Miziaforum's Blog

DLA CZEGO SPRZĘT AGD i ELEKTRONIKA psuje się wam szybko JAK TO ZMIENIĆ !! a.v nagranie

Posted by miziaforum w dniu Luty 22, 2017


🙂 TAK JAK OBIECAŁEM JEST FILM 🙂

FILM W LIŚCIE NUMER 4 

 

 

Przesłany 22 lut 2017

FILM UKAZUJE JEDNĄ Z NAJBARDZIEJ ZAGADKOWYCH RZECZY
PAMIĘTACIE PRALKI LODÓWKI TV, MAGNETOFONY RADIA I SPRZĘT AGD KTÓRY SŁUŻYŁ NAWET DZIESIĄTKI LAT !! BEZ AWARII !! TAK TEN Z PRL !! BA !!! NAWET DZIŚ SPOTKAĆ MOŻNA SPRZĘT WYPRODUKOWANY 35 – 40 LAT TEMU KTÓRY DZIAŁA I JEST UŻYWANY …………. I CO ? ZDZIWKO JAKIE TO PROSTE WIDZIELIŚCIE ……. TANIO SZYBKO I SPRZĘT WSPÓŁCZESNY RÓWNIEŻ BĘDZIE SŁUŻYŁ LATAMI !!! JAKIE TO PROSTE 🙂

NA WŁASNE OCZY WIDZIELIŚCIE … TERAZ DO DZIEŁA SAMI

Odpowiedzi: 21 to “DLA CZEGO SPRZĘT AGD i ELEKTRONIKA psuje się wam szybko JAK TO ZMIENIĆ !! a.v nagranie”

  1. KnUR1 said

    mnie sie nic nie psuje w sumie, pralki nie mam, hifi również, telewizor jakis stoi ale nie ogladam, piekarnika nie mam, kuchenki rowniez, tylko taka mała na puszke z gazem – za bardzo nie ma co sie psuc 🙂 … kompa tylko mam rakiete, ale sie nie psuje bo nowy 😀 … a film nr 4 to niby kto ma nagrac ? ;]

  2. lolo said

    Wypiąłem to , i nadal działa , co to jest ??

  3. Teresa Furgal said

    Witam, jak mogę obejrzeć filmik? Przecież subskrybuję😃 Pozdrawiam

    W dniu 22 lutego 2017 13:19 użytkownik Miziaforum’s Blog napisał:

    > miziaforum posted: „:-) TAK JAK OBIECAŁEM JEST FILM 🙂 > https://www.youtube.com/watch?v=CkW3nSQUe-Y&list=PLqTQ5S3WvDuOmW1DSEr- > DGc2KDY0Ligtd&index=4 Przesłany 22 lut 2017 FILM UKAZUJE JEDNĄ Z > NAJBARDZIEJ ZAGADKOWYCH RZECZY PAMIĘTACIE PRALKI LODÓWKI T” >

    • miziaforum said

      FILM BEDZIE JESZCZE PRZERABIANY W TAKI SPOSÓB ABY UNIKNAĆ ZNÓW JAKICHCŚ KOMENTARZY PSEUDO INŻYNIERÓW NIE POJMUJACYCH ZE FILM MA WSKAZAĆ PROBLEM A NIE WZBUDZAĆ PSEUDONAUKOWE DYWAGACJE … JUTRO BEDZIE CAŁKOWICIE DOSTĘPNY .. NA RAZIE JEST TO TAKI SUROWY FILM DLA BEDĄCYCH W TEMACIE POZDRAWIAM 🙂

  4. AQQ said

    Sprzęt; najlepiej jakby był jednorazowy, tak sobie życzą korpo.
    Oglądałam film dokumentalny o rtv szajsug, więc jakieś pierduty za 16cent specjalnie montują tuż przy żródle które wytwarza ciepło. Naprawę wycenia się w punkcie na 200E i tym sposobem klient idzie po nowy sprzęt!!!

    • miziaforum said

      a ja nie oglądałem filmu ale w U.K pracowałem własnymi rękami przy tym NAZWY FIRMY NIE PODAM … RĘCZNA !!! TYLKO RĘCZNA ROBOTA DETALI ELEKTRONICZNYCH …… sądzisz że pokazali by to w filmie dokumentalnym ? dosć blisko wskazałaś ale nie to nie to ODPOWIEDŻ JEST BARDZIEJ BANALNA I PROSTACKA …… FIRMA NIE MONTOWAŁA BY DODATKOWO CZEGOŚ ZA 16 centów

      FILM JEST O TYM ALE NA RAZIE JEST NIEDOSTEPNY MOZE DAM GO W PRZYSZŁYM TYGODNIU

      NAJCIEMNIEJ POD LATARNIA 🙂

      • Anna said

        O „psujach” nie mam wiedzy ale kiedy pracowałam w elektronice, w czasach PRL-u to bardzo dużą wagę przykładano do radiatorów montowanych na podzespołach, które grzały się podczas pracy urządzenia, palcem nie dało się dotknąć, tyle gorąca odprowadzały. To był grunt dla długowieczności sprzętu.

        • Anna said

          Dodatkowo były tzw. starzenie, kilkudniowa nieustanna praca, także próby w maksymalnych warunkach. Mój szef miał zasadę – jak coś ma się zepsuć to u nas a nie u klienta.

      • AQQ said

        Mizia to nic dodatkowego tylko Zaplanowany specjalnie błąd konstrukcyjny!

  5. PONADSWIETLNY said

    Witam, kiedy będę mógł obejrzeć filmik DLA CZEGO SPRZĘT AGD i ELEKTRONIKA psuje się wam szybko JAK TO ZMIENIĆ !! a.v nagranie ???

    Chętnie bym go obejrzał 😦

  6. AQQ said

    Planowane postarzanie produktu – to ten film https://www.youtube.com/watch?v=rw5Hp7DSqyA

    • AQQ said

      Akurat mam mądrego kolegę od rtv agd. Pralka automatyczna było 3 macherów każdy powiedzial wymiana programatora. Znajomy naprawił za 5minut bez wymiany czegokolwiek -były zaśniedziałe końcowki kabelków!
      Lodówka niecałe 2 lata przeżary rdzą drut a miał być Miedziany!!! odprowadzający wodę…firma ami-ca tak kłamie oddali mi kasę lodowka na złom! Silesia lodówka z 69r działa bez zarzutu do dziś
      -)…
      O oszustwach konstrukcyjnych na naprawach aut nie wspomnę!!!
      a żarówki Nowe co tygodnia nie wytrzymują!

  7. Nie o take Polske Walczyłem said

    Da rade jeszcze udostępnić ten filmik DLA CZEGO SPRZĘT AGD i ELEKTRONIKA psuje się wam szybko JAK TO ZMIENIĆ !! a.v nagranie ??? Z góry dziekuję i Pozdrawiam

Skomentuj

 
