Miziaforum's Blog

Gdańsk T.W BOLEK AIRPORT.

Posted by miziaforum w dniu Luty 21, 2016


 

Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku zasypywany jest lawiną komentarzy. Internauci nie tylko w żartach pytają o zmianę nazwy lotniska.
Po dostarczonych do IPN-u przez wdowę po gen. Kiszczaków dokumentach o Lechu Wałęsie rozgorzała dyskusja na temat patrona gdańskiego lotniska. Niektórzy internauci ironicznie, inni na poważnie na profilu portu lotniczego na Facebooku stawiają pytania o zmianę nazwy.

Podobne komentarze pojawiają się pod wszelkimi aktywnościami lotniska.
Port lotniczy imię przywódcy „Solidarności” przyjął w 2004 roku. Czy istnieje szansa na zmianę patrona?
Decyzję o patronie lotniska podjęło zgromadzenie wspólników. I tylko ono jest władne zmienić tę nazwę
— komentuje „Dziennikowi Bałtyckiemu” Antoni Pawlak, rzecznik prezydenta Pawła Adamowicza, który sprzeciwia się zmianie nazwy.
Inne stanowisko reprezentuje Andrzej Jaworski (PiS), który od lat walczy o zmianę patrona.
Po pierwsze, jestem przeciwko stawianiu pomników za życia, szczególnie kontrowersyjnym postaciom. Po drugie, gdy lotnisku nadawano imię Lecha Wałęsy, Paweł Adamowicz w żaden sposób nie skonsultował tego z mieszkańcami
— wskazuje poseł.
Wśród wskazywanych przez pasażerów potencjalnych nowych patronów pojawiają się takie propozycje jak lotnisko im. Dywizjonu 303 czy Anny Walentynowicz.
lap/Dziennik Bałtycki

Odpowiedzi: 52 to “Gdańsk T.W BOLEK AIRPORT.”

  1. miziaforum said

    Wałęsa: 60 proc. bezpieki to byli patrioci. Czuli, że chronią Polskę przed nieszczęściem
    – 60 procent bezpieki to byli patrioci. Czuli, że chronią Polskę przed nieszczęściem

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Walesa-60-proc-bezpieki-to-byli-patrioci-Czuli-ze-chronia-Polske-przed-niszczessciem,wid,18174600,wiadomosc.html?ticaid=116859

  2. KnUR1 said

    We wtorek, 23 lutego o godzinie 11:00 organizowane jest spotkanie chmurzących w Warszawie pod Kancelarią Prezesa Rady Ministrów, Aleje Ujazdowskie 1/3!

    https://www.facebook.com/events/1725480161072433/

    Chodzi o majową ustawę tytoniową, która zakazuje transgranicznej sprzedaży e-papierosów oraz części zamiennych do nich oraz zakaz sprzedaży e-fajek/liquidów/baz wyprodukowanych po 20.11.16.

    Ale to przecież pikuś, w końcu chodzi tylko o jakiś miliard istnień i nie ma to nic wspólnego z premierą amerykańskiego filmu pełnometrażowego w Warszawie 16 czerwca 2016, z którym warto się zapoznać i skończyć raz na zawsze klepać brednie na ten temat. Przesłaniem filmu jest hasło „You’re being lied to” („Jesteście okłamywani”). Myślę, że trudno o bardziej zwięzłe określenie tego, co się cały czas dzieje wokół e-fajek – zarówno w USA, jak też w Polsce oraz całej Europie.

    Piszę bo uważam, że każdy powinien znać prawdę na ten temat!

    Więcej: https://starychemik.wordpress.com/

    • Anna said

      Dzięki Knur dobrze, że to dałeś. Jak oni kochają nas mordować😦 Kiedyś były fajeczki ziołowe, bez dymu, bez nikotyny, kupowane w aptece, już nie ma! Za zdrowi byśmy byli.

      • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

        A nie mowila Marysia,ze te elektroniczne to przekret i szkodliwe swinstwo?.Poczekaj Anno.Nie wiadomo,czy nie okaze sie niebawem,ze jakis chemik z zagrozonego lobby nie bedzie sprzedawal przez dilerow jakies buteleczki z wyciagow z ” ziol” jak to mawia mlodziez.Moze juz takie cos jest w tych flakonikach,bo jak obserwuje to coraz wiecej ludzi lazi z tymi ” fajkami ” elektronicznymi.

