki, które umiały rozmawiać tylko o tym, która jest „świętsza”, mało mnie nie zlinczowały jak im powiedziałam że są „świętokradzkimi jawnogrzesznicami” 🙂

              • KnUR1 said

                @Krab: badam sprawe, ale moze jest „lepiej” zyc miedzy ludzmi, ktorzy nie maja zadnych swietych i bogow – buddyzm; a nawet jesli sa fanatykami tej religii/filozofii to nic im do innych ludzi; … co jest lepsze – walka o BOGA i wiare w Jezusa, czy może walka z własnymi DEMONAMI (tzw. akultyzm [by Cejrowski]); Poza tym Buddyzm nawet nie podwaza chrzescijaskich wartosci – oni nawet je BARDZO lubia; chocby jak Swieta Bozego Narodzenia itepe; Powiedziałbym, ze nawet utożsamiaja sie z nimi; … ale to dlugi temat. …

              • KnUR1 said

                @KRAB: Ja bym powiedzial tak w skrócie; sa pederasici i inne zboczenia w naszym swiecie – byli i beda; tak samo jest w naturze; te zboczenia musza byc; mysle ze podobnie jest z religia; sa główne nurty i ich zwyrodnienia (Jak Chujecki); kwestia taka, czy nie dasz sie zrobic w CHUJA 🙂 ide spac . dobranoc

              • krab said

                Kwestia wiary, a nadana jej otoczka zwana religią to bardzo często dwie różne rzeczy. Przecież prosta, czysta wiara w każdym wydaniu winna być utemperowaniem własnych demonów i uszanowaniem twórcy życia, kimkolwiek on jest i jak go nazwiemy. Chodzi o tą pierwotną matrycę człowieczeństwa. Jedni zrobią to ze względu na przykazania boskie inni ze względu na swoisty stosunek do życia w ogóle . Dopiero wyłączenie tych hamulców powoduje tzw. Sodomę i Gomorę mentalną . Ale to moje zdanie a ja niewiele wiem.

              • KnUR1 said

              • KnUR1 said

                i jeszcze CHEERS na koniec; ja mam swoja definicej skad sie biora pedaly – albo skad nie; czyli tak na codzien – jak tata kocha sie z mama i nie chowaja sie z miłościa „uprawiana” przed dzieckiem, a nie oddanym jakies NANA, to dziecko widzi i sie uczy

              • krab said

                Natura ma względem wszystkich gatunków jedno żądanie… przedłużenie istnienia gatunku. Jakieś niedoskonałości „twórcze” zdarzają się u wszystkich.

    • Dag. said

      z netu:

  2. Eryka said

    Uważałam ze to facet z jajami, ale to cieniaś na smyczy Chojeckiego.

  3. KrisT said

    Zbigniew Stonoga jest poszukiwany listem gończym. Policja ma go doprowadzić do zakładu karnego, gdzie powinien rozpocząć odbywanie kary pozbawienia wolności. Biznesmen i bloger został skazany na rok więzienia za oszustwo przy sprzedaży samochodu, ale do celi się nie zgłosił i najprawdopodobniej uciekł do Monte Carlo.

    Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/polska/news-zbigniew-stonoga-poszukiwany-listem-gonczym,nId,2360548#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

  4. Frankorus said

    Zapraszam na więcej dawek Chojeckiego 😉 https://www.youtube.com/channel/UCsZfYpENus22C8OuiJrYnLQ

    • KnUR1 said

      ty ich reklamujesz czy co ? … jak chcesz ich pociąć ich debilizm to jest taki jeden odcinek co gadają, że Rosja to słaby kraj, ale za silny żeby podbić. Z tego odcinka miałbyś co najmniej 10 urywków skondensowanej głupoty; zresztą po co ich reklamować; a tobie i tak wypierdolą ten twój kanał bo posługujesz się nie swoim materiałem;

      • miziaforum said

        juz nagrywam ripostę w tej sprawie i całościowo po tych 2 ćwokach POJADĘ GROSZOROBY W D… DYMANE ZWEI

        • KnUR1 said

          miałem nadzieje, ze ich lepiej dojedziesz w poprzednim odcinku :^)

          • miziaforum said

            NO TERZA ZA GODZINĘ BO WYSZŁY 2 CZEŚCI DOJADĘ JAK W NAJLEPSZYCH LATACH …. 2 CZEŚCI BO MI SIE KARTA SKOŃCZYŁA I MUSIAŁEM PRZEŁADOWAC TAK MNIE WKÓRWILI NIE TYLKO O NICH BĘDZIE WSZYSCY DOSTANA PO RTJU WEDŁUG ZASŁUG ! I NOWY ART POD TEMAT TEGO OPIERDOLU JUZ DAJĘ FILMY DOŁĄCZĘ JAKO DODATEK EKSTRA WAŻNY !!

  5. krab said

    Wyjadą na drogę … wypadek za wypadkiem, ale i na terenie bazy też potrafią rozjechać !!
    Na terenie budowanej bazy w Redzikowie (to tutaj zlokalizowano amerykański system obrony przed rakietami balistycznymi) doszło dzisiaj do wypadku. Jak podaje „Głos Pomorza”, jednego z robotników potrąciła ciężarówka.
    W rozmowie z Onetem słupscy policjanci potwierdzają, że mężczyzna nie żyje. Nie chcą jednak podawać więcej informacji. – Do wypadku doszło na terenie, który formalnie można traktować jako amerykański – mówi nam Sebastian Cistowski, rzecznik słupskiej Komendy Miejskiej Policji.
    Biuro Prasowe Amerykańskiej Ambasady nie podaje żadnych szczegółów. – Gdy tylko uzyskamy więcej informacji, przygotujemy stosowny komunikat prasowy – usłyszeliśmy.

Skomentuj

 
