Miziaforum's Blog

Pod dowództwem anglosaskim !Polscy żołnierze jadą na Łotwę w ramach misji NATO … i co wy na to ??

Posted by miziaforum w dniu Lipiec 8, 2016


W TEJ INFORMACJI WAŻNE JEST TO ŻE NIE JADĄ NA MANEWRY … ALE NA MISJE !!
WIECIE JAKIE MISJE PROWADZIŁO I PROWADZI NATO , JUGOSŁAWIA , IRAK, AFGANISTAN, LIBIA ……….. a teraz ŁOTWA !!
Polskie Radio poinformowało o zamiarze wysłania polskich żołnierzy na Łotwę. Decyzja w tej sprawie prawdopodobnie zostanie ogłoszona podczas warszawskiego szczytu NATO.

O zamiarze udziału polskich żołnierzy w wojskowym kontyngencie NATO, który zostanie wysłany na Łotwę już wczoraj informował „Nasz Dziennik”. W sobotę na ten temat ma rozmawiać Andrzej Duda z prezydentem Łotwy Raimondsem Vejonisem. Nie wiadomo, jak liczna będzie grupa polskich żołnierzy, pewne natomiast jest już to, że kontyngentem dowodzić będą Kanadyjczycy.

Możliwe jest także zaangażowanie się Polski w innym miejscu. Prowadzone są bowiem rozmowy w sprawie wzajemnego wsparcia z jednym z państw z południowej części wschodniej flanki NATO. Miałoby się to odbywać na zasadzie wymiany żołnierzy. 

Szczyt NATO

W dniach 8-9 lipca w Warszawie odbywa się szczyt NATO. W czasie szczytu ma zostać zatwierdzona decyzja o utworzeniu czterech międzynarodowych batalionów sojuszu do rotacyjnego rozmieszczenia w Estonii, na Litwie, Łotwie i w Polsce. Ponadto tematem rozmów będzie kryzys imigracyjny i plan pomocy NATO dla UE w sprawie fali uchodźców, którzy napływają do Europy w wyniku konfliktów na Bliskim Wschodzie.

p.s po co Polscy żołnierze są wysyłani na Łotwę ?? i do następnego kraju na południu europy🙂 to będzie Rumunia !!

JAK TO I PO CO SKORO WZYWAMY USA DO POLSKI BO MAMY MAŁO WOJSKA ???

TO NAZYWA SIĘ OSACZANIE ROSJI POLAKAMI POD DOWÓDZTWEM ANGLOSASKIM 

NO IDEALNIE DOWÓDCA NIE POLAK … WYKONAWCY LINIOWI ROZKAZÓW POLACY 

PROWOKACJA WISI W POWIETRZU JAK NIC 

 

Odpowiedzi: 32 to “Pod dowództwem anglosaskim !Polscy żołnierze jadą na Łotwę w ramach misji NATO … i co wy na to ??”

  1. miziaforum said

    NO TO JUŻ WIEM DLA CZEGO PIS ZA WSZELKĄ CENE WŁAZI W DUPSKO UPAINIE …. NAJPRAWDOPODOBNIEJ JEST JUZ PLAN WOJNY Z ROSJĄ

    DOWODZENIE POLAKAMI PRZEZ KANADYJCZYKA NA ŁOTWIE …….. WIDZĘ TO JAK W SAJGONIE .. CHŁOPAKI STRZELAĆ DO TYCH RUSKICH ŚWIŃ JA WSIADAM W HELIKOPTER I LECE PO POSIŁKI .. STRZELAĆ I ANI KROKU W TYŁ TO JEST ROZKAZ

    CIEKAWE JAKIEJ NARODOWOŚCI DOWÓDCA BEDZIE DOWODZIŁ POLAKAMI W RUMUNII !!

  2. miziaforum said

    NO WIDOCZNIE PO 70 LATACH JAK ZWYKLE STARE CHUJE CHCĄ WYSŁAĆ NA ŚMIERĆ KILKA POKOLEŃ MŁODYCH KTÓRYM WOJNA WYDAJE SIĘ WSPANIAŁA PRZYGODĄ

    KTO MĄDRY UWIERZY MI NA SŁOWO TO NIE ZABAWA ANI PRZYGODA ………. I MOZECIE MI WIERZYĆ NA 1000%

    A JAK NIE TO NIE MUSICIE …. spotkacie tam na drodze kilku takich jak …🙂 i to będzie ostatnie wasze spotkanie w życiu

    =================================================================

    a to dla madrych

  3. krab said

    Myślę, że chcą coś wykręcić przed wyborami prezydenckimi w usa. Chcą na tyle zaognić sytuację, żeby w razie zwycięstwa Trump nie miał wyboru . Co stanie się z NATO, jeśli na prezydenta wybrany zostałby Donald Trump? Wcześniejsze wypowiedzi kontrowersyjnego miliardera na temat Sojuszu Północnoatlantyckiego wprawiły bowiem w uzasadniony niepokój polityków po obu stronach Atlantyku. Opinie Trumpa o jakoby „przestarzałym” NATO wyglądają szczególnie niebezpiecznie w zestawieniu z jego ciepłymi słowami na temat Władimira Putina, z którym – jak zapewniał – „mógłby się dogadać”.

