Miziaforum's Blog

ZABÓJCZE LAPTOPY , ŚMIERTELNIE NIEBEZPIECZNE SMARTFONY ,MORDERCZE NET BOKI … nie zabijaj siebie i swoich dzieci na raty PROSTY SPOSÓB JAK SIĘ TEGO ZAGROŻENIA POZBYĆ ŁATWO I TANIO !!

Posted by miziaforum w dniu Luty 10, 2017


ważne grube wólgarne słowa w obu filmach kierowane BYŁY DO „WIDZóW” – IMBECYLI Z Y.T ……. PRAWDZIWA WOJNA 10 % NORMALNYCH RESZTA NA PRZEMIAŁ … ALE NIE DAJĄŻYĆ NAWET TYM NORMALNYM …

 

 

TEMAT JEST BARDZO POWAŻNY RADZĘ OBEJRZEĆ OBYDWIE CZĘŚCI BO W PIERWSZEJ KTÓRA BĘDZIE TU JAKO FILM N.R 1 WSKAZUJE DLA CZEGO TAK JEST .. A W DRUGIEJ DOPRECYZOWUJE I WSKAZUJE JAK TO ZNEUTRALIZOWAĆ

W FILMIE N.R 1 W ZAKŁADCE POD FILMEM DODATKOWO LINK DO MATERIAŁÓW DOWODOWYCH W FORMIE PISANEJ I OPINIE MEDYCZNO NAUKOWE O ŚZKODLIWOŚCI I ŚMIERTELNYM ZAGROŻENIU ORAZ OPIS MEDYCZNY JAK SIĘ ZACZYNA POWOLNE ZDYCHANIE GDY SIĘ ………. ALE WSZYSTKO W FILMACH

FILM .N.R 1 

 

 

 

FILM N.R 2 

 

 

MOZE JESZCZE DZISIAJ O AZBEŚCIE O KTÓRYM WIECIE ŻE TO ŚMIERĆ W CZYSTEJ POSTACI A JEDNAK NAWET MILIARD LUDZI NIEMA ŚWIADOMOŚCI ŻE MA Z NIM STYCZNOŚĆ CODZIENNIE OD WIELU LAT ……… I SAMI SIEBIE ZATRUWACIE NIE MAJĄC ŚWIADOMOŚCI GDZIE TEN AZBEST W ZNACZNYCH ILOŚCIACH BO PONAD NAWET 2 KILOGRAMY W STANIE NIE IZOLOWANYM JEST W DOMU WASZYM !!!!

ZABIJA WSZTSTKICH BEZ WYJĄTKU CZY CHCĄ CZY NIE NIEKTÓRYCH BARDZO MOCNO INNYCH MNIEJ ALE DAWKI SĄ ŚMIERTELNE OCZYWIŚCIE PO LATACH NAJPIERW ZACZNIECIE CHOROWAĆ NIE WIEDZĄC OD CZEGO … Z PRETENSJĄ PRZECIERZ JA ODŻYWIAM SIĘ ZDROWO MAM WRĘCZ OBSESJE ……… I UMIERAM NA RAKA !!!!! PŁUC , WONTROBY .. JELIT ………… NO TO JEST JESZCZE LEPSZE NIZ PLUTON BO WSZYSCY BEZ WYJĄTKÓW …. NO MOZE TYLKO Z KILKOMA BO NIEMAM PEWNOŚCI I MOIM ….. MNIE TO NIE DOTYCZY BO WIEM JUŻ OD LAT …… A WY NIE WIECIE I ZABIJA WAS ……….. ALE TO MOZNA ZMIENIĆ DOSŁOWNIE W 30 MINUT ŁATWO TANIO ………. WARUNEK TRZEBA WIEDZIEĆ….

DOSŁOWNIE „NIEWIEDZA ZABIJA NA ŚMIERĆ „

komentarzy 18 to “ZABÓJCZE LAPTOPY , ŚMIERTELNIE NIEBEZPIECZNE SMARTFONY ,MORDERCZE NET BOKI … nie zabijaj siebie i swoich dzieci na raty PROSTY SPOSÓB JAK SIĘ TEGO ZAGROŻENIA POZBYĆ ŁATWO I TANIO !!”

