Miziaforum's Blog

Petru jest debilem , wpis netowy Ryszarda Petru, na okoliczność święta 3 maja

Posted by miziaforum w dniu Maj 3, 2016


Petru myślał, że Konstytucja 3 Maja obowiązuje i chciał jej bronić przed zmianami.

 

W internecie nic nie ginie. Oryginalny wpis Petru szybko zrobił furorę na Facebooku.

„Nasza Konstytucja ma już 225 lat. Druga na świecie, pierwsza w Europie. Trzyma się świetnie, choć PiS uparł się, by właśnie teraz przeszła przymusowy lifting. Wierzę, że mimo przejściowych „niedogodności” będzie nas chronić przez kolejne stulecia. A ewentualne zmiany będą dokonywane za zgodą Obywateli, a nie według chwilowych potrzeb rządu” – miał napisać na swoim profilu na Facebooku Ryszard Petru. Internauci nie mogli uwierzyć, że takie mądrości wyszły spod palców jednego z liderów opozycji. Petru szybko zmienił wpis. I dodał w komentarzu: „Przykro mi czytać Państwa hejty. W tym szczególnym dniu powinniśmy się cieszyć, że jesteśmy Polakami”.

Ileś lat temu niepotrzebnie poluzowali w podstawówkach… Ludzie o takim poziomie wiedzy po prostu dostawali dwóję z historii i powtarzali klasę, a jak poszło jeszcze gorzej, to kończyli w Ochotniczym Hufcu Pracy. Tak by pewnie było z Ryśkiem, gdyby nie ta szalona poprawność, żeby każdemu dać szansę. Nasza ścieżka edukacyjna nie przewidziała, że takie podejście spłodzi 30 lat później polityczne zombiaki, które swoją ignorancją i niewiedzą będą zarażać kolejne pokolenia

– skomentował jeden z internautów.

Ryszard Petru szybko zorientował się, że coś jest nie tak z jego wpisem. I wprowadził poprawki (w sumie osiem). Najnowsza wersja zdecydowanie różni się od oryginału.

Odpowiedzi: 26 to “Petru jest debilem , wpis netowy Ryszarda Petru, na okoliczność święta 3 maja”

  1. miziaforum said

    ojojoj Polska to chyba na serio przeklęta od 27 lat na stołki pchają się z różnym efektem IDIOCI , DEBILE , ALKOHOLICY

    1 wałęsa typowy wiejski ćwok bez wykształcenia do tego imbecyl
    2 al Kwaśniewski alkoholik FANTASTA RZEKOMY MAGISTER
    3 KOMOROWSKI kretyn fantasta podajacy się za hrabiego

    a teraz k… ten debil petru …..

    • mirek said

      pchaja się? to sa tylko najemnicy, bo tacy najlepiej sie sluchają i wykonuja rozkazy. Zydowska Tv ich promuje. A co na to Polacy? no jak wiadomosciom nie wierzyc czy tv

  2. Marysia...zwyczajnie Marysia. said

    Kogo ma chronic ta konstytucja przez stulecia?.Chyba wylacznie nieukow.

    • miziaforum said

      mnie w tym kraju już nic nie zaskoczy skoro poważnym kandydatem na prezydenta z poparciem 20 % zostaje degenerat alkoholik Kukiz , a wodzem opozycji zwykły debil … tyle że nie zdiagnozowany , o posłach zwyczajnie chorych umysłowo jak n.p Niesiołowski nie wspominam , ktoś ich wybrał ktoś na nich głosował … ŻENUA !! p.s zdajesz sobie sprawę że w Polsce jest co 4 osoba chora psychicznie już lecząca się to chyba najwyższy odsetek na świecie , około 10 000 000 społeczeństwa na prochach lub w terapii .. wiec czego wymagać po wyborach ? serio mogę dać arta którego pisałem z linkami do statystyk ministerstwa zdrowia

      • miziaforum said

        Polacy odporni na wiedzę , z gigantycznym problemem zaburzeń psychicznych – alarmuje sł. zdrowia

        https://miziaforum.wordpress.com/2013/07/16/polacy-odporni-na-wiedze-z-gigantycznym-problemem-zaburzen-psychicznych-alarmuje-sl-zdrowia/

      • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

        Nie jest zle panie Mizia.Frekwencja na wyborach byla cienka, oj cienka.Podobne statystyki i tendencje w calej Europie.Czesc zdrowych , zdrowo sie zachowuje.Griluje w dniu wyborow i bez prochow.Psycholi bedzie wiecej, bo chyba o to chodzi.Stad tez wybiera sie ” gwiazdy dyzurne” w roznych opcjach polytycznych ,zeby ludzi frustrowac i tworzyc armie psycholi.Do tego niedostatek, lek o prace i przezycie oraz armia ” dyzurnych ” dzialajach ludziom na nerwy pokroju specjalisty od diety mirabelkowo-szczawiowej poprzez niejaka dyzurna pawlowicz ,poprzez piesniarzy na haju propagujacych sex, dragi i wode i masz skladniki tego, co madrzy nazywaja ” psychomanipulacja”, ktorej celem jest stworzenie armii psychicznie chorych.Statystyki tylko to potwierdzaja.Tylko spokoj i rozsadek przeciw psychomanipulacjom, ktora sie wylewa wszedzie i jak sie okazuje zbiera zniwo moze byc skuteczna obrona przed nienormalnoscia.
        Ps.
        Dorzuc do tego celebrytow pokroju malenczuka i tego glupka liroya od kukiza,ktory chce marihuane zalegalizowac.Co taki gosc robi wogole w sejmie?.Powinien wyleciec i to z hukiem za propagowanie narkotykow, podobnie jak inni na haju i reklamujacy haj winni zniknac z zycia publicznego i z telewizji i innych instytucji zwanych kultura.Dziwi mnie postawa PIS-u, ze toleruje w sejmie debaty nad legalizacja narkotykow.Ci goscie wszyscy bez wyjatku powinni miec na karku prokuratora.Co na to minister Ziobro.Jak mozna tolerowac w lawach sejmowych alkoholikow, cpunow i ludzi namawiajacych do narkomanii?.Gdziez sa ci eksperci od uzaleznien?.Po prostu hanba…Tak reaguje normalny czlowiek i wyborca.Nie glosuje na narkomanow i alkoholikow i mam takie prawo.No w koncu jest demokracja.Nie glosuje na partie, ktora toleruje zlo i w niezgodzie z prawem.Mam racje i wybor nie wybierac.Proste.

  3. marek said

    http://prawy.pl/30782-komunistyczna-sedzia-sciga-polaka-walczacego-z-jugendamtami/

  4. krab said

    🙂 oj tęgie głowy „bronią” polskiej demokracji ! Ale ten był wyjątkowo odporny na wiedzę ogólną. Trzymałby japę zamkniętą, to chociażby się nie kompromitował, ale chłop ma parcie na szkło i pitoli głupoty. Ktoś fajnie go podsumował- Ryszard Petru: szósty król Kamerunu, sto trzydziestego któregoś państwa, ogłosił podczas sejmu głuchego, że jadąc na rubikoniu pokonał Cesarstwo Rzymskie w fazie rozkwitu oferując kredyty we frankach….

    • miziaforum said

      BO WARIAT NIEWIE ZE JEST WARIATEM GDYBY WIEDZIAŁ POPROSTU BY ZAPRZESTAŁ FUNKCJONOWANIA W TAKI SPOSÓB

      • krab said

        Ale na premiera się szykuje !!! Sam to głośno mówi. Cały czas ma nadzieję na wcześniejsze wybory i objęcie stołka, po to jeździł do Holandii i nie tylko .

        • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

          Ma fajnych kolegow , to moze i szanse bedzie mial.Poparcie partii sie liczy.Jedynka na liscie i stolek mozna sobie wypracowac przy poparciu kolegow.Nie tu zadnej tajemnicy.Tak dzialaja w partiach.

          • krab said

            Noo, mentor zasiadł we władzach Ukrainy i będzie pilnował zamorskich geszeftów.

            • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

              Mentor zapieral sie, ze we wladzach Ukrainy nie bedzie zasiadal.Rozmyslil sie i po kolezensku moze fuche jakas zalatwi.Doradca doradcy tp niezla fucha.Ukraine beda reformowac, znaczy prywatyzowac i sie uwlaszczac.

        • miziaforum said

          NIECH ON LEPIEJ UWAŻA BO KTOŚ MOZE POJECHAĆ DO MOSKWY ……… I CAŁY ICH PLAN PSU W D……..🙂

      • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

        Byc wariatem, a udawac wariata to dwie rozne sprawy.

        • miziaforum said

          a ja jestem wariatem i mam to wszystko włacznie z pracą zarobkowa w d…🙂 i się relaksuje🙂 niech frajerzy dymają aż im … a ja🙂 … A NIEDŁUGO DOPIERO SOBIE ZROBIE KILKANASCIE PRZYJEMNOŚCI !!🙂

        • krab said

          On nie udaje wariata, to zwykły ćwok przygotowywany do dalszego okradania tego narodu i realizowania politycznych założeń masońskich.

  5. Pelagia said

    trwa głosno bzdurna „walka” o TK a tymczasem cichcem planują prawdziwy bandycki skok na naszą kasę:
    https://marucha.wordpress.com/2016/05/02/w-tej-sprawie-rzad-i-opozycja-mowia-jednym-glosem-czy-dyrektywa-brrd-pozwoli-bankom-zabierac-oszczednosci-klientow/

    • Elsa said

      Tak, to będzie legalna kradzież z prywatnych kont , ale ludzie sami są winni zanoszac tam swoją kasę.

      • Anna said

        Kradzież zgodnie z przepisami, znam to z balcerowiczowskich machlojek, przepadły wieloletnie oszczędności w pko. Tłumaczę swojej latorośli, żeby nie trzymał w banku, bezpieczniej jest w swoim portfelu ale to jak grochem o ścianę. Może starsi mówią inną mową i młodzi nie rozumieją?

  6. zagrypiona said

    Debil, przewodzi debilom na których głosują inni debile. Rzygać się chce. Jak to jest że te gównomózgi jeszcze chodzą po ziemi? W tym kraju nigdy nie będzie dobrze, skoro pozwala się takim ludziom przemawiać i aspirować do władz.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: