Miziaforum's Blog

DZIŚ !!!Zapal znicz “WSZYSTKIM ZAMORDOWANYM W “WOLNEJ” POLSCE III R.P w latach 1989 -2015

Posted by miziaforum w dniu Listopad 1, 2015


PAMIĘTAJCIE ŻE III R.P JEST BEZPOŚREDNIO ODPOWIEDZIALNA ZA SAMOBÓJCZĄ ŚMIERĆ Z

PRZYCZYN EKONOMICZNYCH
170 000 POLAKÓW

W CZASIE 26 LAT ISTNIENIA TAK
ZWANEJ “WOLNEJ POLSKI”

W WYŻEJ WYMIENIONYM PRZEDZIALE LAT RZĄDY SLD, PSL, PIS, PO ZAMORDOWAŁY WIĘCEJ POLAKÓW NIŻ BANDY UPA I OUN NA WOŁYNIU PODCZAS RZEZI !!!

METODY SĄ NIE WAŻNE CZY SIEKIERĄ I WIDŁAMI CZY ZMUSIĆ KOGOŚ DO SAMOBÓJSTWA Z GŁODU BIEDY BRAKU ŚRODKÓW NA ŻYCIE RODZINY …

MORDERCY ZWANI POLITYKAMI W POLSCE MAJĄ KREW POLAKÓW NA RĘKACH WSZYSCY BEZ WYJĄTKÓW 

http://fakty.interia.pl/polska/news-samobojcy-spoza-metropolii,nId,1037616#commentsZoneList?utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=other

Odpowiedzi: 15 to “DZIŚ !!!Zapal znicz “WSZYSTKIM ZAMORDOWANYM W “WOLNEJ” POLSCE III R.P w latach 1989 -2015”

  1. miziaforum said

    GDZIE POSTAWIĆ TAKI ZNICZ ? – W MIEJSCACH CENTRALNYCH TYCH CMENTARZY – KRZYŻ , KAPLICZKA ( takie miejsca posiada każdy cmentarz w stanie wojennym ustawiano tam tysiące zniczy)

    UMIESZCZENIE – BANERU Z NAPISEM ALBO CHOĆBY KARTKI A-4 Z NAPISEM ODRĘCZNYM

    “WSZYSTKIM OFIAROM “WOLNEJ” POLSKI III R.P w latach 1989 -2015″

    TO ŻADNA WIELKA AKCJA ALE …

    P.S ALE ZAPOMNIAŁEM ZE W KAŻDYM INNYM KRAJU LUDZIE ZROBILI BY TO SPONTANICZNIE ALE NIE W POLSCE NIESTETY POLSKA STANOWI FENOMEN W SPRAWACH WAŻNYCH DLA OGÓŁU

    • miecio said

      Poznań – umieściłem taką kartkę na cmentarzu , o mało ze strachu nie umarłem , przez 15 minut ludzie zatrzymywali się i czytali potem zaczęli dostawiać swoje znicze do mojego , robi się tam już spore zbiegowisko

      • ox said

        Stoję w tym tłumku jest może z 20 osób jakiś palant dzwoni na policje , spadam na większą odległość nie chcę żeby mnie psy szarpały

      • ox said

        Ja pierdziulę teraz jest tu chyba z 50 osób jakiś staruch krzyczy ze to ruska prowokacja , a dwie babki mu wtykają że jest chory umysłowo .
        Nagrał bym ale boję się ze są tu już na pewno policjanci po cywilnemu , co roku są aby wyłapywać kieszonkowców

      • Anna said

        Nawet taki czyn to akt odwagi w tym kurwidole, zwanym wolnym państwem.
        I oczywiście znalazła się szuja-konfident, donosiciel bo taka kartka uświęcona świeczkami to jak zamach stanu.
        Nawet własnego słowa nie można napisać do narodu. Lecz zamordowanie prezydenta to dla szuj jest bez znaczenia.

  2. miziaforum said

    TAK ROZSTAWALI SIĘ Z ŻYCIEM W/W ZAMORDOWANI
    przykładowy list pożegnalny

    ludzie listy piszą …

    Córka Krystyny, Iwona przysłała mi 4 stronnicowy list pożegnalny jej matki. Do dzisiaj przeczytałem tylko pierwszą stronę.

    Nawet z drzew, które pozbywają się liści, usłyszeć można, jakby właśnie te pozostałe ocierając się o siebie, tworzyły dźwięki, które tą ostatnią melodią chciały odprowadzić w pożegnalny spacer przerażoną ofiarę.

    Jest wtedy bardzo cicho

    Melodię liści słyszy tylko ten, który stanął na stołeczku zakładając na szyję pętlę ze sznura walającego się dotychczas po spiżarni.

