Miziaforum's Blog

Mini cud ? 29. 11.2016 Syberyjski mega mróz zatrzyma się na polskiej granicy i cofnie !! unikalne zjawisko

Posted by miziaforum w dniu Listopad 28, 2016


Witam miałem na razie nie dawać nic nowego o pogodzie ale !! pierwszy raz coś takiego na własne oczy widzę w modelu pogodowym ..

UWAGA TO MA SIĘ STAĆ DOPIERO JUTRO !!!

KOLEJNO ZAMIESZCZĘ JAK PRZESUWA SIĘ MEGA MRÓZ NA ANIMACJI WIDAĆ JAK PO PROSTU PĘDZI NA WPROST Z PRĘDKOŚCIĄ BLISKĄ 100 KM NA GODZINĘ !!!! W NASZĄ STRONĘ I CO DZIEJE SIĘ GDY IDEALNIE OSIĄGA GRANICE PAŃSTWOWĄ WSCHODNIĄ ……??

ZATRZYMUJE SIĘ DOSŁOWNIE W MIEJSCU WIDAĆ ŻE NAPIERA NA KOLEJNYCH SEKWENCJACH GRAFICZNYCH NACISKA ROZWIJA SIĘ DOKŁADNIE WZDŁUŻ POLSKIEJ GRANICY PO 3 GODZINACH WYRAŹNEGO NAPORU I NIE PRZEJŚCIE JUŻ NAWET  500 M  ODCHODZI TAK SAMO SZYBKO JAK PRZYSZEDŁ

ZACHOWANIE DOSŁOWNIE JAK ŻYWEJ MYŚLĄCEJ , PRÓBUJĄCEJ SIĘ WŁAMAĆ NAPIERAJĄC NA DRZWI ISTOTY  !!????

daty i godziny są podane w górnym prawym rogu …

GRAFIKA N.R 1 

28-11-16

GRAFIKA  N.R 2

29-11-16

GRAFIKA N.R 3

29-11-16-00-00

GRAFIKA N.R 4

29-11-16-21-00

GRAFIKA N.R 5

30-11-16-03-00

GRAFIKA N.R 6

30-11-16-09-00

CO JESZCZE DZIWNE PUNKTUALNIE O GODZINIE 24 .00 – 00.00 CZASU POLSKIEGO

POTĘŻNA ŚCIANA MROZU ZACZĘŁA SIĘ ODDALAĆ W GŁĄB ROSJI

NAPÓR NA GRANICĘ TRWAŁ OD GODZINY 18 .00 DO SAMEJ PÓŁNOCY

dałem to jako nadzwyczajną ciekawostkę … w zasadzie nie wytłumaczalną … BO ZATRZYMANIE NASTĄPI DOKŁADNIE NA GRANICY POLITYCZNEJ PAŃSTWA POLSKIEGO NA WSCHODZIE !!!

CO JESZCZE CIEKAWE I CO WIDAĆ WYRAŹNIE TO TYLKO GRANICA POLSKI ZATRZYMA TEN GIGANTYCZNY MRÓZ POLARNY

ŻECZ BIORĄC DOSŁOWNIE JUTRO OD GODZINY 18.00 DO 24.00 BĘDZIE MOŻNA NA WŁASNE OCZY TO ZOBACZYĆ STOJĄC W POBLIŻU GRANICY PAŃSTWOWEJ

NIE WIARYGODNE ALE PRAWDZIWE ……

Odpowiedzi: 77 to “Mini cud ? 29. 11.2016 Syberyjski mega mróz zatrzyma się na polskiej granicy i cofnie !! unikalne zjawisko”

  1. iva said

    Jezus Chrystus Król Polski interweniował.

    • miziaforum said

      JUŻ SĄ GRAFIKI DO WGLĄDU ………. WCZORAJ MYŚLAŁEM ZE MI SIĘ KOMPUTER SPI……. ALBO PROGRAM ROZSYPAŁ …….. DZIŚ SPRAWDZAŁEM 5 RAZY I NA INNYCH MODELACH TEŻ TAK WYCHODZI

      TA FALA MROZU GDYBY WTARGNĘŁA JUTRO DO POLSKI …………. OJOJOJOJOJ !!!!!! CIĘŻKO TO WIDZĘ – 30 … DO – 40 NAWET I TO W CIĄGU DOSŁOWNIE 3 .. 3 GODZIN

      NO TO MACIE PRZEPOWIEDNIE POPARTĄ DOWODAMI DO ZWERYFIKOWANIA W INTERNECIE

      I TO JAKĄ ……… MA KTOŚ POMYSŁ JAK TO WYTŁUMACZYĆ

      I WAŻNE TO NIE BYŁO TYLKO DOPIERO JUTRO BĘDZIE !!!!