  1. tteis77 said

    miź no niestety nie posiadam „takiego kwadratu, klasy II” ale za to jest coś innego https://pl.wikipedia.org/wiki/Złącze_IEC#Z.C5.82.C4.85cza_C7_i_C8

    • tteis77 said

      mógłbyś przetestować „typy kabli”? czy może jednak to nie jest potrzebne, gdyż jest potrzebne oznaczenie klasy II.

      • tteis77 said

        „typ, zasilacza komputerowego różni się od zasilacza do laptopów” prosił bym o sprecyzowanie „twojego komputerowego jak również tego od laptopa. Kable jak i zasilacz”

        • tteis77 said

          Urządzenia klasy II charakteryzują się zastosowaniem izolacji wzmocnionej, która zapewnia zarówno ochronę przed dotykiem bezpośrednim, jak i pośrednim. Innym sposobem zapewnienia ochrony przeciwporażeniowej w urządzeniach II klasy ochronności jest zastosowanie izolacji podstawowej oraz dodatkowej[2][3]. Ponieważ zastosowana jest izolacja wzmocniona lub dodatkowa, to nie jest konieczne połączenie obudowy urządzenia z przewodem ochronnym uziemiającym, i można zasilać urządzenia tej klasy np. przez kable dwużyłowe ze złączami IEC C7 (tzw. „ósemka”). Urządzenia II klasy ochronności oznaczane są, np. na tabliczce znamionowej, odpowiednim symbolem (tzw. kwadrat w kwadracie).

    • mirek said

      Mizia jak nazywa sie ten elektryczny tester napiecia?

  2. mi7 said

    mizia to co pokazujesz i sugerujesz nie ma sie ni jak do rzeczywistości – to nie mikrofale….a jesli juz chcesz pokazać cos konkretnie to potrzebny jest do tego analizator-miernik pola w.cz. od dolu do conajmniej 3ghz. twój netbook acer zasilany jest napięciem 19V a nie 9V – na zasilaczu jest informacja. I nie jest moja intencją pouczanie ciebie a jedynie drobna korekta.

    • miziaforum said

      WAŻNE ZANIM WPISZESZ KOMENTARZ PRZECZYTAJ !!! POTEM PISZ CO CHCESZ
      ===========================================
      dale j nie rozumiecie przekazu filmu pomimo tego ze w filmie długo sie zastanawiam nad doborem słów .. właśnie te kurwa i długie eeeee yyyyyy to czas na własciwy dobór słów prostych … PRZESŁANIE FILMU JEST KRÓTKIE 3 MINUTY MAX ale gdyby to trwało 3 minuty to dopiero była by wojna 95% w ogóle by nie zrozumiała a słowa użyte i skróty myślowe UZNANE BY BYŁY ZA PRÓBĘ OBRAZY N.P ICH MATKI 🙂

      PRZEKAZ PROSTY MIERNIK PRÓBÓWKA NEONÓWKA TESTER TEN ŚWIECĄCY ………. NIE POWINIEN ŚWIECIĆ 40 CM NAD LAPTOPEM !! GDYBY TAK ŚWIECIŁ NAD LODÓWKĄ , PRALKĄ , SUSZARKĄ MIKROFALÓWKĄ i td ……… TO WIEDZIELIBYŚCIE ŻE TO JEST NIENORMALNE I NIEBEZPIECZNE !! ALE GDY ŚWIECI NAD LAPTOPEM TELEFONEM KTÓRY PRZYKŁADACIE DO GŁOWY , SŁUCHAWKI KTÓRE WKŁADACIE DO USZU … TO JAKOŚ JEST TO BEZPIECZNE ……. DO LODÓWKI NAD KTÓRĄ Z 40 CM ŚWIECI WSKAŹNIK POLA ELEKTROMAGNETYCZNEGO … KTÓRE WYSTĘPUJE TAM GDZIE SĄ POTENCJAŁY ELEKTRYCZNE ZAWSZE TO POLE WSKAZUJE NAPIĘCIE NA PRZEDMIOCIE

