Miziaforum's Blog

Minister Macierewicz podejrzany o sodomię / pederastię przez znanego publicystę R. Ziemkiewicza

Posted by miziaforum w dniu Styczeń 27, 2017


@wybranowski@BaranowskaKam A ja zaczynam podejrzewać Macierewicza o pederastię bo rozumem tego fatalnego zauroczenia nie idzie wyjaśnić

 chmmm ten odcinek jest z Miśkiem I Tatuśkiem  🙂 kto wie skoro kabarety też i dziennikarze prawicowi to kto wie za co Misiek dostał ten złoty MEDAL od Tatuśka

komentarzy 12 to “Minister Macierewicz podejrzany o sodomię / pederastię przez znanego publicystę R. Ziemkiewicza”

  1. miziaforum said

    • KrisT said

      misiu chcesz kakao????? hahhahaahahaha a powiedz mi ty synku……hehheheheehhehe pij kakałko bo wystygnie…….. hahhahahahahahah
      od aptekarza do ministra……….hehehhehe chryste panie dyrektorze……

  2. Elsa said

    Też mam takie wrażenie. Gdzieś krążył filmik na tubie z tańczących miskiem w stroju borata, ale nie potrafię go znaleźć 😀

  3. mironik said

    http://www.antyradio.pl/Technologia/Mobile/Jak-zarejestrowac-karte-SIM-9323
    4 dni zostało… pewnie wszystkie dane pojadą do izraela jak i te z ostatniego spisu powszechnego

    • abecadło said

      no po cos to w końcu robią, nic nie dzieje sie bez celu, w razie wojny szybciej człowieka namierzą i zdrowemu, silnemu wypala numer na czole, reszta do piachu, jeszcze zobaczycie co to sie bedzie działo !

    • Dag. said

      Nie mieliśmy zamiaru rejestrować naszych komórek.Córka się o tym dowiedziała,i zjechała nas na funty,że w razie szpitala , nie bedzie z nami żadnego kontaktu….Navajo poszedł na pocztę i zarejstrował obie komórki na siebie w 5 minut….Siła wyższa…..i tak nic ważnego nie przekazuje się przez telefon ….mamy jeszcze stacjonarny….

    • abecadło said

      no był spis w roku 2011 a z tego co czytałem juz przygotowuja nowy.

      • Dag. said

        Wiem ,kiedy był spis….ale do mnie nie dotarli….nie wszędzie chodzili….

        • abecadło said

          wszędzie chodzili a ja im poplątałem wszystko,że jestem raz wierzący a raz ateista , a to mam zone a to jej nie mam, a to że jestem włascicielem majatku ale …za czasów cara ! ,i takie inne pierdoły, zreszta powiedziałem ostatni raz i niech spindalaja, wiecej nie dam sie spowiadać, ksiądz pewnie o takie szczegóły nie pyta co oni.

      • zagrypiona said

        U mnie też nie byli. Ani u nikogo kogo znam.

  4. Fredro said

    mironik said
    Styczeń 28, 2017 @ 10:52 AM
    Rate This
    http://www.antyradio.pl/Technologia/Mobile/Jak-zarejestrowac-karte-SIM-9323
    4 dni zostało… pewnie wszystkie dane pojadą do izraela jak i te z ostatniego spisu powszechnego

    Fredro said
    Styczeń 27, 2017 @ 10:09 PM
    1 Vote
    Po co w Polsce (MCyfryzacji) biometria?
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/wszystkie-polskie-bazy-danych-sa-wysylane-online-izraela-redgw-2017-01

Skomentuj

 
