Miziaforum's Blog

stop Islamizacji AV relacja Zgorzelec 16.04.2016

Posted by miziaforum w dniu Kwiecień 16, 2016


no i będzie w 7 częściach bo y.t nie łyka filmu po obróbce

Odpowiedzi: 35 to “stop Islamizacji AV relacja Zgorzelec 16.04.2016”

  1. miziaforum said

    NO JESTEM W GŁÓWNEJ IMPREZIE BYŁEM NAGRAŁEM ALE Z PRZEJŚCIA MIASTEM SIĘ ZERWAŁEM BO CHCIAŁEM WAM NAGRAĆ KTO PO NIEMIECKIEJ STRONIE KONTR PROTESTOWAŁ CZYLI POPIERAŁ ISLAMIZACJE ….. ZBARANIEJECIE ALE NIE BYLI TO NIEMCY NIE BYLI TO SYRYICZYCY CZY INNI ARABOWIE …….. ZGADNIJCIE KTO ??? !!!

  2. Ja said

    Mam to samo, wszystko na czarno.

  3. tesa said

    U mnie też czarny ekran.

  4. miziaforum said

    MOMENT COŚ NIE TAK WESZŁO ZARAZ WRZUCAM JESZCZE RAZ NA Y.T

  5. greg said

    poczytajcie komentarze wychodzi na to ze bergolio moze doprowadzic do islamizacj i upadku chrzescijanstwa zreszta w 3 tajemnicy fatimskiej jest cos ze na czele kosciola stanie antychryst lub falszywy prorok czego papiez jp2 bal sie upublicznic ??????
    ale totylko gdybanie patrzmy na fakty
    http://fakty.interia.pl/religia/news-papiez-rozumiem-obawy-przed-migrantami-potrzebna-jest-integr,nId,2186168,s,3#pst108676067

  6. […] @ 4:15 PM and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 […]

  7. greg said

    ludzie to juz teraz wiecie dlaczego pozbawiono polakow sluzby wojskowej aby ja mozna zislamizowac bez zadnego oporu

    • greg said

      czy nie widzicie tego zydzi pozbawili nas armii w tej chwili jestesmy bezbronnym krajem nie wiem czy poradzimy sobie w takim stanie z islamistami nie mowiac o wojnie z rosja do ktorej nas pchaja

  8. […] miziaforum o stop Islamizacji AV relacja Zg… […]

  9. […] https://miziaforum.wordpress.com/2016/04/16/stop-islamizacji-av-relacja-zgorzelec-16-04-2016/ […]

  10. […] https://miziaforum.wordpress.com/2016/04/16/stop-islamizacji-av-relacja-zgorzelec-16-04-2016/ […]

  11. […] https://miziaforum.wordpress.com/2016/04/16/stop-islamizacji-av-relacja-zgorzelec-16-04-2016/ […]

Skomentuj

 
