Miziaforum's Blog

Spęd KOD KOŁCHOŹNICZKI OTWARZACH ZNISZCZONYCH ALKOHOLEM , ZNÓW WIZYTÓWKĄ POLSKI NA ŚWIECIE .

Posted by miziaforum w dniu Luty 29, 2016


Znowu potworny wstyd dla Polaków na emigracji z przyczyny KOD …

Przeglądałem wczoraj foto relacje z spędu KOD gdy naszedł mnie znajomy Niemiec

zajrzał co oglądam i zapytał czy to w Rumunii z lat 90 tych ubiegłego wieku ?

zdziwiłem się i zapytałem dla czego tak sądzi odpowiedział … no po tych zniszczonych alkoholem męskich twarzach kobiecych i ich komicznym ubiorze futra lisy czapy , to takie typowe prostacy poprzebierani w niemodne nigdy ubiory , że to taka modelowa scenka kołchozowa z …. FAKT OLŚNIŁO MNIE .. CDN ZA CHWILE..

PRZYKŁADOWE ZDJĘCIE JEDNO Z SETEK KTÓRE MEDIA WYSŁAŁY W ŚWIAT ..

OHYDA POTOMKOWIE TYCH KTÓRZY W POWOJENNYCH LATACH RABOWALI DWORKI SZLACHECKIE , MORDOWALI ŻOŁNIERZY WRACAJĄCYCH Z ANGLII , POTEM BYLI KAPUSIAMI MBP, UB, SB

FAKT NIEMIEC MA RACJE PROSTACY O MORDACH NAZNACZONYCH ŁAJDACKIM ŻYCIEM OD URODZENIA DO DESKI GROBOWEJ ……

 

Odpowiedzi: 14 to “Spęd KOD KOŁCHOŹNICZKI OTWARZACH ZNISZCZONYCH ALKOHOLEM , ZNÓW WIZYTÓWKĄ POLSKI NA ŚWIECIE .”

  1. Lir said

    Fakt stado obleśnych staruchów popuszczających mocz w majty , smród musiał tam być okropny

  2. marek said

    http://prawy.pl/27450-muzulmanscy-gwalciciele-pod-ochrona-policji/

    • marek said

      1400 niemuzułmańskich dzieci w mieście Rotherham w Wielkiej Brytanii padło ofiarami gwałtów w ostatnich miesiącach. Jednak policja ochroną objęła lokalnych muzułmanów.

      Wszystko z powodu lokalnych działaczy multi-kulti. Uznali oni, że lokalni muzułmanie dopuszczają się gwałtów, bo są zestresowani z powodu islamofobii, która ich dotyka.

      W zeszłym roku, islamiści regularni skarżyli się na przemoc z nienawiści. Z tego powodu, kierownictwo policji wzmocniło działania przeciwko „rasizmowi” powołano patrole, które mają wyłapywać przestępstwa z nienawiści.

      Jason Harvin – szef policji w mieście, powiedział w rozmowie z The Guardian, że będzie nadal chronił miejscowych muzułmanów przed lokalną społecznością.

      Źródło: Jihad Watch, The Guardian

  3. AQQ said

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/marian-zagorny-nie-zyje-zwiazkowiec-solidarnosci-ri-mial-56-lat/t313kb (ss?)

  4. marek said

    http://vod.gazetapolska.pl/12567-ujawniamy-sensacyjne-fakty-tacy-ludzie-organizuja-kod

  5. miziaforum said

    Kolejne wersje… Wałęsa do Olejnik: Bezpieka nie była taka bezczelna jak ci ludzie z IPN! „Ja naprawdę miałem szczęście i wygrywałem w totolotku, gdy potrzebowałem!”

    http://wpolityce.pl/polityka/283409-kolejne-wersje-walesa-do-olejnik-bezpieka-nie-byla-taka-bezczelna-jak-ci-ludzie-z-ipn-ja-naprawde-mialem-szczescie-i-wygrywalem-w-totolotku-gdy-potrzebowalem

  6. qq said

    JS/ScrInject.B koń trojańsk chodzi po necie…jako jakieś g**wno.

Skomentuj

 
