Miziaforum's Blog

Co powinni wiedzieć rodzice zanim pozwolą dziecku założyć konto na Y.T

Posted by miziaforum w dniu Luty 14, 2017


RADZĘ OBEJRZEĆ RODZICOM CO GROZI ICH DZIECIOM I CO GROZI RODZICOM JAKO ABONENTOM DOSTĘPU DO SIECI ………. 

Odpowiedzi: 11 to “Co powinni wiedzieć rodzice zanim pozwolą dziecku założyć konto na Y.T”

  1. miziaforum said

    przypominam że przeważnie w 99% to rodzice są zarejestrowani jako abonenci internetu a !! założenie konta z waszego internetu na y.t MOZE SIĘ SKOŃCZYĆ BOLEŚNIE DLA MAMY TATY BABCI LUB DZIADKA

    • krab said

      I wiele kończy się nieprzyjemnie. Ale zobacz tylko co wrzucają na różne portale społecznościowe sami rodzice ! żeby się pochwalić przed znajomymi co oni mają, gdzie byli itp. Niejednokrotnie wrzucają fotografie swoich pociech, różne … a zboki mają raj i w czym wybierać .

  2. kukula said

    michael jackson zyje

  3. nieustraszona said

    Wkurwia mnie to molestowanie obrazkami jakichś pojebanych pajaców, jakichś kurwa „idoli” dla ocipiałych mas, które płaczą po ich symulacji „śmierci” nakręcających dodatkowo olbrzymie dochody na ich „twórczości” i sprzedaży całych nakładów hujowych brukowców.

    Mizia wybacz, że naśladuję Twoje brutalne słownictwo, ale inaczej się nie da w tych porąbanych czasach, kiedy to różne „artysty” z kliką „polityków” i „kleryków” robią swoje faszystowskie geszefty kosztem ludzi, zwierząt i natury.

    Ja kurwa tych maniaków typu powyższego i innych trzęsącymi dupami na scenie i wyjącymi dzięki wzmacniaczom odruchowo nie znosiłam, a jak znowu widzę te popierdolone facjaty, te zakazane mordy nawet tu, to szlag mnie trafia.

    • belmont said

      haha—- cala prawda

    • AQQ said

      Witaj nieustraszona! a mnie się znudziło uświadamianie 2-nożnego bydła. Czuje się świetnie, zwłaszcza po pozbyciu się resztek
      idiotów z otoczenia. 🙂

      • miziaforum said

        🙂 to prawda obcowanie z duzą liczbą idiotów wyczerpuje .. dosłownie

        • nieustraszona said

          Mizia ! Znalazłam taki cytat po niemiecku, że jeśli w pewnym etapie życia człowiek nie zauważa, że jest otoczony przez idiotów, to co to może oznaczać ?

      • KrisT said

        zaraz Ci wyjadą iz ubliżasz bydłu….
        jak porownałem ciapatych do bydła był na mnie nalot, teraz piszecie o białym bydle i cisza…..
        więc jak to jest gdzie obrońcy bydła? czyzby nas mozna było przyrownywać do „kopytnych”?
        Mizia masz racje…. u mnie idiotów na pęczki, jestem juz zmeczony tym, debilnym społeczenstwem…

        Dobrze ze czasem znajdzie się jakiś „normalny” odmieniec.

      • nieustraszona said

        Witaj AQQ ! Moje tłumaczenie o metryce urodzenia jako o pakcie z diabłem, kóre wysłałam na blog Astromarii znikło i dlatego tym bardziej widzę, że jest to najbardziej przeżyciowo ważny temat !

        Dzisiaj, jak wytłumaczyłam rodzicielce, że złodzieje z niemieckiej firmy „rentowej” dla dochtorów chcą mieć zaświadczenie o moim życiu plus metryka urodzenia i numer podatkowy, no to sama zaczęła się śmiać.

        Te skurwiałe złodzieje chcą mi wtrynić przedwczesną i marną rentę pomimo tego, że zażądałam zwrotu wszelkich składek rentowych. Taka kasa umożliwiła by mi rozpoczęcie życia od nowa.

        Nie wspominam mojej rodzicielce nic o tym hujowym egregorze zwanym katolicyzmem z jarmułkowymi „papierzami”, bo wypierdoliła by mnie z mieszkania, które jej przed wielu laty kupiłam.

        Jarmułkowe obrzezane huje jednak czyhają na włości starszych czy młodszych Polaków, bo co raz to podnoszą opłaty „administracyjne”, żeby ich zmusić do pobrania kredytów w zastaw gruntów, mieszkań czy domów .

        • abecadło said

          Poczekaj jak te dziady wprowadza podatek katastralny, to dopiero cienko bedziemy spiewac, przeciez chca nas wybić i to podobno polaków ma zostac tylko pare milionów, tych najzdrowszych , taka tania siła robocza.
          Żydzi tak beda gnebić gojów, aż bedą panami na swiecie a goj tylko bedzie im nocnik podstawiał i pampersy zmieniał.

Skomentuj

 
