Miziaforum's Blog

18.00 DZIŚ A.V o Polakach , imigrantach , grypie to czego nikt nie powiedział i nie powie…….

Posted by miziaforum w dniu Styczeń 19, 2017


 

Komentarze 44 to “18.00 DZIŚ A.V o Polakach , imigrantach , grypie to czego nikt nie powiedział i nie powie…….”

  1. miziaforum said

    no bambo na odchodne podpala znowu libie

    Libia: Amerykanie zbombardowali obozy dżihadystów

    Amerykanie przeprowadzili naloty na dwa obozy dżihadystów w Libii, informuje „The Independent”

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Libia-Amerykanie-zbombardowali-obozy-dzihadystow,wid,18679989,wiadomosc.html?ticaid=118792&_ticrsn=3

    JAKOŚ TAK NIEMAM PEWNOŚCI CZY TO BYLI CI Z ISIS ………….. PREZENT DLA TRAMPA NA PAPA

    • miziaforum said

      BOMBY SPADAJA TAM GDZIE ROSJA ROBI INTERESY

      Rozmowy, w których Libię będą reprezentować przedstawiciele National Oil Corporation, dotyczyć będą możliwości wznowienia działalności „Tatnieftu” na libijskim rynku. Rosjanie planują również poruszyć kwestię zmiany warunków umów, które zostały zawarte jeszcze przed wojną domową. Przede wszystkim rzecz dotyczy zwiększenia udziałów rosyjskiej kompanii w dochodach z wydobycia surowca. Jak argumentują przedstawiciele „Tatnieftu” będzie to konieczne biorąc pod uwagę wzrost kosztów produkcji spowodowanych zniszczeniami wojennymi.

      Według dyrektora generalnego „Tatnieftu” Szafagata Tachautdinowa w rozmowach wstępnych Libijczycy wyrazili zadowolenie ze współpracy z rosyjską firmą. Nie poinformowali też Rosjan o jakichkolwiek przeciwwskazaniach dla wznowienia przerwanej działalności.

      Warto dodać, że inicjatywa powrotu firmy na libijski rynek wyszła od przedstawicieli National Oil Corporation, którzy w marcu 2012 r. przedstawili byłym rosyjskim kontrahentom propozycję przedyskutowania warunków. „Teraz powinniśmy wznowić stosunki dyplomatyczne z nowym rządem Libii. To nie tylko istotna kwestia dla „Tatnieftu”, ale również dla naszego państwa i najwyższych władz” – mówił wtedy prezydent Tatarstanu Rustam Minnichanow.

      Źródło: regnum.ru

  2. marek said

    http://namzalezy.pl/polskie-malzenstwo-niewolnikami-u-brytyjskich-muzulmanow/

  3. marek said

    http://namzalezy.pl/niemieckie-wojsko-ukrywalo-gwalt-na-czternastolatce/

  4. miziaforum said

    DOGRAŁEM RESZTE NAGRANIA O 21 .00 W TYM SAMYM NA GÓRZE ARCIE

  5. qqa said

    Nie żyje poseł Rafał Wójcikowski z klubu Kukiz’15

    http://namzalezy.pl/nie-zyje-posel-rafal-wojcikowski-z-klubu-kukiz15/

  6. marek said

    http://prawy.pl/44635-george-soros-przekazal-90-mln-dolarow-na-zaplanowane-na-21-stycznia-protesty-przeciwko-donaldowi-trumpowi/

