Miziaforum's Blog

NIE WIARYGODNE !! JAROSŁAW KACZYŃSKI ŻĄDA OD POROSZENKI ZAKOŃCZENIA KULTU UPA NA UKRAINIE

Posted by miziaforum w dniu Grudzień 4, 2016


Polska: Kaczyński żąda zakończenia kultu UPA

Podczas wizyty prezydenta Poroszenki w Warszawie doszło również do nieformalnego spotkania przywódcy obozu rządowego Jarosława Kaczyńskiego z ukraińskim prezydentem.

Spotkanie, które w założeniu miało trwać zaledwie 40 minut, zakończyło się dopiero po dwóch godzinach. Rozmowy dotyczyły stosunków polsko-ukraińskich, również w kontekście historycznym. Prezes Kaczyński uznał istnienie niepodległej Ukrainy za polską rację stanu, jednak podkreślił, że warunkiem rzeczywistego zbliżenia Ukrainy z Polską i Europą jest stanowcze odcięcie się od zbrodni UPA.

Jest to pierwsze sformułowane wprost i na takim szczeblu żądanie względem strony ukraińskiej, by ograniczyła kult antypolskich zbrodniarzy w ramach swojej narodowej polityki historycznej.

(na post. PAP, TV Republika)

ALBO ZACHOROWAŁ ALBO …………

 

komentarzy 18 to “NIE WIARYGODNE !! JAROSŁAW KACZYŃSKI ŻĄDA OD POROSZENKI ZAKOŃCZENIA KULTU UPA NA UKRAINIE”

  1. miziaforum said

    TO RACZEJ NIE PRZYPADEK POWIEDZIAŁ TO ABY PODŁECHTAĆ TROSZKĘ PORZĄDNYCH UCZCIWYCH POLAKÓW

    CZEGO ON MOZE OD NAS CHCIEĆ ?????

    • Anna said

      Zjednać Polaków z Ukrainą przeciwko Rosji?

      • KrisT said

        do tego nie dojdzie! przebaczenie chcącym przebaczenia to jedno , a zostanie naszymi przyjaciołmi to druga opcja baardzo odległa w czasie.

        • Anna said

          Jjak oni śmią chcieć naszej pomocy gloryfikując upa, morderców-rzeźników Polaków, to przekracza granice ludzkiej przyzwoitości a poza tym kto rozmawia z takimi… nie tak dawno dali powtórnie dowód swojego barbarzyństwa paląc ludzi w Odessie.

    • Dag said

      Nie uwierzycie,dzisiaj śnił mi się Kaczyński…..naprawdę……tłumaczył mi zasady jakiejś gry
      strategicznej, w której wygrywało się duże pieniądze….tłumaczył mi cierpliwie kilka razy….Kaczyński ,też bliżniak…a ja za Chiny nie mogłam zrozumiec tej strategii,a szkoda….i pewnie już zostanę niezamożną emerytką do końca życia….

      • Anna said

        to był koszmar, współczuję

        • Dag said

          Wręcz przeciwnie,był miły,cierpliwy,i chciał mnie czegos nauczyć…to ja byłam wyjątkowo tepa….

          • KrisT said

            Dag. jeszcze wieszczką narodową zostaniesz…. a tak na poważnie, czasem bardzo poważne rzeczy mozna się dowiedzieć we śnie… tylko dlaczego jest to tak sporadyczne???? albo w ogóle…..

            • Dag said

              Już wolę,aby moje sny się nie sprawdzały….czasem śnią mi sie tak straszne historie,że lepiej o tym nie myslec…..gdzieś przeczytałam ,ze należy pochować zdjęcia zmarłych osób ,bo nie mogą odejść na druga stronę i dają znać w snach….zdjęcia pochowane ,ale nic sie nie zmienilo….zawsze grozi mi jakieś niebezpieczeństwo,jakieś przepastne wąwozy i inne takie…..opowiadamy sobie rano z Navajo te nasze koszmary,ale to tylko sny i nie przejmujemy sie tym zbytnio….

              • Dag said

                To są skutki uzależnienia od internetu….codziennie przeszło 10 godzin w internecie-czytam wszystko i u każdego…..od tego można całkiem zbzikować,a nie tylko śnić koszmary……czasem chciałabym ,aby padły elektrownie i linie wysokiego napięcia….

              • Anna said

                Dag, im mniej wiesz tym lepiej śpisz, nie martw się!

              • KrisT said

                Dag. sny to manifestacja naszej podswiadomości….. podswiadomosc ządzi sie swoimi prawami, trudno ją nakłonic do czegos czego chcemy świadomie.
                niekiedy wolalbym pozostac w swiecie snu….

      • Trak said

        Miałem sen, wielki sen. Śniłem jak Kaczyński walczy. I stało się – atakuje Bogu ducha winnych Ukraińców dlatego, że są winni i nie tylko ducha, także pieniądze.

  2. miziaforum said

    • szuwaxpl said

      Obejrzałem całość, do Bolka byłem na tak – dla Zbyszka, a tak trafia z powrotem do poczekalni.
      Ale jestem w głębokim szoku Kubą, wspaniale prowadzi swą audycję, nigdy wcześniej nie oglądałem, bo nie lubię wytatuowanych (być może nie rozumiem tej subkultury, lub jak mówią inni dzieł sztuki ożywionej), mimo wszystko szacun.

  3. szuwaxpl said

    W dziwnych czasach przyszło nam żyć!
    Coś w tym jest.
    https://gloria.tv/photo/iCL9crujheyb1WieXCWiRMZ3c

  4. miziaforum said

    ale to co w linku to mało kto wie !!! BARDZO MAŁO … GDYBY TO CO W LINKU STAŁO SIĘ W DOWOLNYM INNYM KRAJU NAWET W IZRAELU TO BY SIĘ INACZEJ ……………

    http://www.petycjeonline.com/czysdziamarekgornyzapublicznwypowiedtradycyjnypolski

Skomentuj

 