      • miziaforum said

        GRAFIKA N.R 3 POMYLONA MIEJSCAMI Z GRAFIKĄ N.R 4

        WIDAĆ PO GODZINACH

        p.s i coś jeszcze na grafikach widać wyrażnie że na linii granicy mamy temperaturę minimum 0 25 stopni celsjusza

        A PO STRONIE POLSKIEJ JAK NOZEM ODZIOŁ JEST ZIELONO ZNACZY SIĘ NA PLUSIE PRZYNAJMNIEJ 5 STOPNI !!!!!!!!

        CIEKAWE CO NIE

        • abecadło said

          Interwencja nieba , nic dodać juz nie trzeba, czyli mrozisko obejmie Ukraine i Białorus, ale stanie dęba na polskiej granicy, tak ?

          • miziaforum said

            JAK WIDAĆ NA MODELU TAK ……. WSZYSTKO PRZECZYTAJ ŁĄCZNIE Z KOMENTAMI …. I OGLĄDAJ WIZUALIZACJE PATRZĄC NA GODZINĘ W ROGU PRAWYM GRAFIKI … WIDAĆ KIEDY JĄ ROBIŁEM I NA MIEDY JEST

          • Pelagia said

            Abecadło- tu jest jeden z wieeeluuu przykładów, że Koronka do Miłosierdzia Bożego działa. Powiadam to szczególnie Tobie, ze względu na Twoje zdrowie

            • abecadło said

              Tak racja Pelagio, odmawiamy Koronkę do M.B., ze zdrowiem to wiesz starośc nie radość, a po drugie , moze Sw.Piotr juz wzywa i trzeba sie pakowac na tamten swiat ? kto wie, ile człowiek ma zyc na tym swiecie ?

    • tteis77 said

      NIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WRACAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • KrisT said

      Iva jest jeden podstawowy problem Jezus nie został królem Polski! nikt z władz kościelnych i rządowych nie dokonali koronacji!

  2. Kamill said

    Czyli śnieżyce o których pisałeś po 10 grudnia i mróz już nieaktualne ? ; /

    • miziaforum said

      TO CO DAŁEM DZIŚ TO CIEKAWOSTKA ZAGATKA METEO ???? ZOBACZYMY CZY JAK NA MODELU SIĘ JUTRO ODBIJE CZY WEDRZE W GŁĄB POLSKI JESZCZE 24 GODZINY WIEC MOZE SIE ZDARZYĆ RÓŻNIE
      NA TĄ CHWILĘ FALA MROZU MKNIE W NASZYM KLIEURKU

      NA LOGIKĘ POWINIEN WEJŚĆ W POLSKE I DALEJ W EUROPĘ JAK W MASŁO ALE NA SYMULACJI SIE ZATRZYMUJE

      • Anna said

        Też mnie zastanawia bo mrozisko czuć w powietrzu, lodowaty wiatr wieje a temperatura ciut wyżej zera.

        • miziaforum said

          GRAFIKA N.R 4 I 3 … STYK MROZU O TEMPERATURCE OD -25 DO – 30 Z TEMPERATURĄ PO DRUGIEJ STRONIE BUGU ……… MEGA OPADY ŚNIEŻNE !!!

        • abecadło said

          Masz racje, tak stałem dzisiaj ze znajomymi z pół godziny przeparzlismy w kosc, właśnie znajomy mi mówi, ty wiesz dziwne, bo na termometrze chyba jest -5, ale dop…a jakby było już -20, czujesz to ?

          • abecadło said

            Załozylismy najgrubsze ubrania jakie mamy i strasznie ciagneło od ziemi, nogi nam skostniały. Mówiłem znajomemu, że podobno ma nadejść straszna zima , a on co ty pier…sz jak sniegu niema a ty nawijasz o mrozach arktycznych ? ludziom mów a oni wiedza swoje, odpowiadam weź zadzwoń najlepiej do górali moze oni ci cos powiedza lepszego , ja nie mam dobrych wieści.

          • Anna said

            Pewnie niezwyczajni jesteście 20 stopni mrozu jak -5 to dla Was mróz. Młodzi polskiej zimy nie znacie. Bez krępacji zakładać kalesony, futrzane czapki, nauszniki i szaliki na twarz.

  3. KnUR1 said

    a już myślałem, że kolejne zawieruchy klimatyczne rozwiążą polskie problemy, a tu klops – znow trzeba iśc do roboty ;D

  4. Anna said

    Do nas chce wejść granatowe (-20) ale znad bieguna północnego do Irlandii fioletowe (-40).

  5. Kamill said

    Miało być tak, że teraz ma być snieznie i mrozno(tak jest ) potem odwilż i od 10 grudnia ostry armagedon miał być.A teraz dodajecie post, że już jutro jeśli radar sie myli wbije do nas ten wir. Więc jak to jest ?

    • Anna said

      Póki co to jest coraz mroźniej, tak jak Mizia nam tu zapodaje – idzie mróz i jest to ostrzeżenie dla nas abyśmy się przygotowali na to.

