Miziaforum's Blog

MATERIAŁ KGB !!! zdjecia terrorystów którzy są już w europie!!

Posted by miziaforum w dniu Listopad 20, 2015


zdjecia zestawione jako MORDERCA W SYRII I JAKO BIEDNY UCIEKINIER JUŻ W EUROPIE …

http://peremogi.livejournal.com/14023603.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odpowiedzi: 24 to “MATERIAŁ KGB !!! zdjecia terrorystów którzy są już w europie!!”

  1. miziaforum said

    OSOBY ZIDENTYFIKOWANE PRZEZ ROSYJSKICH AGENTÓW

  2. miziaforum said

    WIECIE W JAKI SPOSÓB LUBIĄ SIE ROZERWAC W WEEKEND ARABSCY IMIGRANCI KTÓRZY PRZYBYLI DO EUROPY ?

    NIE ?

    TO WAM POWIEM WSADZAJĄ SOBIE W DUPSKO GRANAT I IDĄ W TAKIE MIEJSCE JAK NA NIŻEJ ZAMIESZCZONYM FILMIE …………. I ROZRYWAJĄ SIE

  3. Konarski said

    Uwagę gazeta.pl przykuła dziwna postać, która zatrzymała się w pobliżu rozmawiających Putina i Obamy.

    RT pokazuje i nazywa więcej:
    https://russian.rt.com/article/130870

    „siny, szarak” na g20

    Podsłuchuje o czym rozmawia Putin z Obamą

    Człowiek z raczej kobiecą torbą i telefonem w ręce… Mężczyzna z ubioru, kobieta z zachowania… Dopowiedzcie sobie sami.

    A w dodatku koło flag przy drzwiach wejściowych kręciły się koty:

    Kto lepiej trawi rosyjski, wystąpienie Putina w oryginale:

    Jeśli Putin nie jest jednym z nich to jeszcze nie mówi wszystkiego prosto z mostu jak jest ponieważ potrzebuje czasu by przygotować się do wojny. Dlatego ta dyplomacja i udawanie głupiego jasia.
    Jedyne co może teraz zrobić to zlikwidować po cichu sponsorów.
    A wojna zacznie się w syrii między wojskami lądowymi nato vs rosja . A już coraz bliżej wejścia nato do syrii. Zamachy sterowane tak jak ten w paryżu nas przybliżają do tego stanu.

    • Marysia profesor..Marysia said

      Moga sie poklocic przy podziale lupow..teraz ramie w ramie zwalczaja ” barbarzyncow” tzw.Ciekawa bedzie rozgrywka z lista panstw wspierajacych „barbarzyncow”.Moze ustala i uloza taka na szczycie klimatycznym..stawiam,ze na liscie beda gorace kraje zasobne w rope i w salafistow..pozostale swiete ..glownie chrzescijanskie lacznie z rosja..

  4. Konarski said

    Nowa teoria spiskowa🙂 wielce prawdopodobna🙂

    • heniu said

      jesli chodzi o teorie spiskowe to putin bardzo pasuje na osobe antychrysta nie pamietam juz detali ale czas jego ujawnienia sie jako osoby publicznej i inne tam szczegoly wskazywaly wedlug pewnych przepowiedni ze to moze byc on

    • heniu said

      chodzilo tez o niewiadome pochodzenie kto jest matka putina i tp zagadki ? zreszta obama tez nie wiadomo s kad sie wzial ? i skad pochodzi??zbieg okolicznosci czy cos wiecej?

      • mentronik said

        Heniu Putinoscorbin jest za stary na Antyfanty .Bardziej mi tu pasuje ten oto filantrop ksiaze Al-Waleed bin Talal

        Co ciekawe bedzie wladal biegle jezykami i bedzie oredowal na rzecz pokoju jako niesamowity negocjator

        • mentronik said

        • Marysia profesor..Marysia said

          Ci filantropi juz od dawna wykupuja Europe zachodnia..decydenci cywilizacji europejskiej za pozno zauwazyli..ci filantropi z pelnymi kieszeniami kasy kupuja na pniu co sie da i inwetuja gdzie sie da..bo im pozwolono..teraz jejku..ratuje sie kto moze..juz nas bogaczy prawie kupili..

          • Marysia profesor..Marysia said

            Swoich bidnych niewolnikow maja w glebokim poszanowaniu..wysylaja ich do Europy i maja ich z glowy..u siebie troszcza sie o najbardziej wyksztalconych i najzamozniejszych..cala reszta w europie sobie biednie zyje z socjalu i stanowi narybek do uprawiania terroryzmu..bo przecie wiadomo,ze ta biedota nie kocha krajow, w ktorych bieduje..

          • mentronik said

            Wlasnie to moze byc najwieksza kiwka na ludzkosci ze pod plaszczykiem ogromnych srodkow finansowych i dobroci ukaze sie w czystej postaci niesamowite zlo ale oczywiscie po przejeciu wladzy przez antychrysta

            • Marysia profesor..Marysia said

              Filantropow wsrod chrzescijan tez nie brakuje ..efekty tej filantropii widac..bogatych filantropow cywilnych i religijnych przybywa z opaslymi brzuchami i chudziakow pracujacych na nich tez..i potrzebujacych pomocy filantropow..kolko jak by sie zamykalo.

  5. heniu said

    a co do emigrantow to na 100% nie przybyli do europy w pokojowych zamiarach i skad maja tyle kasy w tych przemycanyc przez dzieci plecakach ??

  6. mentronik said

    Polecam korespondencje tego goscia z Berlina . Kurwa ile rzeczy w mainstreamie jest pomijanych .

    • Marysia profesor..Marysia said

      Austerity-polityka zaciskania pasa,oszczedzanie, czyli -zamrozenie plac,obnizanie poziomu emerytur,likwidacja miejsc pracy w sektorze panstwowym glownie w administracji,ciecia wydatkow w budzecie na szkolnictwo ,kulture,sluzbe zdrowia,podnoszenie podatkow od nieruchomosci i inne programy oszczednosciowe w tym mniejsze wydatki na sluzby porzadkowe glownie policje ,zmniejszenie wydatkow na obronnosc, zmniejszenie wydatkow na rozwoj badan naukowych..czyli powrot do sredniowiecza..Od jakiegos czasu mowi sie o wyjsciu NATO z Europy i stworzeniu wspolnotowych sil europejskich.Zadna nowosc w konstrukcji wspolnej Europy.Sarko ma przyjaciol z prywatnymi samolotami.Afera z narkotykami prowadzi do przyjaciol sarko,od ktorych wypozyczal samolot prywatny.Sprawa rzeczywiscie w toku.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: