Miziaforum's Blog

Grypa w Polsce zaczęła ZABIJAĆ nowe informacje

Posted by miziaforum w dniu Styczeń 21, 2017


INFORMACJE NA TEMAT UKRYTEJ EPIDEMII W POLSCE

ZASADA JEST PROSTA KTÓRĄ SIĘ ZAWSZE KIERUJE , IM MNIEJ MÓWIĄ O CZYMŚ GROŹNYM I NIEBEZPIECZNYM MEDIA TYM WIĘCEJ SZUKAM I PUBLIKUJE , IM WIĘCEJ ALARMUJĄ KURWIMEDIA TYM JA JESTEM SPOKOJNIEJSZY I BAGATELIZUJE…..

ZAWSZE DO TEJ PORY TEN MECHANIZM WYŁAWIANIA PRAWDZIWYCH INFORMACJI SIE SPRAWDZAŁ

ZADZIWIAJĄCE , WYJĄTKOWE ODSTĄPIENIE MEDIÓW OD COROCZNEGO TEMATU GRYPA W POLSCE . ?????????

INFORMACJI JAK NA LEKARSTWO NAJWIĘKSZE PRZEKAZIORY MILCZĄ JAK ZAKLĘTE

JEDYNIE PROWINCJONALNE PORTALIKI GAZETKI NETOWE PUBLIKUJĄ DANE DOTYCZĄCE ICH REGIONÓW , CZYLI NIE MAMY W TYM ROKU JAK CO ROKU ZBIORCZEGO RAPORTU Z CAŁEGO KRAJU … DZIWNE

DZIWNE JEST RÓWNIEŻ TO ŻE NAWET INFORMACJE PODAWANE SZCZĄTKOWO POZBAWIONE SĄ NAJWAŻNIEJSZEGO ELEMENTU KTÓRY BYŁ OD ZAWSZE W INFORMACJACH DOTYCZĄCYCH STANU EPIDEMICZNEGO LUB PRZED EPIDEMICZNEGO A MIANOWICIE

NAZWA WIRUSA SYMBOLEM , „ŚWIŃSKĄ” Z 2009  JAK PANIKOWALI WTEDY PODAWALI WSZEDZIE A H1N1

W TYM ROKU OGRANICZYLI SIĘ WYJĄTKOWO DO PODANIA ŻE JEST TO GRYPA TYPU „A”

NIE PODAJĄ JAK W ZESZŁYCH LATACH INFORMACJI ILE OSÓB JEST W SZPITALU

ILE ZACHOROWAŃ DOBOWO , I ILE ZGONÓW I GDZIE ………. BARDZO DZIWNE

DLA CZEGO ?? DLA TEGO ŻE POMIMO BRAKU TYCH INFORMACJI PODAJĄ ŻE TEGOROCZNY SEZON JUŻ W PIERWSZYCH 10 DNIACH PRZEBIŁ ILOŚCIĄ ZACHOROWAŃ I INFEKCJI WSZYSTKIE POPRZEDNIE LATA NAWET RZEKOMEJ ŚWIATOWEJ PANDEMII „ŚWIŃSKIEJ GRYPY ”

TO JEST DO PRZEMYŚLENIA !!

A TERAZ INFORMACJA MEDIALNA Z OSTATNIEJ DOBY SKĄPA ALE DLA INTELIGENTNEGO CZŁOWIEKA POTRAFIĄCEGO ODNALEŹĆ DANE O SEZONACH GRYPOWYCH Z POPRZEDNICH LAT …….. BARDZO NIEPOKOJĄCA !!

===================================

Na Śląsku na grypę zmarła jedna osoba ……… MIASTO I SZPITAL NIE SPRECYZOWANE..

Z dnia 20/21.01.2017

Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny w Warszawie. Poinformował, że już w pierwszych dwóch tygodniach stycznia na Mazowszu zarejestrowano 57 070 zachorowań na grypę i infekcje grypopodobne. Dla porównania w analogicznym okresie z roku poprzedniego było ich o połowę mniej, czyli 25 708. W samej stolicy wirusa potwierdzono u 11 000 dzieci w wieku do 14 lat. – Pacjenci zgłaszający się do szpitali i przychodni najczęściej mają zapalenie oskrzeli, infekcje dróg oddechowych.

W Małopolsce. Od 1 do 15 stycznia zarejestrowano ich 35 591, czyli o ponad 20 tysięcy więcej niż w poprzednim sezonie. Do szpitali trafiły 142 osoby. W Łódzkiem tylko w ciągu tygodnia (8.01.17 r.-15.01.17 r.) do powiatowych stacji sanitarno-epidemiologicznych zgłoszono 10 162 przypadki zachorowań na grypę i infekcje grypopodobne. W sezonie 2015/2016 było ich 4963.

Najgorsza sytuacja jest na Dolnym Śląsku. W Jaworzynie Śląskiej z powodu epidemii grypy zamknięto szkołę podstawową. Zachorowało tam aż 240 na 350 uczniów. Lekcje nie odbyły się tam w czwartek i w piątek. Tylko w ubiegłym tygodniu w województwie odnotowano ponad 7 tysięcy zachorowań. Aż 800 do połowy stycznia zarejestrowano w powiecie świdnickim.

 

DLA CZEGO NIGDZIE POZA FRANCJĄ NIE UKAZAŁA SIĘ INFORMACJA ŻE GŁÓWNĄ PRZYCZYNĄ MASOWYCH ZACHOROWAŃ JEST SZCZEP

AH3N2 – AZJATYCKI ZNANY POD NAZWĄ PANDEMICZNĄ „HONGKONG”

PANDEMIA HONGKONG INFORMACJE

„pandemie – tzw. grypy azjatyckiej (A/H2N2) w 1957 i 1958 r. oraz tzw. grypy Hong Kong (A/H3N2) w 1968 i 1969 r. zostały wywołane przez wirusy zawierające mieszaninę materiału genetycznego wirusów grypy ludzi i ptaków”

myślenie nie boli … ile aktualnie w tej chwili mamy ognisk „ptasiej grypy ” w Europie … a ile w Polsce ….. dane do wygoglania ……?

POWIADAJĄ AH3N2 SZCZEP AZJATYCKI !!

ILU PRZYBYSZÓW Z KRAJÓW AZJATYCKICH JEST W TEJ CHWILI W EUROPIE BEZ JAKIEGOKOLWIEK SPRAWDZENIA …. KWARANTANNY KTÓRA JEST WYMAGANA PRZY PRZEKRACZANIU GRANIC Z INNEGO KONTYNENTU !!

PAKISTAN , AFGANISTAN …….. TO AZJA …. ILU PRZYSZŁO NA PIECHOTĘ Z TYCH KRAJÓW

PO DRODZE WYMIESZAŁO SIĘ Z IMIGRANTAMI Z AFRYKI I BLISKIEGO WSCHODU ??

I JESZCZE JEDNO PYTANIE JEŚLI SZCZEP AZJATYCKI AH3N2 NIE BYŁ W EUROPIE OBECNY OD PRAWIE 50 LAT TO CZY MUTOWAŁ W TYM CZASIE W PTACTWIE ?

A TU WSZYSTKO CO TERAZ POWINNO WAS INTERESOWAĆ

https://www.google.pl/search?client=opera&q=pandemia+hong+kong&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

 

MYŚLEĆ KOJARZYĆ FAKTY !!!!

p.s moi dwaj znajomi już po badaniach w szpitalu DZIECKO JEDNEGO IMIGRANTA I POLAK

OBYDWOJE ZAPALENIE PŁUC MIESZANE WIRUSOWO BAKTERYJNE !!

PRÓBKI ICH WYDZIELIN WYSŁALI DO ANALIZY ABY DOBRAĆ ANTYBIOTYK DO MARBURGA !!

SPRAWDŹCIE CO JEST W MARBURGU ZWIĄZANE Z EPIDEMIAMI ……….

Komentarzy 35 to “Grypa w Polsce zaczęła ZABIJAĆ nowe informacje”

  1. Dag. said

    Za wcześnie ogłosiłam zwycięstwo….2 etap choroby…..jest tylko poprawa ,że moge spać,ale poza tym , po staremu,dodatkowo zaczęło mnie boleć gardło /było czyste/mam chrypkę,znowu zaczynam gorączkować…..nie piszę po to ,żeby siać jakąś panikę,czy użalać się nad sobą.Każdy jest inny ,inną ma historię choroby i życia.Nie popadam w histerię i wiem ,że to musi potrwać.Mam wszystko i zażywam regularnie.Wczoraj kurier przyniósł nową kieckę ” na w razie czego”.Jak taki Navajo sam wybrałby coś gustownego.Jestem przygotowana na każde rozwiązanie.A teraz możecie mnie op…dalać.Wolno mi chyba pożartować z samej siebie…..

    • miziaforum said

      IDŹ DO LEKARZA ALBO WEZWIJ POGOTOWIE BO MOZESZ MIEĆ ZAPALENIE PŁUC …… NIE ŻARTUJE JA MIAŁEM TAKIE 2 LATA TEMU …. PRACOWAŁEM WTEDY W J.W NIE W POLSCE KTÓREJ ŻOŁNIERZE WRÓCILI Z MISJI NA INNYM KONTYNENCIE BYŁO NAS TAM KILKUDZIESIĘCIU MOZE TYLKO 7 NIE ZACHOROWAŁO JAK POTEM 3 MIESIĄCE BYŁEM NA CHOROBOWYM …. WIRUSOWO BAKTERYJNE ZAPALENIE PŁUC …… POSZEDŁEM DO LEKARZA DOPIERO JAK Z RANA PLUŁEM KRWIĄ ……

      • miziaforum said

        LECZENIE BYŁO W POLSCE JUŻ ANTYBIOTYK DOŻYLNIE 14 DNI 3 RAZY NA DOBĘ I INNY LEK NA ROZSZEŻENIE PŁUC W DUPSKO 2 RAZY NA DOBĘ …

        ŻOŁNIERZE NA MISJACH W KRAJCH TROPIKALNYCH DOSTAJĄ TAKIE SPECYFIKI ZE ICH PRAKTYCZNIE ŻADEN SZANKR NIE ZAKAZI …… PO POWROCIE ZATO GDY PRZESTAJE TO DZIAŁAĆ NIE ŻADKO SIE CHORUJE NA WSZYSTKO PO KOLEI

        DLA TEGO MY TAM MIĘDZY NIMI BEDĄC ZACHOROWALIŚMY ……

        • Dag. said

          Syndrom Pustynnej Burzy…..

          • miziaforum said

            JUŻ DAJE NOWE DANE Z OFICJALNEJ STRONY WORLD HEALTH ORGANIZATION ALE TYLKO Z TYGODNIA OD 9 DO 15 STYCZNIA .. JEST GORZEJ NIZ ŹLE 99% PRZYPADKÓW ZACHOROWAŃ POWODUJE JUZ AH3 N2 = „HONGKONG” który zaraża swobodnie ptactwo i powoduje masowe pomory jak i SPOKOJNIE ZAKARZA LUDZI … PATRZ NOWY ART ZA CHWILKĘ

      • Dag. said

        Wiem,co może być…..już to przerabiałam……jak będe miała wysoką goraczkę,to wezwiemy pogotowie….