        • KnUR1 said

          Samemu się robi flakoniki: Gliceryna roślinna (50%) + Glikol propylenowy (50%) + Niko jak kto musi. Ja chmurze 6 lat i jakoś nie padło mi na rozum jak Wam – wręcz odwrotnie ^^ Aaa moje dziecko też Zdrowe, w przeciwieństwie do mojego „dziwnego” bratanka😀

          • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

            Mozesz se robic flakoniki Knur i puszczac te chmurki.Jak bedziesz mial pluca na agrafki to nie moj problem ino Twoj.Jak glupki chca sie truc ,niech sie truja nikotyna albo jakimis glikolami.Nie moje pluca,nie moj problem.Ale jak ide do knajpy i place ,to niech mi taki samobojca nie siedzi i nie dmucha w twarz nikotyna lub czym innym.Place za zarcie,a nie chmurki w dodatku z cudzych pluc.Koniec i kropka.A co ma dziwnego ten Twoj bratanek?..Moze od nikotyny albo czego innego?..he he

            • KnUR1 said

              Masz racje. Wybierasz kanjpe gdzie się nie pali ani nie chmurzy i po problemie. Co do płuc (pomimo braku lewego większego płata) to po 6 latach chmurzenia znam swoją wydolności bo codziennie pływam (do 40m pod wodą ^). Ale to tylko info, dlatych którzy rozważają elektroniki zamiast analogów, ale się boją. A z tym truciem to nie przesadzaj, bo mało kto tego nie robi – chce czy nie w różnym stopniu. A Bratanek – blisko 4 lata, ludzi się boi, nieufny, odizolowany, egoistyczny, dziwnie agresywny czasami, rozpieszczony, marudny, leniwy, wygodny, najmądrzejszy na świecie (oczywiście po dziadku), naszczepiony a przy tym chorowity (dwóch dni w przedszkolu nie wytrzyma i chory). Poza tym płacze za każdym razem jak się przerwóci, do wody nie wejdzie po kiedyś mu naleciała do nosa i dużo by wymieniać po ostatnich oberwacji, tylko co się dziwić jak na wychowaniu dziadków jest bo starzy zajęci są pracą, a w weekend chcą pospać. Biedne dziecko. Ogólnie pojebane mają relacje. Role się pokręciły. Długo by gadać, ale kogo to interesuje. Nawet nie próbowałem pogadać na jakieś tematy ciekawsze. W zasadzie to jakby ich nie było. Bo jak tu gadać nawet z najbliższą rodziną, która uważa, że sakrament małżeństwa to jest bezsensu i wesele to strata kasy. Hm… To ja odpowiadam, że koty i psy też się nie chajtają, żyją i merdają ogonem. Ale jak się zdarzyło raz i drugi babci przedstawić w stylu: „Małżonka mojego brata” to się obrażali jak sporostowałem, że concubinatus. No skoro w chuju mają „akty małżeńskie” to przynajmniej się na nie na niego nie powoływać (w moim towarzystwie). Ogólnie byłem bardzo grzeczny i nie znęcałem się w ogóle. Razem z nami było jeszcze trzech Polaków, których dochody oscyluje w granicach 20 tyś PLN/mc. Jeden z nich pracuje nad AI, drugi w IT. Z nimi się świetnie gadało, poza trzecim, który był w depresji bo rozjebał mu sie 12-letni związek z dwójką dzieci na koncie. I to była najwięszka zagadka dziadków i bratowej. Jak można tyle kasy zarabić – hahahaha – nie do wiary. Nie sądzę, żeby w te głowy dotarło, że średnie zarobki 3 tyś funtów to coś dość normalnego. Nawet nie ma na dzieji, że zrozumieli, że wciąż mimo wszystko tanie Kho Phi-Phi stało się w ich zasięgu dzięki sonsorom, chociaż Polaków na tej wyspie nie brakuje, ale jak zaczepisz każdego z nich, to oni już w PL od dawna nie mieszkają. To tyle prywaty. Fajnie się piszę, nawet chaotycznie, człowiek troche formatuje myśli. Pozdrawiam.

