Miziaforum's Blog

lech wałęsa to nie była sbecka pensja – wygrywałem w totka KIEDY TYLKO CHCIAŁEM

Posted by miziaforum w dniu Luty 23, 2016


Miziaforum's Blog

PYTANIE DO POLAKÓW CZY WASZEJ INTELIGENCJI NIE OBRAŻA PONIŻSZE OŚWIACZENIE MÓWIONE NA SERIO I TRZEŻWO..

A TERAZ WYOBRAŹDZCIE SOBIE ZA KOGO UWARZA NARÓD TEN NIEUK I ĆWOK …

Tajemnice Lecha Wałęsy: wygrywałem w totka zawsze, gdy potrzebowałem 2013-07-13 (07:10)

Nie do wiary! Były prezydent Lech Wałęsa (70 l.) oznajmił, że pieniądze, które wygrywał w latach 70. w totolotka, pojawiały się jak na zamówienie! Wystarczyło, że na coś ważnego brakowało i los od razu podpowiadał mu, jak ma obstawiać zakłady. – Mogę powiedzieć, że wygrywałem zawsze, kiedy naprawdę potrzebowałem – stwierdził. Ujawnił przy okazji, że w latach 1970–1972 wygrał w sumie 35 000 zł.

To wtedy była prawdziwa fortuna! Cena czarno-białego telewizora, czyli superluksusowego wówczas towaru, wynosiła na początku dekady 7800 zł. Wałęsa kupił sobie taki w 1971 roku, właśnie za pieniądze wygrane – jak utrzymywał – w totolotka. To był generalnie dobry czas dla Wałęsów. W 1972 r. przeprowadzili się…

View original post 416 słów więcej

Odpowiedzi: 2 to “lech wałęsa to nie była sbecka pensja – wygrywałem w totka KIEDY TYLKO CHCIAŁEM”

  1. Marysia...zwyczajnie Marysia. said

    Kurde..inni nie wygrywaja na zamowienie,bo nie maja chodow w totalizatorze na zamowienie wygranej.Co on oplata?.Nawet dziecko wie,ze nie jest mozliwe wygrywanie na zamowienie z wyjatkiem jakiegos kantu, jak w przypadku ustawek roznych meczy od pilki poczawszy i boksu ,poprzez tenis ,a na kolarstwie i innych skoczywszy.W swiecie swiatowego tzw. sportu afery z ustawkami i przekupstwami gonia afery ,a on chrzani o cudach..he he..Czyzby ten wizerunek kobity z klapy w glowie mu pomieszal?..ha ha.A co na to duszpaserze?…Bolek moze rozgrzeszenia nie dostac.

Skomentuj

 