      ZATEM DO LODÓWKI Z TAKĄ REAKCJĄ NA PRÓBNIK UCHA I GŁOWY NIE PRZYŁOŻYSZ ……… ALE SŁUCHAWKĘ DOUSZNĄ KTÓRA WSKAZUJE NA OBECNOŚĆ W NIEJ NAPIĘCIA WYSOKIEGO !!!! Z MAŁYM AMPERAŻEM WKŁADACIE DO UCHA Z KTÓREGO MACIE W PROSTEJ LINII 5 CM DO SWOJEGO MÓZGU , 10 CM DO OKA !! KAŻDE POLE ELEKTROMAGNETYCZNE JEST DLA OCZU I MÓZGU ZABÓJCZE I SZKODLIWE !!! TU NIEMA DYSKUSJI

      NIE BEZ PRZYCZYNY W FILMIE MIAŁEM TELEFON I RADIOTELEFON KTÓRY WSZYSCY WIEMY ZE EMITUJE FALE ELEKTROMAGNETYCZNE ……. ŻEBY ROZMAWIAĆ PRAWDA ,,,,, PRÓBNIK PRZY NADAWANIU Z RADIOTELEFONU CZYLI WYSYŁANIU FAL NIE ŚWIECIŁ CHOĆ W ANTENIE JEST SYGNAŁ MOCY 1 W !!! TEL KOM MAJĄ ZALEDWIE 200 MW A UZNAJE SIĘ ŻE WSADZENIE DO UCHA ANTENY TELEFONU LUB RADIOTELEFONU I WYSYŁANIE FAL USZKODZIŁO BY MÓZG ……….. ZATEM SŁUCHAWKA WPIĘTA W LAPTOP Z POTENCJAŁEM POLA ELEKTROMAGNETYCZNEGO KTÓRE WZBUDZA ARGON DO ŚWIECENIA W PRÓBNIKU JEST O WIELE WIELE MOCNIEJSZY ………. I WSADZACIE W UCHO

      O CZYM TO ŚWIADCZY O KRETYNIŹMIE …… BO NIBY DLA CZEGO NAPIĘCIE NA LODÓWCE LUB PRALCE WAS PRZERAŻA A TAKIE SAMO NAPIĘCIE NA RZECZACH KTÓRE WSADZACIE NA ŁEB JUZ NIE ?????

      PROPONUJE EKSPERYMENT KTÓRY WAS PRZEKONA PODŁĄCZ LAPTOPA DO ZASILACZA WŁĄCZ WEPNIJ SŁUCHAWKI WSADŹ W USZY PUŚĆ MUZYKĘ I

      MOŻE TO BYĆ W KUCHNI ŁAZIENCE BO KRAN JEST MOCNYM ZEROWYM POTENCJAŁEM … ZŁAP ZA KRAN CAŁĄ POWIERZCHNIĘ DŁONI O.K

      WTEDY JAK PRZEŻYJESZ OPOWIESZ NAM CZY POTENCJAŁ ELEKTRYCZNY NA LAPTOPIE I ZAMKNIECIE RĘKĄ OBWODU NA KRANIE BYŁO PRZYJEMNE …O.K

      WIECIE DLA CZEGO JAK WSADZIŁEM GWOŹDZIA W KONTAKT I TRZYMAŁEM GO GOŁĄ RĘKĄ A PRÓBNIK ŚWIECIŁ MNIE NIE PORAZIŁO BO ANI NOGĄ ANI INNĄ CZĘŚCIĄ CIAŁA NIE DOTYKAŁEM POTENCJAŁU ZERO … TAK NA MOIM CIELE BYŁO PEŁNE 240 V 60 HERCÓW !!!