  7. Eryka said

    Mizia,z uwaga wysłuchalam o ‚Polakach,imigrantach,grypie i tego czego nikt nie powiedział i nie powie’.Nie wierze w te wszystkie
    brednie o grypie.Uważam ze to cos grypopodobne jest ‚wyprodukowane’ przez firmy farmaceutyczne,na ich potrzeby,aby zastraszyc
    ludzi.Jest zapaść szczepionkowa wiec wymyślili produkt zastępczy.Uważam ze cos było rozpylone w powietrzu,innej opcji nie
    dopuszczam.Nie wierze żadnym przekazom medialnym ale nie słyszałam zadnego w temacie przekazu na ten temat.Czyli jest
    to totalna bzdura.Wiem ze ludzie bardzo chorują.to jest fakt. W mojej niewielkiej gminie we wtorek było w przychodni lekarskiej
    siedemdziesiat osób w kolejce do lekarza,Przeważnie był to problem z gardlem,oskrzelami oraz z oddychaniem.
    Te problemy z oddychaniem, dają mi dużo do myślenia.Ja wiem swoje i nikt nie przekona mnie ze jest inaczej.

    • miziaforum said

      NA RAZIE TO NAWET ONI PARY Z GĘBY NIE PUSZCZAJĄ A JUZ CO ROKU PISALI GRYPA .. GRYPA A TERAZ LUDZIE CHORUJĄ A TU SZA .. DZIWNE

      • KrisT said

        przy swiniaku panikowali, siali propagandę , na siłę sprzedawali/kupywali szczepionkę itd,itp…
        fakt nawet jak na sezonowe dziadostwo totalnie cisza a chorych jest od groma!!!!!! ta cisza kundlomediów mi smierdzi…

    • miziaforum said

      http://www.dziennikzachodni.pl/serwisy/zdrowie/a/grypa-2017-na-slasku-grozi-nam-epidemia-gwaltowny-wzrost-zachorowan-objawy-grypy,11708194/

    • Dag. said

      Jestem tego samego zdania.Całkiem dobrze się czułam do poprzedniego piątku.Nic mi sie nie działo.Dopiero wizyta Navajo w przychodni po recepty ,zmieniła wszystko,a potem poleciało piorunem.Z ulicy nie przyniosłam do domu ,bo akurat przez jakis czas wogóle z domu nie wychodziłam,bo bolały mnie stawy.Tylko Navajo przywlókł to do domu..On juz prawie zdrowy ,a mnie tak rozłożyło.Ale jest przełom.Przespałam się 3 godziny,biore wszystko w dużych dawkach.Zaczyna sie poprawiać.Wszystkie informacje i rady traktowałam poważnie,zresztą wiedziałam o nich,ale warto było mi przypomnieć,bo przy cierpieniu,człowiek totalnie głupieje i zapomina.Jedynie cynk wyleciał mi z głowy.Dziekuję Marku ,ze mi o nim przypomniałeś,i chyba okazał sie najważniejszą sprawą.Wszystkim bardzo dziękuję za wsparcie i udzielanie rad,mnie pomogły ,może inne osoby ,przy okazji skorzystaja.Najwazniejsze,że mogłam sie przespać,bo już chodziłam po scianach i miałam nocne omamy.Ktoś zadrwił sobie z mieszkańców Kraka,najpierw wmówił nam smog ,od pieców węglowych,potem nas zamknął w konserwie /chemitrals/a teraz zechca nas pewnie zaszczepic ,bo epidemia.
      Jeszcze raz dziekuję wszystkim za rady i pomoc…mnie już sie poprawia…oby inni mieli tez tyle szczęścia w chorobie ,co ja.Pozdrawiam wszystkich….

      • Eryka said

        Zyczę szybkiego powrotu do zdrowia.

      • KrisT said

        no własnie bolące stawy to pierwsza oznaka tej grypy! na początku grudnia miałem tak samo zaczęły mnie bolec stawy, kolana to była juz masakra, po kilku dniach zaczeły się typowe objawy grypowe.
        Obecnie podobnie bo juz w wtorek czułem jak zaczynają mnie napierdzielać stawy łącznie z kręgosłupem, no i dziś zonk….
        tylko jak skoro w grudniu juz tak miałem?? ledwo co wyszłem na prostą z kondychą a tu znowu yebud…..
        ech….jedyny plus iz trzyma 3dni…

        ps. miło słyszeć iz dobrzejesz!

