Miziaforum's Blog

Wielka wigilijna przepowiednia dla Polski i Polaków na rok 2017

Posted by miziaforum w dniu Grudzień 23, 2016


wersja av dla leniwych 🙂

ZAPRAWDĘ POWIADAM WAM POLACY , IŻ W NADCHODZĄCYM ROKU PAŃSKIM ANNO DOMINI 2017 , CIEMNOTA I BIEDA WAS NIE OPUŚCI , A UCISK OKUPACJI CZARNO CZERWONEJ NIE ZELŻEJE TRWAĆ BĘDZIE
DO PUKI WALKA WASZA O GODNOŚĆ I PRAWA CZŁOWIEKA W III RZECZYPOSPOLITEJ – OGRANICZAĆ SIĘ BĘDZIE JEDYNIE DO PISANIA PETYCJI I KOMENTARZY W INTERNECIE O ZAPRZESTANIE UCISKU DO PLEMIENIA ŻMIJOWEGO – SKUTKU DZIAŁANIE TO ŻADNEGO NIE PRZYNOSZĄC A JEDYNIE SROM I OBCIACH WAM NA WIEKI W ŚWIATOWYCH NACYJACH – JAKO PÓŁGŁÓWKOM DAJĄCYM DYMAĆ SIĘ PROSTAKOM I ZŁODZIEJOM
– ALE JEST I NADZIEJA ,UCISK I DNI SMUTNE USTĄPIĄ TYLKO WTENCZAS ! GDY PODNIESIECIE PRAWICE SWOJE NAD GŁOWĄ CIEMIEŻYCIELI WASZYCH I SŁUSZNY ŁOMOT I WPIERDOL IM SPRAWICIE –
A W TEN CZAS ONI TO SPIERDALAĆ POCZNĄ , I W TE DNI STRASZNE DLA NICH GNIEWEM WASZYM WYPEŁNIONE ZŁODZIEJOWIE OWI BĘDĄ PO CAŁYM ŚWIECIE Z POLAN KRAJU UCHODZIĆ POŚPIESZNIE UNOSZĄC JEDYNIE HAJDAWERY NA TYŁKACH SWOICH
– NASTĄPI TO W TEN CZAS GDY WY GŁOSEM ROZSĄDKU OTRZEŹWIENI POCZNIECIE ROZUMU SWEGO URZYWAĆ KTÓREGO BÓG STWÓRCA NIKOMU NIE SZCZEDZIŁ NA PADÓŁ ŚLAC , JEDYNIE PÓŁGŁÓWKOM I IDIOTOM KTÓRYCH TO Z URODZENIA SZWANKIEM BRAKU ROZUMU OBDARZYŁ – a w dniach następnych zapanuje w domach i umysłach waszych mądrość i roztropność przodków waszych
ALE JEŚLI OPAMIĘTANIA DAR DANYM WAM NIE BĘDZIE TO WTEDY :
BIADA WAM ALBOWIEM ŁAJDACY I SUKIENSYNOWIE ZGOTUJĄ WAM ROK PAŃSKI 2017 STRASZNYM !! W DNIACH TYCH STRASZNYCH OBSZCZYMUROWIE CI STWORZENI NA OBRAZ I PODOBIEŃSTWO GURU ARONA SZECHTERA I APOSTOŁÓW JEGO KODOMITÓW !! , ZATRUWAĆ UMYSŁY WASZE BĘDĄ PIERDALANSAMI PODSTĘPNIE I ZDRADLIWIE ROZSIEWANYMI ZA WYBORCZEJ I TVN PRZYCZYNĄ –
GDY !! jednakże opamiętania dni nastąpią w ten czas , WEŹMISZ W PRAWICĘ SWOJĄ SĘKACZA TĘGIEGO A OKLEP SROGI OWYM OBSZCZYMURĄ SPRAWICIE , I WYGNACIE OWYCH PRZYBŁĘDÓW Z KRAJU POLAN WIŚLAN I POMORZAN NIE OMIESZKUJĄC ODEBRAĆ IM WSZYSTKO CO SKRADZIONE ZOSTAŁO
ALBOWIEM JEDYNYM RATUNKIEM JEST SPRAWIEDLIWY I SUROWY ŁAJDAKÓW OWYCH OSĄD I WYPĘDZENIE ,
A ŚCIEŻKI UCIECZKI OWYCH ŁAJDAKÓW BĘDĄ WĄSKIE I KRĘTE I ABY UCHRONIĆ ZADY SWOJE I SZYBSZĄ UCIECZKĘ UCZYNIĆ ,ODZIENIE ZRZUCIĆ ZMUSZENI BĘDĄ nadzy i zziębnięci staną przed obliczami panów swoich W BRUKSELI TELAVIVIE I WASZYNGTONIE! ale i tam miłosierdzia nie dostąpią – ALBOWIEM DOWIEDZĄ SIĘ TAM , ŻE ŻADEN ZDRAJCA CHOĆBY I WIELKIE ZASŁUGI CZYNIŁ NA CHWAŁĘ PANA SWEGO NIE GODZIEN JEST STĄPAĆ PO ZIEMI PANA SWEGO – albowiem zdradził on braci swoich dla mamony – co czyni go w oczach pana swego nie wiecej wartym niż wąż przewrotny ….. i pan Telavivski WASZYNGTOŃSKI I BRUKSELSKI dojrzawszy podłość obszczymurów ONYCH WYPĘDZI ICH NA ZIEMIE OKRUTNĄ GDZIE DNI ICH WYPEŁNIĄ SIĘ PODŁOŚCIĄ I NIEUSTANNĄ NIEPEWNOŚCIĄ O życie własne….. A STRAWĄ ICH BEDZIE JEDYNIE LIŚĆ SZCZAWIU I MIRRABELLI OWOC