    • miziaforum said

      skoro ja to wiem wiedzą to Ruscy wiedzą od dawna , POLSKIE WOJSKO JEST NA UKRAINIE , ODDZIAŁY SPECJALNE OD JAKICHS 3 TYGODNI TERAZ WYSYŁAJĄ POLAKÓW NA ŁOTWĘ I DO RUMUNII o czym dowiecie sie za 3-5 dni czyli na granicach z Rosja bedą wszędzie Polacy ………… snajperzy z sł. ukraińskich z przyjemnością odstrzelą kilku POLAKÓW a potem .. a potem to już nikt nie bedzie pytał

      • krab said

        święta racja !!! a odstrzeliwanie mają dobrze przećwiczone, choćby na berkutowcach.

        • miziaforum said

          właśnie zszedłem z forów t/zwan/ zawodowców , jest poruszenie masa propozycji … zatem coś się szykuje

        • miziaforum said

          WIADOMOŚCI – DZIENNIK.PL
          Szczyt NATO uznał wstępną gotowość operacyjną tarczy antyrakietowej

          Szczyt NATO uznał wstępną gotowość operacyjną tarczy antyrakietowej – poinformował podczas w piątek na konferencji sekretarz Generalny NATO Jens Soltenberg.

  4. miziaforum said

    • krab said

      Podczas spotkania organizacyjnego przed planowanymi we Lwowie wspólnymi obradami polskiego i ukraińskiego parlamentu jeden z polityków PiS stwierdził, że nie ma przeszkód do jego przeprowadzenia, bo nie przyjęto uchwały o ludobójstwie na Wołyniu.W wywiadzie dla „Naszego Dziennika” posłanka Kukiz’15 Elżbieta Borowska odniosła się do tej kwestii „W środę odbywało się zebranie organizacyjne przed planowanymi na 16 i 17 lipca we Lwowie wspólnymi obradami polskiego i ukraińskiego parlamentu i usłyszałam, że nie ma przeszkód do jego przeprowadzenia, bo nie przyjęto uchwały o ludobójstwie. Takie słowa padły i dlatego nie zamierzam w nich uczestniczyć” – powiedziała Borowska.

      • miziaforum said

        WIESZ CO JA JESTEM ZADOWOLONY ZE MNIE W POLSCE NIEMA …….. BO WIDAĆ JAK NA DŁONI ŻE RUSCY ROZPIERDOLĄ UKRAINE I POLSKĘ … I WCALE SIE NIE KRYJĄ Z TYM

        • krab said

          Jasne że tak !!! A dzisiejsi podpuszczacze wystosują noty w których nie będą kryć oburzenia !!!! i będą mieć pretekst do większych obciążeń swoich społeczeństw na rzecz „obronności”

  5. szuwaxpl said

    Wkręcają nas w wojnę – tego nie da się nie zauważyć!!!

    Niektórzy goście rodzą się, aby machać flagą,
    Ooh, są czerwoni, biali i niebiescy.
    I kiedy kapela gra „ Pozdrowieni dla Szefa” ;
    Oh, oni kierują działo na ciebie, Panie,

    To nie ja, to nie ja,
    Nie jestem synem senatora,
    To nie ja, to nie ja,
    Nie jestem szczęśliwym synem, nie.

    Niektórzy goście rodzą się ze srebrną łyżką w ręku,
    Panie, czy nie pomagają sobie nawzajem? Oh.
    Ale kiedy poborca podatkowy przybywa pod drzwi,
    Panie, dom wygląda jak wyprzedaż rzeczy używanych, tak,

    To nie ja, to nie ja,
    Nie jestem synem milionera, nie, nie.
    To nie ja, to nie ja,
    Nie jestem szczęśliwym synem, nie.

    Yeh, niektórzy goście dziedziczą usiane gwiazdami oczy,
    Ooh, wysyłają cię na wojnę, Panie,
    I gdy pytasz ich, ile powinniśmy zabić,
    Oh, tylko odpowiadają, więcej, więcej, więcej, oh.

    To nie ja, to nie ja,
    Nie jestem wojskowym synem, SYNEM, NIE
    To nie ja, to nie ja,
    Nie jestem szczęśliwym synem, NIE NIE.

    To nie ja, to nie ja,
    Nie jestem szczęśliwym synem, nie nie nie,.
    To nie ja, to nie ja,
    Nie jestem szczęśliwym synem, synem synem synem.
    http://www.tekstowo.pl/piosenka,creedence_clearwater_revival,fortunate_son.html

  6. Anna said

    Najwidoczniej rządzący mają obsrane życiorysy i potrzebna im zawierucha wojenna.