      • marek said

        ten cynk to juz nam trzeba brac ciagle na stare lata, zeby zachowac mlodosc:)

        • Dag. said

          I to jest piękne….nie wiem,gdzie mieszkasz,jak wyglądasz…nic o Tobie nie wiem ,a Twoje rady akurat dokonały przełomu…akurat ten cynk,był zapomniany…..internet i ludzka życzliwość ,to potęga……

      • krab said

        Dag, u Ciebie mogą nakładać się dwie sprawy- infekcja spowodowała zaostrzenie POChP. Swiadczyłyby o tym problemy w pozycji leżącej. Jeżeli masz coś na rozszerzenie oskrzeli np. z teophiliną , to połknij i po jakichś 15 minutach spróbuj się delikatnie wentylować, ale delikatnie z nastawieniem na głęboki wydech, bo jak to trwa od kilku dni, może Ci się porządnie w głowie zakręcić. Powinno przynieść choć minimalną ulgę.

        • Dag. said

          Napewno tak było….a poza tym ,coś na Kraków musiało być rzucone dodatkowo…..ja do tego klimatu jestem przyzwyczajona i nie reaguje tak ,jak np.Navajo….U mnie juz poprawa,spałam normalnie…jestem jeszcze chora,ale mam wszystko i lecze się.Już z górki…pozdrawiam wszystkich.
          ps.Przy POCHP ,głębokie oddychanie powoduje gorsze samopoczucie.Oddychanie tylko przez nos ,płytko….

          • miziaforum said

            A MNIE CAŁY CZAS ZASTANAWIA JAKI ZWIĄZEK Z TĄ GRYPĄ MA FAKT ZE !! W OKOLICACH WSZYSTKICH MISAT WOJEWÓDZKICH ODŁOSZONO WYKRYCIE OGNISK ” PTASIEJ GRYPY” wcale bym się nie zdziwił gdyby okazało się że to wcale nie żadna ptasia grypa ……. patrz nowy art. ogłoszono stan alertu i epidemii w belgii i holandii ……. info polskie radio ale tam krutko

      • krab said

        Ja wczoraj porządnie spanikowałam jak zobaczyłam temperaturę. Dzisiaj temp. nie przekroczyła 39 stopni, ale czuję się fatalnie, nawet włosy i paznokcie mnie bolą. Zarządziłam kwarantannę i tylko z kotem mogę sobie pogadać 🙂

        • miziaforum said

          🙂 … A DZIECI MAŁE DOSTAJĄ JAKICHŚ WYSTPEK I GORĄCZKI MÓWIA NA TO 3 DNIÓWKA TERAZ SIĘ DOWIEDZIAŁEM ŻE JUŻ TYDZIEŃ TO TRWA

        • KrisT said

          ja swemu kotu powiedziałem tak:”, jesli moja ludzka grypa jest zmutowana z ptasią a do tego dołaczy twoja kocia to wykonczymy całą ludzkość i pozostaniemy sami na świecie…”

          więc uważaj nie zaraz kota, 🙂 zart, ale fakt po wieloletniej obserwacji mogę potwierdzić iz koty czasem zarażają się grypą lub grypopochodną chorobą od domowników. Raz nawet wszyscy włącznie z kotem mieliśmy jelitówkę.
          Mój wczoraj połozył mi się na klacie i nie dał się sciągnąc, warcząc na wszystkich, nawet smakołykami nie dało sie go skusuc aby zszedł ze mnie…
          i tak sobie spaliśmy…

          • abecadło said

            a ja słyszałem, że koty leżą tam, gdzie czują….chorobę.

            • Dag. said

              Właśnie,to z kotami to prawda…..moje koty ,chociaż były niemożliwe „w obejściu”,też mi się układały na klacie….koty faktycznie wyczuwają chore miejsca i wygrzewają…..i to jest miłe,jak taki futrzak daje Ci zdrowie i sam korzysta z obecności człowieka…w tej chwili nie mam kota,koleżanka zabrała Julę,do domu z ogrodem….ale jak wyzdrowiejemy ,a kot ,którego miałam nagranego z wolontariatu,8 letni , też wyzdrowieje/bo też zachorzał/ to go wezmiemy…..miłe jest takie stworzenie w domu,byle nie takie szalone tornado ,jak Jula…starszy człowiek powinien mieć starszego kota….

              • KrisT said

                heheh mój by tylko leżał i spał… czasami zmuszam go do ruchu, świecąc mu laserem a on łapie ten punkcik. Szybko się juz meczy ale nadal reaguje zywiołowo pomimo swych 16 lat.
                Masz rację Dag. ale nie kazdy kot tak potrafi, to jak z ludzmi musi miec ten dar wyczuwania choroby. Ale fakt ,jak sie wczoraj uwalił na mojej klacie to ni z cholery nieszło go zdjąc, warczał….
                Wieści z frontu:
                Ja tez wziąłem wczoraj i dzis cynk, mega dawki witC (6x/24h po 2g), vick 3x, polopiryna S x1, 2xgrapefriuty, mega dawki soku z skóry (nie 3 ale z 7-8 kropli 2x dziennie) i powiem iz dzis funkcjonuje normalnie choć jeszcze bulowe dolegliwości mam, osłabienie itd.
                Ale poprawa jest i to ogromna!!!!!!!zaczynam się coraz lepiej czuć fizycznie bo psychicznie dziś jestem juz „zdrowy”
                potwierdzam bierzcie cynk! plus cała reszta ktora wspomoże walke organizmu z patogenami.!
                pzdr.

              • krab said

                Mój kocur ma 9 lat, a jest głupi jak bambosz ! Jego ulubionym zajęciem jest ganianie w nocy po kołdrze za nogami, a jak dopadnie palec to mnie uchla 🙂 , a później idzie się przymilać. Ja póki co czuję się fatalnie, a temp. spadła do 37 stopni , czyli nie bronię się. Może jutro będzie lepiej.

              • KrisT said

                Krab- nie daj mu spać w dzień i wiecej się z nim bawcie, niech wylata się za laserem czy innym badziewiem. Odechce mu się ganiania w nocy.
                Mój juz nie gania ale czasem gada…… środek nocy a ten drze jape na całego wydając całe spectrum swoich mozliwości wokalnych…..
                Na hasło wkurzonych domowników „zamknij pysk….” uciszy sie na chwilę aby nastepnie drzeć się „ja chcę jeść!”, w większości przypadków wołam go „zamknij jape i chodz tu spać!” przychodzi i kładzie się obok mnie….. ot taka bestia.

                Sie nie bój Twój organizm sie broni, przyjmuj suplementy , wygrzej sie i cierpliwie czekaj. Najstarszy syn lezał zaledwie jeden dzień! Zona natomiast 3 dni, wszystko zalezy organizmu.
                pzdr.

              • abecadło said

                ja zdycham juz 2 tygodnie, bez gorączki, tylko kaszel nieziemski, dusze sie okropnie, mam napady kaszlu, czerwony sie robie jak pomidor, juz myslę czy ja czasem nie umre, bo chyba juz nie mam oskrzeli tylko stary fortepian.

              • KrisT said

                Abecadło- sok z cebuli i to natychmiast!!!!!!!!!!!! flegma/ropa zalega Ci na oskrzelach, albo leki albo też środek naturalny.
                Cebula pomaga jest to sprawdzone lakarstwo na synach.
                nie martw się
                Przy zapaleniu płuc to jest dopiero kaszel! taki iz mozna ponaciagać mięsnie podbrzusza, przepony plus oczywiście taki ścisk ze treść zołądkowa się cofa…..
                Przechodziłem juz tak-mega kaszel,ból żeber, plus żyganie równocześnie, normalnie kuzwa płakałem przy tym, a jak mi się ropa oderwala z oskrzeli i doszła do przełyku to dopiero heftowałem……i tak z kilka minut.
                Jak konczyłem swoją arię „ryczacego pasa przy budzie” to byłem normlanie pozygany, posmarkany i popłakany a pot kapał mi z włosów. no cuż takie wątpliwe uroki choroby….