I TEDY WYJMIE ICH,PAN Z POD PRAW LUDZKICH A WSPÓŁBRACIA ZETRĄ ICH W PROCH JAKO SIĘ SKOŃCZONEGO PETA BUTEM NA BRUKU ŚCIERA !

 

wieszcz Mizia 

p.s jest to modyfikacja mojej przepowiedni z roku 2013 , a że się wiele nie zmieniło i jest nadal aktualna wiec jest ! 

komentarzy 51 to “Wielka wigilijna przepowiednia dla Polski i Polaków na rok 2017”

  1. miziaforum said

    do Navajo i Dag doręczono mi dzięki 🙂 pozdro !!

  2. szuwaxpl said

    Takie kolędy – jakie czasy widać 😦

    • KnUR1 said

      piękna kolęda … słucham non stop. pozdr. a Video ;((((

      • szuwaxpl said

        I jak Ciebie nie lubić – skoro serce masz takie?! 🙂

        • KnUR1 said

          cały tydzień mnie targało w robocie, że ujechać nie mogłem – Łukasz Urban. Do tego ten hejt na rodzinę jego. Ja bym nie ujachał i się zabił. Nie wiem. Wierze że są mocniejsi ode mnie – mam na myśli JEGO rodzinę. ATOR próbował się dodzwonić o pomoc finsnsowa, takze czekam – ale my tutaj też możemy coś zorganizować; życia nie odda ale musimy im pomóc; płakać się chce;

          w robocie opowiadałem historie Lukasza i patrzeli na mnie; ale to może opowiem innym razem, jakie to uczucie mieć takich ludzi w Polsce. Sorry.

  3. KnUR1 said

    To Ty na AV ? :))))) tak coś po głosie mi się wydaje 😛

  4. ZEUS said

    Przepowiednia , analiza i śmieszne i straszne i prawdziwe !!

  5. Anna said

    Zaczyna się nastrój świąteczny ale jakoś ponury w tym roku. Coraz mniej wiary? Zwątpienie.

    • KnUR1 said

      Ej … chyba nie jest, aż tak źle? Mam tu młodych Polaków u siebie, za dwa dni wracają i specjalnie nie narzekają … a powinni ? … U mnie już druga w nocy, także moge Tobie złożyć jako pierwszy życzenia świąteczne ? 🙂 …. Więcej wiary i uśmiechu. …. no słabe życzenia, ale ja też podpity

      • Anna said

        Dziękuję Ci, najbardziej lubię się uśmiechać 🙂 Tobie też najpiękniejsze życzenia najlepszego życia dla Ciebie i Twojej żony i dzieci. Dla Was.

