Miziaforum's Blog

Warszawa ćpuny z Wiertniczej , Czerskiej , Wiejskiej i Józef Bąk sypią. mat. AV

Posted by miziaforum w dniu Sierpień 23, 2016


A CO Z TYM WSZYSTKIM MA WSPÓLNEGO JÓZEF BĄK JUŻ DZIŚ O 15,00 TU

JAKO UZUPEŁNIENIE ………… TEGO NAWET GADOWSKI WITOLD JESZCZE CHYBA NIE WIE

Odpowiedzi: 3 to “Warszawa ćpuny z Wiertniczej , Czerskiej , Wiejskiej i Józef Bąk sypią. mat. AV”

  1. miziaforum said

    🙂 CIEKAW JESTEM TO WSZYSTKO OJCIEC JÓZEFA BĄKA PRACUJĄCY W TEJ CHWILI ZA GRANICĄ …………

    • miziaforum said

      PUBLIKACJA O JÓZEFIE BĄKU NA RAZIE MUSI BYC WSTRZYMANA DO MOMENTU AŻ OFICJALNIE JEGO OJCA WEZMĄ ZA DUPSKO …. KORPORACJE I SYNDYKATY MAFIJNE OBCYCH PAŃSTW ZA WZIĘCIE…. I NIE WYWIĄZANIE SIĘ ….

      WSZYSTKO WSKAZUJE NA TO ZE PAPA JÓZEFA BEDZIE WOLAŁ BEZPIECZNY PIERDEL NA RAKOWIECKIEJ NIŻ NIEBEZPIECZNĄ WOLNOSĆ …… KIEDY TO NASTĄPI … MOI DRODZY TO JUŻ SIE REALIZUJE POZA KRAJEM .. JUŻ !!! NIEBAWEM SPRAWA PIERDOLNIE Z WIELKIM HUKIEM WIELKIMI LITERAMI W NAGŁÓWKACH PRASOWYCH EUROPEISKICH I ŚWIATOWYCH GAZET

      A NA RAZIE JA SIE WSTRZYMUJĘ BO ZNÓW NA RAZIE NIE MAM LINKA

  2. miziaforum said

    witam jak obiecałem wam , ze Niedługo się zaczna pojawiać informacje na w/w temat NIE PISAŁEM W TYM ARCIE NIC BO NIE BYŁO LINKÓW ……… TERAZ TEŻ MI SIĘ NIE CHCE

    MOJE INFO JEST BARDZIEJ SZOKUJACE I JESZCZE MUSZĘ ZACZEKAĆ A NA RAZIE DAJE LINK BO ZACZYNA SIĘ

    TYLKO U NAS! Ciągnie wilka do lasu. Młody Tusk robi kolejny interes z gdańskim lotniskiem

    http://wpolityce.pl/polityka/306080-tylko-u-nas-ciagnie-wilka-do-lasu-mlody-tusk-robi-kolejny-interes-z-gdanskim-lotniskiem

    P.S MOJE INFO DOTYCZACE JÓZEFA I MARCINA DOTYCZY SZCZEGÓŁÓW ORGII

    PEDERASTYCZNYCH ORGANIZOWANYCH DLA………………. PRZEZ MARCINA Z UDZIAŁEM JÓZEFA

    konkretnie miejsc uczestników , kosztów i źródeł finansowania tych imprez

Skomentuj

 