  8. marek said

    Z projektu ustawy wynika, że lokatorzy szczególnie chronieni nie mają już co liczyć na otrzymanie mieszkania socjalnego po eksmisji. Jeżeli nowelizacja wejdzie w życie, po eksmitowaniu takiej osoby ta trafi najpierw na pół roku do „pomieszczenia tymczasowego”. W wypadku, gdy w tym czasie nie znajdzie żadnego nowego lokum, po 6 miesiącach wyeksmitowany trafi na bruk i nie ważne czy jest emerytem, rencistą czy jest kobietą w ciąży….

    http://pikio.pl/absurdalna-zmiana-w-prawie-kobiety-w-ciazy-i-niepelnosprawni-trafia-na-bruk/

  9. KrisT said

    ta grypa jest jakas porypana, zazwyczaj podczas choroby człowiek nie ma ochoty na jedzenie, nie ma totalnie apetytu, nie odczuwa smaku… u mnie jest odwrotnie zjadłbym konia z kopytami….obiadek, kawusia, ciasteczko, grapefruicik, kolacyjka….. kurna co to za dziadostwo?
    jedynie co nadal mam grypowe to samopoczucie, lamanie w stawach, ból glowy, oczu, uszu….. spać nie mogę, leżec mi się nie chce…. kuzwa sam nie wiem czego chcę…
    nafaszerowałem się sokiem z grapefuita, vick, polopiryna s, cynk, mega dawka wit C i leże na siłę…..

    • marek said

      grypa musi swoje wygrzac, bo inaczej sie nawraca…niekoniecznie musi sie lezec, ale byc w cieple i to wiekszym niz ona powoduje stad rozgrzewajace zalecenia… olejek oregano i naswietlania czerwona lampa-infrarot…

  10. miziaforum said

    NAJLEPSZE NA GRYPĘ JEST TAKIE LATANIE !!! 🙂 PATRZ VIDEO !!

  11. Konarski said

    https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16105844_1405833596116651_1172163010850768033_n.jpg?oh=16db26a8774bdb0dd62c096e55fd771a&oe=591D210E

    Grzegorz Braun – Fałszywi Sojusznicy Polski

  12. Eryka said

    Mieszkam w poblizu dwóch najwiekszych trucicieli w Polsce,są to dwa zakłady strategiczne.Najbardziej widać nocą jak wypuszczane
    są trujace opary.Ludzie rożne miewaja dolegliwosci, ale nie takie jak ta zapodana grypa.Twierdze ze to ingerencja człowieka.

  13. marek said

    http://alexjones.pl/aj/aj-nwo/aj-kartel-farmaceutyczny/item/90261-ukryte-morderstwa-64-zgony-po-szczepionce-infanrix

  14. zadziwiony said

    dużo tutaj ludzi, pomóżcie innym w walce z mafiami. Brakuje głosów. Nie potrzeba iść na wojnę, wystarczy pod linkiem się podpisać pod petycją.

    http://zmienmy.to/petycja/wstrzymanie-procesow-sadowych-i-egzekucji-prawomocnych-wyrokow-w-wyniku-dzikiej-reprywatyzacji-do-zakonczenia-prac-komisji-weryfikacyjnej/?glos=popieram

    http://poszukiwania.neon24.pl/post/136453,wstrzasajacy-wywiad

    • Elba said

      Zacznij też mantrować pomyślność i gromadzić moc. Zwycięstwo najpierw jest w nas, a potem manifestuje się w fizycznej rzeczywistości 😉

  15. Ja said

    http://lesobservateurs.ch/2017/01/19/allemagne-une-vieille-dame-agressee-par-un-migrant-il-faut-montrer-cette-photo-dans-le-journal/

Skomentuj

 