    „Boże co ja robię? Tak nie wolno. Oni będą tacy smutni, a Joasia za dwa miesiące ma termin porodu. Czy USG prawidłowo pokazało chłopca? I co z tego oni jutro, pojutrze się dowiedzą, ile razy uda mi się odebrać telefon z bankowej windykacji, by oni się nie dowiedzieli. Żaden bank już nie chce ze mną rozmawiać. Mają podgląd w BIK i widzą, że mam już 20 kredytów. Będą straszyć, krzyczeć, ubliżać. Ostatni telefon tej wściekłej kobiety, która nie mówiła tylko pastwiła się dobierając słowa, które tak bardzo bolały. Czy ja jestem głupią ku…, złodziejską dziwką, która najpierw pożycza, a później nie oddaje w terminie. Czemu ona nazywa moją córkę słabą tirówką nieumiejącą zarobić na ratę kredytową.

    Mój mąż nie jest menelem przepijającym bankowe pieniądze. On NIC nie wie! Nie wie o moich kredytach. On naprawdę nic nie wie. Boże, co on sobie pomyśli? On całe nasze życie mi ufał. Jak widział, że się martwię brakiem pieniędzy do pierwszego zawsze wynalazł jakiś zaskurniak i rano wkładał mi do kieszeni. Nigdy nie mówił mi tego. Nie chwalił się. Widząc jak się cieszę z odnalezionego 50 złotowego banknotu robił taką słodką minkę, jego wzrok wtedy był taki jak mojej ukochanej babci, gdy podkładała mi batona do tornistra.

    Boże jak ja się boję. Jest mi zimno w stopy. Czy tam jest ciepło? A jak telefon odbierze Joasia i ją tak zbluzgają, to jak ona to przeżyje? Ona jest w ciąży, której ci z windykacji nie widzą przez telefon. Co ja mam jej powiedzieć? Te kredyty brałam by spłacać raty tych poprzednich. Nic sobie nie kupowałam. Moja emerytura 800 złotowa plus męża pensyjka jakoś nam straczała. Po co ja dałam się namówić tej Dorocie? Ona tak zapewniała, że tak wszyscy robią. Ona już 9 lat jest pośrednikiem bankowym. To miało być takie proste, takie łatwe i normalne.

    A dzisiaj 20 kredytów. 150 tys. zł. Jak to oddać? Jak mnie nie będzie to chyba od nich nie będą żądać spłaty? No nie, oni nic nie wiedzieli. Muszą im uwierzyć. Przecież oni nic nie wiedzieli. Ten sznur gryzie mnie w szyję, jeszcze trochę, jeszcze chwilę tak sobie postoję, usta mi tak drętwieją, ale co tam, jak myślę to nie muszę mówić. Tak mi ich szkoda. Oni byli tacy zawsze dla mnie dobrzy. A na święta to uskładali prawie dwieście złotych i kupili mi ten wymarzony bordowy sweter. Taki modny i ciepły. Szkoda, że go nie ubrałam. Nie! – dobrze, że go nie ubrałam, bo może nikt nie będzie go chciał. A tak to może Joasia go założy.

    Tylko ja mu nic nie kupiłam na prezent. Obiecałam, że w przyszłym roku to mu kupię takie ciepłe rękawiczki, z barankiem i ze skóry. On tak lubi brązowy kolor. Czy powinnam się pomodlić? Tylko co tu Chrystusikowi powiedzieć? On przecież wie. Ja tak bardzo się boję. To tylko moment. Taki krótki moment…

    Mężusiu najdroższy, Joasiu, ja tak bardzo was kocham. Tak bardzo. Nie gniewajcie się. Tak mocno chciałabym się do was teraz przytulić. Tak poczuć wasze dotknięcie. Poczuć wasze dłonie, przytulić się mężulku do twojej ukochanej twarzyczki takiej nawet nie ogolonej. Joasiu twój brzuszek to już on, malutki syneczek, a ten pajacyk co mu kupiłaś jest taki słodki. Zaczynają drżeć mi nogi. Zawsze miałam je słabe. Jeszcze trochę, jeszcze chwilę wytrzymajcie, ja jeszce chcę sobie postać i tak sobie pobyć. Nikt na mnie nie krzyczy. Jest tak bardzo cicho. Nie nie ustoję tak dłużej. MOŻE Z…”

    Wpis ten z modlitwą, wnoszę w majestat śmierci Pani Krystyny z Wrocławia, która po zaciągnięciu – poprzez pośrednika kredytowego – panią Dorotę – 20 kredytów, odebrała sobie życie nie widząc możliwości spłacenia długu do banków.