    • KrisT said

      fajne zarty Dag….. my z kolegą jakiś czas temu w robocie tez zartowalismy podobnie…..
      oczywiście pomimo jaj udawaliśmy śmiertelnie powaznych, a tematem był wybór jasionki i płyty nagrobnej dla siebie taka jaka nam sie podoba i o odpowiedniej cenie, wykończeniu aby był prestiż no i wygodnie w srodku!… bo nie wiadomo co „rodzina” nasze kochane pijawki nam kupi za chinski szajs oszczedzając na naszej wygodzie….
      hehehhe trzeba było widziec miny pozostałych! hehehehehhehe „umawialismy” sie z kumplem iz jedziemy kupimy sobie trumny i jesionki i wstawimy do jego wolnego garazu, bo to inwestycja na przyszlosc i wybierzemy sobie co nam bedzie pasować!
      A w miarę kaprysow się cos zmieni, jak podusie czy doda jakies tv , radyjko do trumienki……
      ot taki czarny humor, wszyscy wiemy iz to nieuniknione, ogolnie to temat tabu…niejednego wkurzylismy taką gadką cuż brakowało im dystansu do siebie…

      Uslyszeliśmy cyt”a mnie to *uj obchodzi” a my na to i co? chcesz aby cie połozyli na niewygodnej podusi ile tak wylezysz?…..
      najlepiej aby co nieuniknione przyszło jak najpozniej!
      że tak powiem po starosłowianskim pozdrowieniu – „bądz zdrów”

    • KrisT said

      dobra teraz moje wiadomości z frontu walki z grypą:
      cholerstwo nie odpuszcza, jest lepiej ale nadal trzyma.
      lekka gorączna wczorajszego wieczoru, na dobranoc wziąlem vicks, klatę wysmarowałem mascią vaporub mentolową uodraznia drogi oddechowe ( faktycznie działa!!!!!) w nocy pociłem się jak kobyła….
      dzis rano: zero gorączki, lekki ból oczu,głowy, katar jak diabli, bul stawów, plus reszta typowo grypowych. w skali 0-10 powiedzmy 4 w porywach 5.
      po zazyciu saszetki na „grypę” powiedzmy iz spadło do 3.
      kaszlu brak.
      uparte bydle, trzyma po zaaplikowaniu sobie ogromnej ilości powiedzmy „lekarstw”

      • joana said

        Proszę sobie kupić propolis i keople Jerozolimskie od ks Bonifratrów. Polecam rosół z prawdziwej kury z dodatkiem czosnku i pietruchy. A jeszcze przydały by się bańki postawić i kilka dni i grypy nie ma. Pozdrawiam i życzę zdrowia.

        • KrisT said

          dziekuję za rady. przydadzą się nie tylko mnie ale i innym forumowiczom!
          ze mną nie ma tak zle, 3ci dzień – fakt trzyma ale funkcjonuje normalnie, powiedzmy iz jak na chorego czuję sie dobrze.
          tak reasumując grypa trzyma 7dni albo tydzień…. 😉 więc trzeba przetrzymać.

          samej grypy sie nie obawiam,to powikłania po, są śmiertelnie grożne.
          pzrd. bądz zdrów!

        • Pelagia said

          to racja, warto jeszcze przypomnieć sobie o szałwii i zaparzać do picia

        • Dag. said

          Joana,dziękuję…..w 2005,gdy miałam identyczną sytuację,po szczepionce na grypę,córka postawiła mi bańki…..co ja sie wtedy nasłuchałam w szpitalu kpin,to sie nie da opisać.Pokazywali mnie palcami i mówili ,że przywieziono biedronkę.I wtedy ,i teraz nie jest to naturalne zarażenie sie grypą.Miałam pecha wtedy ,bo po stresie zaszczepiono mnie i to były skutki tego szczepienia.A teraz ewidentnie jest coś rozsypane w Krakowie,na oddziale ratunkowym byli tacy sami pacjenci ,jak ja….wszyscy wypluwaliśmy płuca….u mnie nie stwierdzono zapalenia płuc….zresztą , kto wie ,co rozsypano?MIędzy 2005-2017,byłam tylko raz chora w 2009,na to samo.3 tyg.na zastrzykach i kroplówkach.I do tej pory był spokój…..