              http://tinyurl.com/hyy72af

              • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

                Ladnie napisales.To nie ja mam wybierac knajpe,ale osoba palaca winna respektowac pozostalych.Z wyborem jadlodajni moze byc problem,poniewaz moge miec ochote akurat na taka,gdzie sie pali i co wowczas.Bede zmuszona zrezygnowac z mojej przyjemnosci dla cudzej,bo akurat w tej palacze maja przyjemnosc palic.Czysty egoizm i brak konsensusu z kazdej strony.Przeciez mozna w sposob cywilizowany ,respektujac swoje pluca i cudze nie palic ,tam gdzie sa inni.Szczegolnie w czasie posilku.Smrod oparow tytoniu zabija takze smak spozywanych potraw.Dlugoletni palacze traca zarowno powonienie jak i smak.Budza sie z tytoniowego amoku,kiedy juz musza miec albo amputowane pluco ,albo umieraja na nowotwor.Glupio tak sobie samemu szkodzic i innym ,tym badziej,ze nie tylko papierochy obciazaja nasze pluca, zwiekszajac ryzyko roznych chorob,w tym nowotworow pluc,jamy ustnej,gardla i innych,ale takze inne trucizny.Panie palace i nakladajace tony kremow odmladzajacych z wyciagow z ADN ( tak mowia w reklamach) ha ha lub innych,moga sie nie fatygowac i nie wydawac kasy,bo zwiazki zawarte w papierochach bardzo pieknie niszcza skore twarzy i nie tylko.Szkoda kasy na kremy.Efekt z ich stosowania mizerny,gdy sie truje wlasna skore,ktora zolknie,wysycha i szybko sie starzeje.Panie palaczki po wielu latach wdychania trucizn wygladaja jak mumie takze za zasluga kremow,zawierajacych dodatkowo rozne paskudztwa.40 m to nie za duzo..he he.To bratanek ma szczescie,ze go dziadkowie wychowuja ,a nie od malenkiego zupelnie obce osoby.Faktem jest,ze dzieci pozbawione rodzicielskiej opieki i kontaktu ,mimo troskliwej opieki dziadkow sa bardziej zestresowane ,reaguja agresja ,czuja sie zagubione,bo one potrzebuja czulosci i opieki zarowno matki jak i ojca.Najlepsi pod sloncem dziadkowie wywiazujacy sie cudownie z roli opiekunow ,sa w pewnym momencie namiastka rodzicow i dzieci to czuja,nie rozumiejac niekiedy,ze koniecznosc zyciowa zwiazana z zarabianiem ” na zycie” pozbawia ich w jakims stopniu rodzicow,ktorzy nie maja czasu dla nich na zwykly spacer,na pojscie do kina czy na basen.Bo gonia, gonia i traca swoje dzieci w jakims stopniu,ktore oddalaja sie od nich emocjonalnie.Takie czasy.Stresy,frustracje i brak czasu na zwyczajne nic nie robienie albo czas wylacznie dla dzieci.Wariactwo,w ktorym takze tkwia coraz bardziej niestabilne emocjonalnie pociechy.A stabilnosc to przede wszystkim rodzina ,a nie towarzysze czy towarzyszki zycia,ktore sie zmienia dowolnie w roznych kombinacjach ze szkoda dla emocjonalnego rozwoju dzieci,ktore stana sie doroslymi i jak bardzo czesto bywa powiela taki model zycia ,z ktorym mialy do czynienia.Nasladownictwo,nasladownictwo ,czyli wzor zachowan ksztaltuje osobowosc i nie da sie tego oszukac.Nowe wzory zycia to tez tumiwisizm rodzicow,ktorzy chca miec dzieci,ale po to, aby ktos sie nimi zajmowal,a oni nie ,bo im za ciezko.Wola lekko i przyjemnie spedzic czas ,a dzieci podrzucic jakims opiekunom.Jesli madrym dziadkom to nie wiekszych problemow.A jesli sa to z czasem mozna przywrococ pewna rownowage bez wiekszego trudu,czy uszczerbku w emocjonalnym zyciu dziecka.Sa ludzie i ludziska.Zyc normalnie coraz trudniej z roznych powodow i dzieciom rowniez.Wow..Wyszla epistola.Pozdrawiam rowniez.