      • Kamill said

        A jak to miało być ? Miało być najpierw chwilowo zima dzisiaj potem odwiliż i od 10 grudnia armagedon tak ? To co ten wir przyśpieszył, że już jutro ma być u nas? Czy tak od początku było zakłądane i 10 dopiero się zacznie gdzieś ?; )

  6. tom said

    Do nas to nawet mróz nie chce

  7. miziaforum said

    • Anna said

      On za długo gada (1,5 godz.), streszczenie poproszę🙂

      • miziaforum said

        🙂 JEŚLI CHODZI O GADANIE TO ON MÓWI KRÓTKO JA TO POTRAFIĘ PIERDZIELIĆ ……🙂 tak że moje streszczenie wyszło by z 30 min dłużej

      • KnUR1 said

        bo on ma kase z gadania, im dluzej gada i im wiecej go słucha tym ma lepsze siano; dlatego 15 minut traci na zapowiedziach itepe🙂 i opoiwdaniu co warto kliknać, przesluchać itepe – ale KOLO OK

        • KnUR1 said

          dawno nikt nie wklejał tego Pana, a tak wypowiedź od serca😛

          • KnUR1 said

            Tuninguje PID’s do drona, więc co jakiś czas wychodze na dach przetestować nowe setupy (usb w lapku coś padło). Kolejne wyjście i przy moim spocie sieci jakiś Bezowy – jak ja widze jakiegoś arabusa to ogólnie unikam, no ale musze go poinformować, żeby był czujny albo odszedł dalej bo może stac sie krzywda. Ogolnie o tej porze nikogo nie ma na dachu, ale nie tym razem. No i jak dron zaczal sie unosic ten podleciał i mnie zagaduje, czego nie lubie bo juz nie raz własnie arabusy z taka łatwościa i otwartościa zagaduja – ja czujny na to😀 Kilka pytań zapoznawczych i Afzal bo tak się nazywa pyta mnie o moja religie… uuu … Widze ze młodszy ode mnie mniejszy i sam to mu gadam, że chrzescijanin, ale ogolnie mam to w dupie (cięzko w cokolwiek wierzyć i praktykować jak sie na to nawet nie ma czasu:P) On wiadomo muzułmanin, ale pyta mnie o postacie biblijne i te mówi mi takie same są u niego. Aaaa – koleś kończy studia w Bangkoku i jest z Bangladeszu. No i gadam z nim na siłe bo czasu nie ten, poza tym jak mam wolną chwilę to staram sie ja skonsumować po swojemu, niz pierdolic z kims co ma czasu do nudy. No i kolejne 20 minut i ogólnie na dzień dobry się zgadzamy. Angole to kutasy, Francuzy też, znamy nazwiska kilku gitarzystów kapel metalowych. Do tego kolega pojechał po Pakistanie, że to kurwy są – co mnie robawiło i jakieś wojnie z 71 roku co mieli z tymi debilami. No pierwszy taki dalszy arab co się za tydzień z nim napije. Jedno co nas rózniło to, ze on za rok wraca do swojego kraju bo chce bardzo, a ja za chuja nie.
            (taka anegdkotka emigranta) ps. no i koleś chwalił sobie polaków, ale nie zdązyłem zapytać o co, mówi tylko, że bardzo cywilizowani i tacy wiecie sami.

  8. Miriam said

    Bo jak inaczej wytlumaczyc, ze to czym straszysz od paru tygodni to tylko wymysł pijanego umysłu? Cud, panie cud. Myślenie rodem ze średniowiecza. Daj Pan spokój temu tematowi już. Przyznaj, że napalony byłeś.

  9. szuwaxpl said

    Mizia – obudź się!
    https://www.facebook.com/events/362114240807409/

    Warszawa Solidarna z Piotrem Rybakiem.
    Warszawa 03.12.2016 rok godz. 17:00 Plac Zamkowy przy Kolumnie Zygmunta III Wazy.

    https://www.facebook.com/events/362114240807409/?ref=1&action_history=%5B%7B%22surface%22%3A%22permalink%22%2C%22mechanism%22%3A%22surface%22%2C%22extra_data%22%3A%5B%5D%7D%5D

  10. Kamill said

    I jak z tym wirem? Wszedł czy nie ? Bo dzisiaj miał niby cofnąć się i odbić ;P Radar się mylił czy nie ? Jak sytuacja? Co przwidujesz Mizia na jutro i nastepne dni ?

  11. Kamill said

    I co i co ? U mnie odwilż tak jak zapowiadałeś🙂 . Mam nadzieje że od 10 wróci ta zima😀 Przede wszystkim śnieg.🙂

  12. Kamill said

    W piątek miała być informacja nowa odnośnie pogody od tego 10 grudnia itp… i co kiedy bedzie ?; /

  13. Kamill said

    I co niedziela a miało być w piątek max niedziele info odnośnie tego mrozu i śniego od 10 grudnia i co ? 17 i nie ma jeszcze… ;/

Skomentuj

 