      A WSZYSTKO SPROWADZA SIE DO PROSTEJ RZECZY NA LAPTOPIE TELEFONIE PODCZAS ŁADOWANI NIEMA PRAWA BYĆ ŻADNYCH ZEWNĘTRZNYCH POTENCJAŁÓW ELEKTRYCZNYCH …………. POJMUJECIE CZY NIE …….. INSTRUKCJA TELEFONU LAPTOPA TV I KAŻDEGO AGD MÓWI WPROST TŁUSTYM DRUKIEM GDY NA OBUDOWIE POJAWIA SIĘ JAKIEKOLWIEK NAPIĘCIE …….. NIE UŻYWAĆ ODDAĆ DO NAPRAWY … BO GROZI TAKIE UŻYWANIE UTRATĄ ZDROWIA LUB ŻYCIA

      PROBLEM POLEGA NA TYM ŻE NAUKOWO UDOWODNIONE , ŻE W POPULACJI LUDZKIEJ NASTĄPIŁO ZJAWISKO COFANIA SIĘ W ROZWOJU DOTYKA PRAWIE 90% LUDZI … A MIANOWICIE UTRATA UMIEJĘTNOŚCI CZYTANIA ZE ZROZUMIENIEM NAWET PROSTYCH TEKSTÓW W TYM INSTRUKCJI SPRZĘTU ULOTEK LEKÓW … POWYŻEJ 5 ZDAŃ KTÓRE ZAWIERAJĄ PONAD 50 SŁÓW WYRAZÓW TEKST JEST NIE PRZYSWAJALNY

      A NA Y.T JA ZAUWAŻYŁEM ŻE PRZEKAZ WERBALNY NAWET PROSTYMI SPECJALNIE DOBIERANYMI ŁOWAMI …. WŁAŚNIE WTEDY JE DOBIERAM JAK ZAPYCHAM CISZĘ TYM EEEEEEEEEEE…….. YYYYYYYYYYYY KURWA . KURWA CHUJ JEST TEŻ NIE PRZYSWAJALNY W SENSIE LOGICZNEGO WYŁAPANIA PRZEKAZU PRZEZ SŁUCHACZA ……. DO TEGO U 90% SŁUCHACZY KRETYNÓW WYSTĘPUJE REAKCJA AGRESYWNA …… JEST TO SPOSÓB W JAKI ICH MÓZG BRONI SIĘ PRZED ZADANIEM PONAD SIŁY T/Z ZROZUMIENIEM PRZEKAZU KTÓRY ZMUSZA MÓZG DEBILA DO WYSIŁKU SKORZYSTANIE Z GŁĘBOKICH POKŁADÓW PAMIĘCI SIĘGAJĄCEJ LAT EDUKACJI ……..

      KATASTROFA !!! ALE NATURA ZAWSZE ELIMINUJE JEDNOSTKI ZDEGENEROWANE ZAWSZE W TYM PRZYPADKU ZABIJE ICH NA RÓŻNE SPOSOBY BRAK WIEDZY BRAK UMIEJĘTNOŚCI KOJARZENIA I WYCIĄGANIA WNIOSKÓW LOGICZNYCH Z JUŻ ZDOBYTYCH DOŚWIADCZEŃ TYPU EDUKACJA SZKOLNA

      JAK WIDAĆ W TYM PRZYPADKU GDY DEBILE POMIMO WIEDZY ŻE POLE ELEKTROMAGNETYCZNE W KAŻDYM NATĘŻENIU SZKODZI NA MÓZG I TAK DEBLI WKŁADA W UCHO SŁUCHAWKĘ POD POTENCJAŁEM ……