              • KnUR1 said

                Również ładnie napisane🙂 Kolejny plus na chmurzących, bo oni nie zatruwają Twojego otoczenia, żeby nie powiedzieć że uprzyjemniają. Bo nawet jeśli uda się tobie wyczuć gdzieś zapach wanilii, gruszki czy śliwki to żadna krzywda. No i jeszcze nie kiepują gdzie popadnie😀 Co do puszczania dymków, palenia, zażywania tabaki i wiele innych zachowań w miejscach publicznych to kwestia wyczucia i wychowania.

              • Anna said

                Marysiu, zrozum że dla nałogowych palaczy e-papieros to jak zdrowotne zbawienie, ponieważ jest dużo MNIEJ szkodliwy. Ma miażdżącą przewagę nad zwykłymi papierochami a palacz coś musi palić. Najlepiej wcale nie palić ale jeśli już mus to zdrowiej „elektronika” – zamiast „tytoniowca”.
                Do restauracji przychodzą różni ludzie a restaurator głównie kieruje się zyskiem, jak ma wielu stałych klientów palących to nie będzie im utrudniał bo Marysia akurat raz się u niego zjawiła😉 To jest przede wszystkim biznes.
                Na resztę marysinych mitów nie odpowiem bo Marysi nic nie przekona🙂

              • KnUR1 said

                Ponieważ nie ma wyników badań medycznych, nie możemy mówić o naukowym potwierdzeniu mniejszej szkodliwości e-palenia. Można powiedzieć, że są szkodliwe bo zawierają nikotynę, o którą się przecież rozchodzi. Pośrednio wiemy jednak, że jeśli nie wchłaniamy żadnych substancji rakotwórczych ani wielu innych tysięcy produktów spalania, na pewno używamy produktu chemicznie bezpieczniejszego. Nikotyna, wbrew temu, co się powszechnie sądzi, nie jest związkiem rakotwórczym. Jeśli chodzi o zawartość szkodliwych nitrozoaminów w e-liquidach to jest ona niższa niż wartości maksymalne w normach dla wody pitnej, dopuszczalnych w krajach Unii Europejskiej. Porównywanie chmurzenia z paleniem papierosów jest absurd sięgający skrajnego debilizmu.

                Przypominam o najgroźniejszych toksynach i rakotwórczych związkach chemicznych szkodliwych dla zdrowia człowieka w przypadku palenia papierosów: aceton, amoniak, arsen, benzopiren, butan, chlorek winylu, cyjanowodór, dimetylonitrozoamina, fenol, kadm, metanol, naftalen, naftyloamina, piren, tlenek węgla, toluen, toluidyna, uretan + 4 tyś innych i jakoś nikomu to nie przeszkadza w sprzedaży tego produktu.

                Temat chmurzenia jest zbyt istotny, żeby przechodzić koło niego obojętnie. Prawda i tak wygra! Jeśli już tego nie zrobiła.

              • Anna said

                Knur, przecież wiesz, że są liquidy bez nikotyny a tędy droga do pozbycia się nałogu🙂

              • KnUR1 said

                @Anna: są nawet z witaminami, ta branża się rozkręca;

              • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

                Anna,Knur.Kazda sroczka swoj ogonek chwali.Anno niezaleznie od tego, czy pojde raz,czy dwa razy czy sto nie mam przyjemnosci wachac cudzych wydzielin z pluc i basta.Nie beda palic dla przyjemnosci palacego.Kazdy dobrze wychowany czlowiek uszanuje innych.Palacz sobie moze wyjsc na papieroska i nie smrodzic innym.Tez swego czasu popalalam ,ale nikomu nie dmuchalam pod nos.Nawet we wlasnym domu nie palilam ,zeby nie bylo smrodu wszedzie.Wychodzilam na zewnatrz,nie mowiac o innych sytuacjach zwiazanych z wykonywana praca.Mialam swiadomosc,ze truje siebie i nie powinnam innych.Jesli chodzi o zyski w knajpach.Klienci posiaduja nie dlugo w jadlodajniach i takze ci palacy..Postaw sie egoistko w sytuacji ludzi pracujacych ,ktorzy biernie wdychaja cudze szkodliwe smrody przez 10 godzin dziennie lub wiecej,bo tak sie pracuje na zachodzie w branzy restauracyjnej.Egoista zje i wychodzi,a ktos kto pracuje wdycha trucizny.Ales sie popisala Anno.Jakos z powodu zakazu palenia na zachodzie w zabskiej republice nikt nie splajtowal.Jest fajnie ,bo ludziska sie przyzwyczaili i nie pala we wnetrzu.Plajtuja z innego powodu.Palacze maja ogrzewane zima ogrodki na zewnatrz i sobie pala i jedza.No i bardzo dobrze,bo ja sobie moge spokojnie spozywac posilek,pic winko lub kawke i nie oddychac trucizna.Mozna?..Mozna.Palacze poszemrali i przywykli.Wik syty i owca cala.Anno.Te elektroniczne zabawki rzeczywiscie reklamowano jako pomocnik ,dla tych ktorzy chcieli rzucic palenie.A te zabawki zastapily papierosy.Lobby tytoniowe ucieklo w inna propozycje.Natruja glupich przez jakis czas i pobadaja,jakie szkody ze soba to swinstwo niesie.Ale dla wielu glupich bedzie za pozno.Zaden substytut nie zastapi silnej woli.Ale na substytutach zarabia sie kase.No i jeszcze wieksza pewnie jak sie dorzuci witaminy.Na glupote nie ma leku..Moze dlatego ,ze na glupocie dobrze sie zarabia.

              • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

                No i nie masz racji.Marysie przekona prawda,a nie sciema dla zysku i szkodzenia innym.Taka jest Marysia.Tez ladnie napisaliscie.

              • KnUR1 said

                @Marysia:

                Z chemicznego punktu widzenia witaminy w liquidach mają sens wyłącznie marketingowy na dziś, ale nie ważne (szczegół), bo jak wiesz „chmurzenie” jest hejtowane do potęgi.


                więcej (stare to ale jest): http://www.karger.com/Article/FullText/360220

                I nie chwale swojego ogonka🙂 tylko przekazuje recepte na ocalenie milionów istnień i ludzi chorych w wyniku palenia. Dociera? Zdaję sobie sprawę, że za 50-100-1000 lat pojawią się wyniki badań naukowych, które może potwierdzą coś negatywnego, ale jak dotąd nic nie znaleźli, chociaż robią co tylko mogą.

                A Ty zamiast się cieszyć z takiego wynalazku i polecać palaczą, których zabija rozedma płuc ca drugie wypowiedziane zdanie i mnóstwo innych ciężkich schorzeń tylko utrudniasz z przekory.

                A jeśli chodzi o kasę to ci napiszę. Ostrego palacza papierosów przechodzącego na „chmurzenie” kosztować będzie ta przyjemność 300 PLN w ciągu roku, czyli cztery paczki po 20 sztuk Marlboro wypalone w Australii.

                I nie czepiaj się Marysia, bo sobie zaraz pomyślę, że zapach wody kolońskiej ciebie odrzuca w windzie ^^ ufff

                PS. Wiedziałem, że będę miał gadkę z Tobą w tym temacie🙂 i to nie pierwszy raz w tym temacie :~P @cheers

              • Anna said

                Marysiu, ja się tu nie popisuję w przeciwieństwie do ciebie. Zapamiętaj sobie, że tam gdzie zaczyna się wolność jednego tam kończy się wolność drugiego.
                Proszę nie dyskryminuj palących bo to chorzy, uzależnieni ludzie.

              • KnUR1 said

                A jakby co do szczegółów być może. To ja nie straciłem płat płuca od palenia, tylko tir mnie potrącił jak rowerem jechalem i żebra przebiły ^^ Żeby ktoś se nie myślał, że mam jakiegoś pierdolca na punkcie wampowania🙂