  7. julius said


    President Obama with Prime Minister David Cameron of Britain, center; Chancellor Angela Merkel of Germany, third from right; President Recep Tayyip Erdogan of Turkey, second from right; and other leaders at the NATO summit meeting in Warsaw on Friday. Credit Stephen Crowley/The New York Times
    Zdjecie z dzisiejszego szczytu, czy obok Obamy, Merkel i innych oficjeli ktoś zauważa polskiego premiera lub prezydenta jako gospodarza. Moim zdaniem gospodarz powinien byc uwidoczniony na wspólnym zdjeciu.

    • Elsa said

      Gospodarz robił fotke 😂

    • Pelagia said

      ja, się pytam NTO, czy nas obroni gdy ukraina napadnie na Polskę, albo stanie przy każdym Polaku a szczególnie bezbronnej Polce i obroni przed banderowcem ?? Dzięki wam NATO, nawpuszczano do nas tysiące banderowców, poukrywali się wśród zwykłych miłych Ukraińców. Niew eim jak długo pożyję, ale już dziś póki żyję przeklinam was za to, co robicie. Ja wam nic nie zrobię, ale Bóg zrobi, nie zasłoni was nic, nawet najwyższy stopień masoński, żadna góra ani najgłębsza super wyposażona nora. Przeklinam wszystkich, kt, wciągają Polskę do wojny !!

  8. Elsa said

    http://niewygodne.info.pl/artykul7/03147-Jak-publiczna-kasa-plynie-do-Rydzyka.htm

  9. miziaforum said

    Szef Pentagonu potwierdził w poniedziałek, że NATO rozważa możliwość rozmieszczenia w Polsce i krajach bałtyckich czterech rotacyjnych batalionów.
    przygotowują cztery bataliony – około czterech tys. żołnierzy, którzy będą stacjonować w Polsce i krajach bałtyckich w ramach wzmocnienia przez NATO wschodniej granicy Sojuszu z Rosją

    rosyjska odpowiedź :

    Kielin, który kieruje jednym z departamentów rosyjskiego MSZ. – Obawiam się, że będzie to wymagać pewnych kroków odwetowych, o których już mówi rosyjskie ministerstwo obrony – dodał.

    Szef resortu obrony Rosji Siergiej Szojgu zapowiedział dzisiaj rozlokowanie na rubieżach trzech nowych dywizji „w celu przeciwstawienia się umacnianiu się u granic Rosji sił NATO”.

    NATO 4 BATALIONY , ROSJA WYSTAWIA 3 DYWIZJE

    • miziaforum said

      Trzy bataliony np. amerykanskie to w czasach pokoju 3 kompanie po 200 zolnierzy to daje nam 600 samobojcow w trzech batalionach pancernych majacych okolo200 czolgow w obliczu trzech dywizji rosyjskich ktore w waunkach pokojowych licza okolo 17.000 zolnierzy, natomiast w czasie wojny 51.000. To z czym do gosci. W razie wojny konwencjonalnej rosyjskie dywizje pancerne w ilosci 10.000 czolgow znajda sie nad Laba w ciagu trzech dni a Polska bedzie dokladnie zaorana,niestety

      • Pelagia said

        przecież od dawna łobuzy zaplanowali wojnę w Polsce, tylko my o tym nie wiemy. Już kilka lat temu imigranci z dalekiego wschodu zaczęli z Polski uciekać na zachód Europy. Mówili, że w Polsce będzie wojna. To było kilka lat temu. Patrzyłam na nich jak na wariatów. Na jaką większą partię w Polsce nie popatrzeć, to działa na korzyść obcych a nie Polski. Spodziewałby się ktoś po M.Kowalskim, że stanie po stronie banderowców ?? Potrzebna jest partia polska, słowiańska, podobnie jak kościół – słowiański. Ten co jest – polsko-katolicki to jest słabizna

  10. marek said

    http://niezalezna.pl/83050-jak-portal-tomasza-lisa-zmanipulowal-zdanie-prezydenta-usa-na-szczycie-nato

  11. marek said

    http://prostozmostu.net/news/wolnosc-slowa-nie-dla-korwina

  12. navajo88 said

    Witaj Miziak , sranie w banie , żadnej wojny nie będzie jedni i drudzy na wzajem się straszą i tyle . a co do maszego rządu to wszyscy wiemy że jak by co to będzie jak przed II wojną Śatową , nie oddamy ani guzika , silni zwarci i gotowi ,,,,, hahahahahahahaha
    J.M.H

    • miziaforum said

      nie my decydujemy czy wojna bedzie a USA … a im to wsio ryba gospodarkę trza ratować i w d … maja jakiś kraj który gdzieś tam leży na końcu świata NIE PIERWSZY I NIE OSTATNI TO KRAJ W KTÓRYM ZROBIĄ KUKU

      A SPROWOKOWAĆ ŻADEN PROBLEM PATRZ JAK SPALILI W ODESSIE 48 RUSKICH TYLE ZE PUTIN TO CIŚNIENIE WYTRZYMAŁ A CZY POLACY WYTRZYMAJĄ JAK ” DYWERSANCI RUSCY NA ŁOTWIE N.P ROZPIERDOLĄ Z 30 60 POLSKICH ŻOŁNIEŻY ????????

Skomentuj

 