    • miziaforum said

      taka to jest OJCZYZNA !!! POLAKÓW !!!

      przypominam od 10 dni blog dostępny multi językowo

      KONIEC BŁOGIEGO UKRYWANIA PRAWDY O ZBRODNICZEJ III R.P

    • miziaforum said

      ps. ci co nie chcieli umierać pod presją przystawionego do głowy „pistoletu ekonomicznego – lichwiarskiego” uciekli za granicę w liczbie 7 000 000 w latach 2000 – 2015

      źródło niemiecki instytut badań europejskiego rynku pracy

      • miziaforum said

        NA DZIŚ WYGLĄDA TO TAK !!!

        PONAD 5 000 000 POLAKÓW ZARABIA ROCZNIE !!! 2500!!! EURO – O CZYM INFORMUJE MINISTERSTWO FINANSÓW w art. rzeczpospolitej

        Posted by miziaforum w dniu Sierpień 17, 2015

        2 Votes

        Z danych Ministerstwa Finansów opublikowanych przez dziennik „Rzeczpospolita” wynika, że w ubiegłym roku z tytułu uzyskanych dochodów rozliczyć z fiskusem musiało się 24,6 mln osób. Ponad połowa z nich, tj. 12,84 mln osób, uzyskała w ciągu roku dochody nieprzekraczające kwoty 20 tys. zł. To oznacza, że ich średnio-miesięczne dochody – po odliczeniu składek na ubezpieczenia społeczne, kosztów uzyskania przychodu i innych odliczeń przewidzianych prawem – wynosiły mniej niż 1.667 zł.
        Niestety wśród wspomnianych powyżej Polaków istotną grupę stanowią zarabiających naprawdę niskie pieniądze. Ponad 5,1 mln osób deklaruje fiskusowi zarobki na poziomie nieprzekraczającym 10 tys. zł w ciągu roku. To oznacza, że ich średnio-miesięczne dochody wynoszą mniej niż 834 zł, czyli kwotę zbliżoną do tzw. minimum egzystencji (obecnie około 550 zł miesięcznie). Dochody niemal 2,5 mln Polaków nie przekraczają nawet progu wspomnianego minimum, a to oznacza, że osoby takie mogą mieć problemy z zapewnieniem sobie i swoim najbliższym podstawowych dóbr niezbędnych do życia takich jak jedzenie, lekarstwa czy ubrania.

        Realną pomocą dla najbiedniejszych mogłoby być podwyższenie kwoty wolnej od PIT. Przypomnijmy – polska kwota wolna jest jedną z najniższych na świecie i wynosi obecnie 3091 zł w skali roku. Stan ten jest wynikiem zaprzestania aktualizacji wysokości tej kwoty od czasu przejęcia władzy przez ekipę Platformy i PSL-u. Rzecznik Praw Obywatelskich postulował w ubiegłym roku podniesienie jej do poziomu minimum egzystencji, tj. 6503 zł. Jeszcze dalej poszedł Andrzej Duda, który zapowiedział złożenie w Sejmie specjalnej ustawy podnoszącej kwotę wolną do wysokości 8 tys. zł. Tymczasem wysoka funkcjonariuszka obozu rządowego – Małgorzata Kidawa-Błońska – w wywiadzie dla TVP Info powiedziała, że podwyższenie kwoty wolnej od PIT do wysokości postulowanej przez prezydenta Andrzeja Dudę (8000 zł) to „populizm” i Platforma Obywatelska nie będzie temu ulegać…

        Jak widać buta ekipy rządowej nie zna granic. Czas najwyższych ich pogonić, tak by już nigdy nie mieli okazji szkodzić Polakom swoimi działaniami. Niebawem nadarzy się ku temu doskonała sposobność…

  3. Anna said

    R.I.P.
    bezbronnym, niewinnym, zaszczutym przez system

  4. Pelagia said

    doprowadzenie do samobójstwa jest karalne. Proszę o zamieszczenie listy nazwisk posłów, kt. głosowali za przyjęciem eksmisji na bruk. Powinno się za nimi po całym świecie rozesłać listy gończe za popełnienie zbrodni na Polakach. jak ktoś uznał, że eksmisja na bruk jest dobra, to im wykonać takową eksmisję. Bez litości, tak jak oni nie mają litości. osoby bezdomnej nikt nie zatrudni. Tak więc z osoby biednej robi się margines, a nawet gorzej. bandyci, mordercy w więzieniach mają lepiej niż uczciwy biedny człowiek. Gdyby politycy na świecie się oburzali, że krzywdzimy tych antypolskich polityków, to można im wysłać najbiedniejszych, najbrudniejszych bezdomnych z Polski.

  5. Elsa said

    http://demotywatory.pl/4532746/Kolonia-z-pajacami

Skomentuj

 