              • KnUR1 said

                a takie dzwony się pamięta do końca życia: http://dev-control.com/image/ja.jpg

              • Anna said

                tir i rower? to cud, że żyjesz, trzymaj się dalej🙂

              • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

                @Knur.Nie chwale swojego ogonka he he.Kosc ogonowa posiadasz.Mozesz sobie ja pochwalic.No coz!.Niektorzy zredukowali ogony do resztek kosci ogonowej podobno w drodze ewolucji ,ale wraz z podobno powiekszonym mozgiem tez rzekomo w drodze ewolucji , nie nabyli madrosci i daja sie nabierac roznym cwaniakom,ktorzy robia wielka kase na wielkim mozgu,ale braku madrosci.Podtykaja glupim narkomanom ( uzaleznienie od papierosow zblizone w objawiach glodu jak u kazdego innego cpuna) bez zadnych wynikow badan rozne swinstwa,zeby tylko zgarnac kase.Metoda jest prosta i nie wymaga zadnych nakladow finansowych.DOBRA i SILNA WOLA,zeby zerwac z nalogiem.Latwiej sie wyleczyc od uzaleznienia od nikotyny niz innych narkotykow to fakt,ale trzeba to zrobic madrze,a nie nabijac kabze oszustom..No wlasnie!.Wyszlo szydlo z worka.Zrobia badania i za 50 lat wyjdzie,ze glupki wdychaly trucizny w tych elektronicznych swinstwach.Ale dla glupkow bedzie za pozno.No tak,ale zdaniem Andzi ( zasluzylas sobie na Andzie zamiast Anny,bo gadasz jak makrela) ocalona bedzie wolnosc.Bardzo przepraszam Andziu.A gdzie jest moja wolnosc?.Tez jakis cpun ja ogranicza.Pojechalas Andziu korwinem i innymi libertynami i anarchistami.Moze nie wiesz,ze ” zbyt duzo wolnosci,zabija wolnosc”.Moze bedziesz sie miala okazje przekonac ,ze nie mozna mieszac wolnosci z anarchia.Wracajac do wynikow badan za 50 lat ,to wlasciciele kosci ogonowych i wielkich mozgow sa takie glupie,ze nie wiedza,ze wielkie cwaniaki robia na nich doswiadczenia ,jak na krolikach.Krolikom sie nie dziwic.Maja male mozgi i ogny ,a mimo to byle czego nie zezra ,zeby sie otruc.Kto jest madrzejszy?..Wlasciciel wielkiego mozgu ,czy malego,ktory kupuje swinstwa bez zadnych wynikow szkodliwosci sprzedawanego dziadostwa.Obserwujac wypowiedzi i zachowania osobnikow z koscia ogonowa,stawiam na krolika.Madrzejszy.Szczegolu nie uszczegolowiles.Tan gosc niezle na tej focie zmasakrowany.Dobrze bylo by pokazac fote goscia palaczom roznych swinstw po ablacji pluca.Moze przemysla.Cala przyjemnosc po mojej stronie w wiedzeniu o dyskusji.A propos wody kolonskiej.Lepiej czuje jej zapach,od kiedy nie pale.Niczego.A te elektroniczne swinstwa beda zacheta ,dla tych ktorzy nie pala,bo przecie reklamy mowia ,ze ” nie szkodza”.Za 50 lat po ogloszeniu wynikow bedzie za poznooooo…
                Ps.
                Andziu zachowalas sie jak makrela wobec Marysi.Tez mam prawo do wolnosci,dlatego pisze do Andzi nie do Anny..he he..

    • KnUR1 said

      A jak PIS czy inni kretyni chcą ratować demografię i zdrowię to kurwa niech chociaż nie wpierdalają w chmurzenie. I o czym tu gadać z takim chujami. Zwykłe lamy na rozkazy.

    • Anna said

      A tu czyha na naiwnych nowa wciągająca pułapka. Świat wirtualny OASIS.
      „Połączenie wizjera i rękawic sprawiało, że wejście do OASIS nie mogło się z niczym równać, a kiedy już ktoś tego zasmakował, nie było odwrotu.” Aż do tego stopnia, że granica między prawdziwą tożsamością człowieka a tożsamością jego awatara zaciera się. Do tego dołóżmy, że użytkownicy z chęcią wydają prawdziwe pieniądze na zakup akcesoriów dla swoich awatarów: ubrań, mebli, domów, latających samochodów, magicznych mieczy czy broni maszynowej. Te przedmioty są jedynie ciągami zer i jedynek na serwerach OASIS.
      http://stylzycia.newsweek.pl/zuckerberg-na-konferencji-samsunga-pokazuje-gogle-do-wirtualnej-rzeczywistosci-vr-,artykuly,380370,1.html

      • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

        Juz zyja w wirtualnym swiecie i klamstwo biora za prawde.Strach sie bac ewolucji mozgow z uzyciem tych zabawek.Wroca ludziska na drzewa ze zredukowanymi mozgami,bo maszyny im powiedza,gdzie kliknac…i na ktore drzewo wejsc..Bezpiecznie ha ha ha..Zrobia madrzy takie aplikacje ..

  3. […] @ 4:19 PM and is filed under Uncategorized. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 […]

  4. krab said

    • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

      he he..Przed mowieniem o bolku prestiz Polski nie byl niszczony?.he he..bolkiem..he he

      • krab said

        Gross w ostatnich swoich wypowiedziach pozwala sobie już podawać konkretne liczby. Przytoczę: Polacy zabili 2-3 tys. Niemców i 25-30 tys. Żydów. Skąd to wyliczył … nie podaje.

  5. marek said

    Polska Wolność
    6 godz. ·
    Niemiecki Urząd Ochrony Konstytucji przekazywał pieniądze przedstawicielom islamskich terrorystów. Toczy się dochodzenie w sprawie funkcjonariuszy, którym na razie udowodnione przekazanie małej kwoty muzułmańskiemu ekstremiście, możliwe jednak, że jest to tylko wierzchołek góry lodowej. Jeszcze bardziej prawdopodobne jest, że sprawa zostanie szybko wyciszona i nigdy nie usłyszymy o dalszych ustaleniach wyjaśniających tą aferę.

    • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

      Pewien wazny i dosyc wtajemniczony mason chlapnal ( przez przypadek lub nie) w telewizorni,ze al-kaida pomagala najezdzcom hamerykanskim w wojnie w Iraku.Nie pomagali za darmo.Moze z tegoz powodu hamerykanie tak mocno powstrzymuja Rosje przed bombardowaniem tzw. panstwo islamskie.Ciekawe jakie kwity wyjma byc moze terrorysci i komu ,bo chyba nie bardzo im sie podoba,ze w zamian za rozrobe w Iraku padaja na nich bomby.Nie dziwia chyba ataki w Europie na spoleczenstwa,ktore placa za taka polityke pokojowa.

  6. miziaforum said

  7. krab said

    Ale jaja !!!!!
    Działacz PEGIDy zatrzymany w Holandii za czapkę-świnkę

  8. mentronik said

    Dzisiejszy zamach w Homs w Syrii . POnad 100 ofiar i setki rannych

    • mentronik said

      Na wybrzeżu Libii czeka na wyjazd do Europy 200 tysięcy uciekinierów
      http://nahnews.org/572350-smi-s-poberezhya-livii-v-es-gotovy-otpravitsya-200-tysyach-migrantov/

      • Anna said

        „waleczni” młodzi mężczyźni zwiewają do Europy a kobiety, starcy i dzieci pozostawione na pastwę morderców

        • Marysia...zwyczajnie Marysia. said

          To nie jest takie glupie ,pomijajac to,ze tacy moga zasilic szeregi jakichs terrorystow.Mlodzi znajda w ktoryms momencie jakas prace, w tym przypuszczalnie w branzy przestepczej jak napady na ludzi,kradzieze,handel narkotykami i beda mogli jakies grosze wyslac rodzinom na utrzymanie,ktore gdzies pozstaly.Staruszki i dzieci pracowac nie beda,wiec nie bedzie zysku.Z tego powodu oni uciekaja do Anglii,bo funt to mocna waluta.A majac kumpli w Afganistanie mozna sie zaopatrzyc w produkty makopochodne.Do Niemiec,bo socjal tez niezly jest ,a i dorobic mozna robota nie zawsze legalna,ale dajaca lukratywne zyski.Proste Anno.Dlatego angole wypieli sie na unie i zaostrzaja przepisy socjalne.Narobili z hameryka tego bajzlu,a cala reszta Europejskich narodow ma te zabe polknac i strawic mimo wielkiej niestrawnosci.Banda cwaniakow i hipokrytow.Zrobili zamet ,podpalili pol Afryki,wygnali ludzi na tulaczke i udaja niewiniatka i kaza ponosic wszystkim odpowiedzialnosc i umywaja lapska.Judasze..