          • Pelagia said

            będzie dobrze, ja w październiku miałam prawie 40 * temp. i nie mogłam zupełnie oddychać. 3 razy wzięłam krople z propolisu, rano już byłam przytomniejsza, niższa temp. i mogłam swobodnie oddychać. Brałam propolis ok. tygodnia, czasem trzeba dłużej, ale na pewno zadziała

          • joana said

            Ja od 15 lat nie biorę antybiotyków i leczę się ziołami, propolis, krople jerozolimskie i bańki. Wiem, że są przypadki, w których trzeba brać antybiotyk inaczej nie można. Przyznam się, że od wielu lat chodzę do azjatów leczyć się ziołami i akupunkturą. Przekonałam się do tej medycyny i tych lekarzy po zapaleniu nerwu trójdzielnego nic nie pomagało i w desperacji podszłam na akupunkturę. Po pierwszym zabiegu nic mnie nie bolało i tak do tej pory odpukać. Terapie ziołami są długie i trochę kodztują ale czy leki chemiczne są tańsze? Nie. Po swoich doświadczeniach polecam tą medycynę gdyż pomaga. Życzę zdrówka.

            • Dag. said

              Dziękuję…..ja tez wierzę azjatom…..wziełam 20 cykli akupunkturą w póżnych latach 80 ,na migreny…..ale w tej chwili ,żeby sie u nich leczyc ,to nie na moja kieszeń…..i też unikam antybiotyków i lekarzy,ale niestety mnie dopadło i musiałam sie poddać…..okazuje sie ,że wielkiego pożytku z tego leczenia nie ma….kaszel mi płuca wyrywa, wydzielina kleista….ale robie ,co mogę ,żeby jakos przetrwać…..ze spania znowu nici…..sama jestem soba zmęczona i na dodatek męcze innych….

            • zagrypiona said

              Też miałam zabawę z nerwem trójdzielnym. Dopiero końska dawka witamin z grupy B pomogła. I też póki co od 2 lat mam spokój. Te inne metody proponowane przez neurologa mnie nie przekonały. 😀

    • marek said

      a ziolka pijesz…czarny bez i kwiat lipy?

  2. miziaforum said

    A TAK WYGLĄDA STRONA KTÓRA DO WCZORAJ INFORMOWAŁA O GRYPIE WE FRANCJI NA BIEŻĄCO

    WSZYSTKIE INFORMACJE USUNIĘTE NAWET TE Z PRZED ROKU

    http://www.dziennik.pl/tagi/wirus-grypy;francja

    BLOKADA INFORMACYJNA CZY ZBIEG OKOLICZNOŚCI , PRZYPADEK …..

  3. miziaforum said

    DZISIAJ PO GODZINIE 15.00 RZETELNY MATERIAŁ A.V P.T ” NIEMIECKIE MULTIKULTI NAS ZABIJE PANDEMIA 2017 r.”

    wszystkie materiały które ukazały się do tej pory w mediach od 05.01.2017 r. na temat MOŻNA JUZ ŚMIAŁO POWIEDZIEĆ TAJEMNICZEJ UKRYTEJ EPIDEMII GRYPY W EUROPIE …

    NAWET TE MATERIAŁY KTÓRYCH JUZ NIEMA TAK JAK WYPATROSZYLI LINK WTŻEJ Z ABSOLUTNIE WSZYSTKICH ARTYKUŁÓW W KTÓRYCH UŻYTO SŁOWA GRYPA !

    DOTYCZYĆ BĘDZIE AKTUALNEJ SYTUACJI W POLSCE I W EUROPIE , ORAZ SKUTKÓW BEZPOŚREDNICH PRZEMIESZCZENIA SIĘ MILIONÓW LUDZI Z AZJI BLISKIEGO WSCHODU I AFRYKI DO EUROPY BEZ WYMAGANEJ DO DZISIAJ KWARANTANNY !!!!

  4. IMĆ said

    Synowa Lecha Wałęsy próbowała okraść jeden ze sklepów odzieżowych w Gdańsku. Została zatrzymana na gorącym uczynku – informuje prokuratura.

    http://prostozmostu.net/news/synowa-walesy-probowala-okrasc-sklep-z-odzieza-zatrzymala-ja-policja

  5. […] Żuraw o Grypa w Polsce zaczęła ZABIJAĆ… […]

Skomentuj

 
