Miziaforum's Blog

jarosław kuźniar „uszlachcony przez tvn , cham ,DZIAD I NACIĄGACZ – BEZ SKRĘPOWANIA OPOWIADA JAK NACIĄGAŁ W USA – HIPERMARKET DLA BIEDAKÓW !!!

Posted by miziaforum w dniu Listopad 28, 2015


DLA CZEGO MIZIA SIĘ WKÓRWIA I WSTYDZI ZA GRANICĄ ?? A DLA TEGO

MOI DRODZY WALDMAR TO SIEĆ SKLEPÓW PRZEZNACZONA DLA NAJBIEDNIEJSZYCH LUDZI !!!

TO JEDNA SPRAWA – ZAOPATRYWAŁ SIĘ W NIEJ GWIAZDOR TVN ……….

ALE SZOK MOŻNA PRZEŻYĆ GDY TEN WŁAŚNIE GWIAZDOR MÓWI W WYWIADZIE PRASOWYM BEZ SKRĘPOWANIA JAKI Z NIEGO „POLACZEK CWANIACZEK ”

KURWA RZYGAĆ MI SIĘ CHCE !!!!!!!

PROSZĘ AGENCYJNE INFO !!!!!!!!

Mariusz Max Kolonko krytykuje Jarosława Kuźniara

Ja­ro­sław Kuź­niar w ogniu kry­ty­ki. Słowa dzien­ni­ka­rza TVN24 do­ty­czą­ce jego po­dró­ży do Ka­na­dy i USA oraz za­ku­pów zro­bio­nych w skle­pie Wal­mart wy­wo­ła­ły ne­ga­tyw­ne ko­men­ta­rze. – Nie wiem, skąd w TVN biorą tych dzien­ni­ka­rzy?! W USA by­ło­by już po dzien­ni­ka­rzu – mówi na ła­mach „Super Expres­su” Ma­riusz Max Ko­lon­ko.

– Na podróż z dzieckiem wcale nie jest trudno się spakować, nie trzeba brać wanienek, krzesełek i bóg wie czego jeszcze. Fotelik samochodowy? Nie ma sensu – opowiadał Jarosław Kuźniar.

Do Kanady i USA nie braliśmy żadnych gadżetów. Pojechaliśmy do Walmartu, kupiliśmy wszystko, co było nam potrzebne, a pod koniec podróży wszystko oddaliśmy, mówiąc, że nam nie pasowało – zaznaczył Kuźniar podczas rozmowy z pismem „Grazia”.

Rozmówca „Super Expressu” podkreślił, że „w amerykańskich warunkach byłoby po dziennikarzu, ponieważ w Stanach Zjednoczonych każdy kontrakt z dziennikarzem pojawiającym się na antenie ma tzw. klauzulę etyczną”. – Mówi ona o tym, jak dziennikarz ma się zachowywać na antenie – dodał.

Max Kolonko zauważył, że teraz jest mu wstyd, że „mamy takich ludzi, którzy nam, Polakom mieszkającym w Stanach Zjednoczonych wystawiają taką opinie”.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/mariusz-max-kolonko-krytykuje-jaroslawa-kuzniara/tqc8lw

Odpowiedzi: 14 to “jarosław kuźniar „uszlachcony przez tvn , cham ,DZIAD I NACIĄGACZ – BEZ SKRĘPOWANIA OPOWIADA JAK NACIĄGAŁ W USA – HIPERMARKET DLA BIEDAKÓW !!!”

  1. miziaforum said

    dla czego dziś o nim bo ktoś mi przypomniał o jego istnieniu takim wpisem

    Prac.Ochrony said

    Listopad 28, 2015 @ 11:16 AM e
    1 Vote
    W dniu wczorajszym a konkretnie zeszłej nocy w warszawskim klubie nocnym , znany gwiazdor TVN wdał sie w szamotanine z 5 napastnikami z wyglądu obcokrajowcy południowcy , awantura z sali po interwencji pracowników ochrony przeniosła sie w okolice toalet i ucichła , około godziny 1.30 jeden z klientów klubu poinformował o leżącym na zapleczu tuż za toaletami meżczyźnie pobitym , ochrona natychmiast udała sie na wskazane miejsce.
    Ofiara została pobita i zgwałcona wielokrotnie , pracownicy ochrony rozpoznali w pobitym pana Kuźniara z tvn ich stałego klienta , Kuźniar odmówił wezwania policji i pogotowia , poprosił tylko o wezwanie taxi i zachowanie milczenia .

    • falkonidas said

      hahahahahah ale jaja

    • Dag. said

      Mizia,mam całkiem prywatne i nie na temat artu pytanie.Może to idiotyczne,ale czuje dziwny niepokój.Od ubiegłego roku,odkąd jesteśmy razem z Navajo,skasowałam/odmówiłam kontaktu/ 27 wojskowym.Na skaypie mam czarno-białe zdjęcie z młodosci,widziałeś w Stryszawie tą koszulkę ze zdjęciem.Wiadomo ,że dzisiaj ,nie jestem ani młoda ,ani piękna.Co ci wojskowi tak namolnie wcinają się między wódkę ,a zakąskę?Co kilka dni pojawia sie następny delikwent i chce nawiązać kontakt.Każdego kasuję odmownie.Parę dni temu pojawił się ważny generał z Kabulu ,J.C.Odmówiłam,dzisiaj znów,z przypomnieniem ,że już był i ponawia ochotę do kontaktu.Pare dni temu ,widzieliśmy go w tv,coś tam ględził,ale zdjęcie się zgadza.Wszyscy oni są młodsi ode mnie o naście lat.Co tacy ludzie mogą chcieć od biednej i starej Polki?Czy jest możliwość ,aby oni mogli zebrać moje wiadomości prywatne z Twojego blogu,bo nigdzie więcej sie nie wypowiadam i nigdzie nie widać mojej fascynacji wojskowością ,czy bronią?O co tu chodzi?Czemu tylko wojskowi faceci mnie nagabują?Już mam w domu byłego wojaka i to mi wystarcza.Czy mam na serio się niepokoić,czy zwyczajnie to olewać?Nie będe przecież kasować konta na skaypie ,bo mam tu przyjaciół.Pozdrawiam i odpisz.Dag.

  2. krab said

  3. KnUR1 said

    Jak art … ni z gruchy ni pietruchy🙂 … nikogo nie wysadzili ?

  4. Elsa said

    To będzie normą, że celebryty się tak zachowują.
    http://www.fakt.pl/partnerka-janowskiego-i-zona-drzewieckiego-kradly-w-usa-,artykuly,201261,1.html

Skomentuj

 