    • Dag. said

      E tam ponury….nie można sie tak chmurzyc,może to nasze ostatnie święta,trzeba je odpowiednio wykorzystać.my z panem Navajo spędzimy je tylko we dwoje ,chociaż mieliśmy zaproszenie do córki ,jak zawsze….chcemy sobie pobyć tylko razem ,na luzie,w szlafrokach,przy dobrym jedzonku,winku…powspominać.Wcześniej musiałam pocieszać córkę,4 makowce jej padły…ale co tam….to drobiazgi….grunt to dobra atmosfera w rodzinie i wielki sukces,ze po 3 latach razem jeszcze sie nie pozabijaliśmy i zawsze mamy o czym porozmawiać ,nie nudzimy się ze sobą.Najlepsze życzenia dla wszystkich sympatyków forum: zdrowia,pomyślności,empatii dla bliznich i wogóle naj,naj,naj….

      • KnUR1 said

        ja mam tak, ze jak zona do mnie zaczyna nawijac, a mi sie to nie podoba to odpowiadam, ze nie rozumiem co do mnie mowisz —- i spokoj 🙂 moj brat np mowi mi, ze pomimo wspołnego jezyka z kobietą, tez za Ch.. nie moze sie dogadac :DD

        • Dag. said

          To tylko współczuć….to jak sie ze soba rozmawia jest bardzo ważne w związku….my ,gdy jeszcze nie mieszkalismy razem potrafiliśmy rozmawiać po przeszło 5 godzin ,jednym cięgiem….i było o czym…..no ale oboje mamy czas,nie pracujemy….

          • Dag. said

            oczywiscie na skaypie i z kamerką….ja miałam dobrą ,porządną kamerkę,Navajo specjalnie byle jaką ,żeby czarować entuzjastki jego legendy….gdy pierwszy raz sie spotkaliśmy na dworcu w Krakowie,to bylo jak randka w ciemno,ale nikt nie uciekł….i nie zrezygnował….tak wazne okazały się rozmowy….i porozumienie….

        • Anna said

          a ja mam tak, że jak zaczynam nawijać to mi odpisuje „sweets dreams my love” cudowny 🙂

      • szuwaxpl said

        Zawsze młodemu Hendixowi vel Navajo i Tobie młoda Dag. w konwencji świątecznej – zawsze z humorem!
        Mnie rozbawiły te Wasze szlafroczki 😉 ale fajnie.

        • Dag. said

          Szuwax przebiłeś wszystko i wszystkich…..dzięki….ale faktycznie tacy porąbani jesteśmy oboje…..życie jest coraz trudniejsze,sytuacja polityczna coraz bardziej zapętlona.trzeba miec jakąś odskocznię,jakieś fajne hobby,jakieś zainteresowania ,żeby zupełnie nie ześwirować i mimo poważnych chorób,żyć z dystansem do swoich ułomności i nie przejmować się,chociaż to trudne….

  6. abecadło said

    niestety czuje, że bardzo smutne beda te Święta, taka ogarnia mnie nostalgia, zadnej radosci, nawet jak Mikołaj cokolwiek podrzuci, to i tak w marazmie to wszysko sie wlecze, zamiast Radosnych Swiąt nasuwa się memento mori, za dużo ostatnimi czasy smierci, krwi, beznadziei.

  7. Eryka said

    Gdyby nie glos to wypisz,wymaluj ‚Bolek’

  8. szuwaxpl said

    Chyba każdy pamięta Tę aktorkę?
    Carrie Fisher, najbardziej znana z roli księżniczki Lei w sadze „Gwiezdne Wojny” jest w stanie krytycznym. Amerykańska aktorka doznała ataku serca w czasie podróży lotniczej z Londynu do Los Angeles.
    Do zdarzenia doszło zaledwie 15 minut przed planowanym lądowaniem lotu nr 935. Aktorka źle się poczuła i straciła przytomność. Wśród pasażerów na pokładzie samolotu obecny był lekarz, który natychmiast podjął próbę reanimacji. Carrie Fisher tuż po wylądowaniu maszyny została przewieziona do szpitala w Los Angeles. Teraz 60-letnia aktorka walczy o życie.
    Carrie Fisher zagrała księżniczkę Leię, to nie moja bajka, ja Ją pamiętam najbardziej z toli Jej życia w moim najkochańszym filmie:

  9. Pelagia said

    życzę wszystkim Wesołych Świąt, spełnienia marzeń, także życzę Polakom pojednania pomiędzy rodzimowiercami a chrześcijanami

  10. Pelagia said

    a tu ciekawie o fotowoltaice w Polsce – ja to traktuję jako jedno z marzeń kt. się spełnia; Jedno ze zdań: system tak robi, żebyśmy myśleli, że nie można, a można””

Skomentuj

 