      NIEMA BEZPIECZNYCH NAPIĘĆ NAWET STATYCZNYCH POWIERZCHNIOWYCH NA PRZEDMIOTACH GDY ZBLIŻA SIĘ JE DO MÓZGU NA ODLEGŁOŚĆ MNIEJSZĄ NIŻ 10 CM !!! BO DOPIERO GDY DYSTANS OD MÓZGU JEST TAKI WTEDY NIEBEZPIECZEŃSTWO USZKODZENIA MALEJE DRASTYCZNIE JEST TO ZWIĄZANE Z TYM ŻE BUDOWA KOŚCI CZASZKI JEST STRUKTURĄ PODOBNA DO BUDOWY KOŚCI ZĘBÓW ….. NIE ZAWIERA MÓZGOCZASZKA = POJEMNIK W ŚCIANKACH TAK ZWANEGO SZPIKU KOSTNEGO A W KONSEKWENCJI MIEJSC PUSTYCH NIE MONOLITYCZNYCH PUSZKA CZASZKI JEST Z GRUBEJ KOŚCI .. CZYLI JEST MONOLITEM ZAWIERAJĄCYM ZBITEK TWARDYCH MINERAŁÓW ……. DLA TEGO CZASZKI SĄ ELEMENTAMI NAJDŁUŻEJ ROZKŁADAJĄCYMI SIĘ W ZIEMI POCHÓWKACH NAWET 50 000 LAT !!! ALE NATURA NIE PRZEWIDZIAŁA ŻE CZŁOWIEK W XX I XXI WIEKU BĘDZIE NA ŁEB ZAKŁADAŁ SOBIE EMITERY WYSOKICH POTENCJAŁÓW ELEKTRYCZNYCH I SILNYCH PÓL ELEKTROMAGNETYCZNYCH KTÓRE ZAWSZE TOWARZYSZĄ WYSTĄPIENIU POTENCJAŁU ELEKTRYCZNEGO .. TAK JAK OGIEN I DYM SĄ ZAWSZE RAZEM ….

      GDYBY M TAK MÓWIŁ W FILMIKACH PO 1 MINUCIE FILM BYŁ BY WYŁĄCZONY ….. DLA CZEGO UŻYWAM SŁÓW WULGARNYCH JESZCZE OPRÓCZ PRZERYWNIKÓW … ABY ZWRÓCIĆ UWAGĘ DEBILI I KRETYNÓW BO TYLKO MOCNE BODŹCE ICH WYRYWAJĄ Z LETARGU …. NO POWIEDZ WARIATOWI W OCZY ZE JEST WARIATEM WYBUCHNIE AGRESJĄ I MOZE CIĘ ZABIĆ ……… ALE MASZ JEGO UWAGĘ W TYM MOMENCIE SKUPIONĄ NA TOBIE I SŁOWACH TWOICH …. MÓW DO DEBILA GRZECZNIE SPOKOJNIE OLEJE CIĘ BEDZIE APATYCZNY ZERO KONTAKTU …..NIE SKUPISZ JEGO UWAGI W ŻADEN SPOSÓB

      POZDRAWIAM p.s inaczej się nie da do 90% ,,,, ludzie którzy nie potrafią nie chcą przeczytać nawet instrukcji do sprzętu jaki sobie kupili NIE WZBUDZAJĄ MOJEGO SZACUNKU A NAWET LITOŚCI …… bo robią to tylko z głupoty prostej a nie wynikającej z choroby NA OSOBY NAPRAWDĘ CHORE NIE WOLNO NAWET SKRZYWIĆ PALCA ALE NA DURNIÓW Z WYBORU …. POWINNO SIĘ ICH NIE TYLKO NAPIERDALAĆ WERBALNIE ALE I FIZYCZNIE DO KRWI !!!! BO DUREŃ NA SWOBODZIE …………. I TD…

      • Paulina said

        dzień dobry oglądałam ostatnio 2 części Pana filmików i zakupiłam dziś podobny tester napięcia ale firmy Toolex w netto przyłożyłam ekranu do mojego laptopa Tester zaczął wydawać dzwięk i świecić na czerwono po odsunięciu testera na odległość 1,5cm cisza.Tak samo mi pokazuje jak tester przyłożę obojętnie gdzie na laptopie i przewodzie zasilania dzwięk zanika i świecenie na odległości ok 1.5cm.Zrobiłam tez test ze słuchawkami no niestety na całej długości dzwięk i dioda czerwona daje znak jedynie mysz bezprzewodowa jest ok co widzę ale to rozumiem bo działa na baterie.Podam co napisane Do testowania napięć w zakresie 90-1000 V AC. IPXD.Ten testet przykładałam tez do gniazdka i co zauważyłam ,że albo jest niewiarygodnym bo przy niektorych gniazkach świeci i dzwięk a przy innych nie zawsze nawet lodówka świeci,przy sprzęcie rtv przewody też -mierzyłam nie tylko przy kontakcie ale po srodku przewodu .Dodam ,że zasilaczod laptop posiada klasę 2 zabezpiecznia sprawdzałam też na innym urządzeniu z zasilaczem 2 klasy i tez dzwieki i czerwona dioda .Przeszukałam net i takie coś znalazłam http://profitechnik.pl/testery-probniki-bezkontaktowe/ lub FLUKE 1AC II Proszę mi powiedzieć czy ma oddać ten tester i zakupić inny …Prosze sie nie śmiać z kobiety 66 letniej. za te pytania

        • miziaforum said

          1,5 cm to nie duzo u mnie było 40 cm od ekranu i 30 cm nad klawiaturą , poprostu przy korzystaniu z laptopa nie ładować laptop sam zasygnalizuje że trzeba ładować jedno ładowanie to około 2,5 godziny do 3 … a potem nie zaszkodzi 15 minut przerwy dla siebie i ładowania

        • Dag. said

          Brawo kobieto 66 letnia! Całkiem dobrze sobie radzisz z tymi męskimi zabawkami.Nie masz się czego wstydzić,że czegoś nie wiesz…..pozdrawiam….

          • Paulina said

            Panie Dag Dziękuję za słowa otuchy .Niestety laptop mam bez baterii tylko na zasilacz ale nie rozumiem przecież ma ten znak kwadrat w kwadraciku j/w pisałam.Rozumiem ,ze mysz bezprzewodowa jest bezpieczna czyli jeszcze klawiatura bezprzewodowa lub bateria ratuje…A co mam zrobić z drogim urzadzeniem medycznym gdzie zasilacz jest na stałe i opis na zasilaczu pokazuje znak ,ze to durgiego stopnia izolacja a ten tester TOOLEX do testowania napięć w zakresie 90-1000 V AC. IPXD świeci -czerwona lampka i sygnał na całej długości przewodu. Szukałam w necie ale zadnej wiadomości dot. tego miernika -zastanawiam sie czy to dobre bo wyprodukowano w chinach import netto za 12 zł .Wyglądem podobny ten http://www.narzedziak.pl/limit-probnik-napiecia-145010104.html Raczej zwrócę i zakupię jakiś znanej firmy Proszę mi podać bo niezbyt rozumiem ,w jakim zakresie ma być tester od 12V czy od 90V czy od 200V.Ponieważ ze znajomym rozmawiałam i powiedział mi ,że takie testery w marketach moga zakłamywać np. zamiast od 90V mierzy juz od 50V. I drugie pytanie znajomy ma taki https://www.youtube.com/watch?v=kGaEY-9vD7o czy nim jestem sprawdzić jakie napiecie idzie na laptopie i słuchawkach jesli tak to czerwonym dotykam latopa ekran ale nie wiem gdzie czarny ma byc i nie wiem na ile ustawic V bo jest 200m ,2000m , 20 , 200 bo bym sobie pozyczyla ale też chce być mądrzejsza od znajomego

  3. Paulina said

    Widzę ,że nic tutaj się nie dowiem na moje pytania no szkoda

    • Dag. said

      Nie rezygnuj tak szybko….tutaj jest mnóstwo osób chętnych do pomocy…może teraz akurat sa czymś zajęte…..ja niestety nie mam takiej wiedzy ,by Ci pomóc….poczekaj ,napewno ktoś się znajdzie…

  4. Paulina said

    Nie nie rezygnuję jutro zajrzę

  5. Ewa said

    Wysłuchałam dwie części filmików dawno wiedziałam,że to jest zabójcze teraz załamałam się bo mój wnuczek siedzi godzinami przy laptopie Lenowo .Chciałabym kupić taki niemiecki zasilacz,ale nie wiem gdzie kupić!!
    Oczywiście laptop Lenowo ma zasilacz chiński.Bardzo proszę o powiadomienie mnie czy w Polsce można kupić taki zasilacz i czy będzie pasowało wejście do takiego laptopa.Pozdrawiam pana dziękuję,że jest Pan na tyle odważny aby powiedzieć o tym ludziom.

Skomentuj

 