    • Anna said

      Kilka godzin później były 4 zamachy w Damaszku. Wczoraj bandyci zostali okrążeni w Aleppo w kotle, tam już tylko śmierć ich czeka. Dogorywający zwierz atakuje najsilniej.

  9. mentronik said

    Krótka geopolityczna , dla leniwych, ocena i analiza sytuacji na Ukrainie z syryjsko-tureckim oraz polskim wątkiem .

    Aczkolwiek , po części udał się dokonany przez USA/CIA 20 stycznia 2014 r. zamach stanu na Ukrainie , będący ostatnim stadium wyeksportowanej przez USA/CIA na Ukrainę z początkiem lat 90-tych tzw. pomarańczowej rewolucji , to jednak główny cel tego socjotechnicznego, politycznego przedsięwzięcia, a mianowicie wywołanie wojny ukraińsko-rosyjskiej nie powiódł się. Przy okazji Ukraina utraciła na rzecz Rosji Krym oraz wywołała trwającą do dzisiaj wojnę domową z dwiema zbuntowanymi republikami tj. doniecką i ługańską. Oligarchiczny ustanowiony przez USA/CIA na Ukrainie w 2014 r. system władzy nie przyniósł oczekiwanych rezultatów i wyczerpał swoje możliwości dla realizacji głównego celu.

    Aktualnie USA/CIA realizują na Ukrainie swój nowy projekt socjotechniczny polegający na wykorzystaniu społecznego niezadowolenia do przeprowadzenia na Ukrainie rewolucji faszystowskiej pod populistycznymi żądaniami –hasłami : odsunięcia od władzy prezydenta Poroszenki, premiera Jaceniuka wraz z jego gabinetem, Turczynowa wraz z pociągnięciem go do odpowiedzialności karnej, zakazu podwyższania taryf, zamrożenia kredytów z MFW, stworzenia „Jednej Ukrainy” z pomocą oraz we współdziałaniu z Polską i Turcją, docelowo z przekształceniem tej rewolucji w wojnę ukraińsko –rosyjską. Projekt ten realizować ma nowo stworzony przez USA/CIA produkt tzw. Prawicowo Rewolucyjne Siły. Tym samym główny cel zarówno zamachu stanu i jak – na razie – zamiaru i usiłowania przeprowadzenia na Ukrainie rewolucji faszystowskiej jakim jest spowodowanie wojny ukraińsko- rosyjskiej pozostaje ten sam z tą jednakże różnicą , iż do gry w drugim przypadku mają być włączeni nowi zawodnicy tj. Polska i Turcja.

    Należy stwierdzić, iż zarówno Polska jak i Turcja wciągani są w ten konflikt przez USA/CIA przez ustanowione w tych krajach proamerykańskie rządy oraz „partie wojny” , które prą w kierunku realizacji tego celu, przy jednoczesnym oficjalnym rzekomym wycofywaniu się USA/CIA ze wsparcia Turcji w walce z Syrią / docelowo z Rosją/ oraz ze wsparcia Ukrainy.

  10. marek said

  11. marek said

    Polska Wolność
    13 godz. ·
    Niemcy zapychają się. Po Bawarii kolejny kraj związkowy odmawia już przyjmowania nielegalnych imigrantów. Nadrenia Północna-Westfalia w zeszłym roku przyjęła o 350% więcej Marokańczyków, niż normalnie. Co trzeci Marokańczyk już zdążył wejść w kolizję z prawem. Jeśli w tym tempie będzie narastać przyjmowanie przybyszy i tym samym wzrastać przestępczość w Niemczech, to w najbliższych latach kraj ten pogrąży się w chaosie i osiągnie status państwa upadłego. Na marginesie należy wyrazić zdziwienie faktem, że Niemcy przyjmują nielegalnych imigrantów z takich krajów jak Maroko, ponieważ nie są to nawet w teorii uchodźcy wojenni, gdyż w ich kraju panuje pokój. Oznacza to, że dotychczasowe przekonywanie opinii publicznej, o potrzebie pomagania biednym uciekinierom ze strefy wojennej, to zwykłe łgarstwo i manipulowanie ludźmi. Mamy kolejny dowód, że nie chodzi tu o kwestie humanitarne, ale zwykłą podmianę etniczną mieszkańców państwa niemieckiego.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: