Miziaforum's Blog

Tymczasowy Prezydent Duda (czerwiec – listopad 2015 r.) WYMIANA ELIT !!! TO JEST CEL!

Posted by miziaforum w dniu Maj 24, 2015


Miziaforum's Blog

IŚĆ ZA CIOSEM !!!!

” REWOLUCJI NIE ROBIĄ MILIONY, TYLKO SETKI LUDZI …… NARODÓW NIE ZNIEWALAJĄ MILIONY, TYLKO SETKI WROGÓW „

stop acta stop tusk

View original post

Odpowiedzi: 14 to “Tymczasowy Prezydent Duda (czerwiec – listopad 2015 r.) WYMIANA ELIT !!! TO JEST CEL!”

  1. danek said

    Gratulacje ,”katotaliban” będzie sprawował władzę. Trzeba uciekać przed zboczonymi mocherami! Żeby mieć prace trzeba się odmeldować u proboszcza. Pierdziele taką opcje. Już moja żona miała opcje zatrudnienia w szpitalu ale pod warunkiem modlitwy zamiast śniadania.

    • Trak said

      Ja mam np. problemy z różańcem. Na początku wszystko idzie w porządeczku potem nadchodzą oscylacje, zawroty głowy, gubienie się w tajemnicach, odrętwienie i popadam w letarg, katatonię lub zwyczajną drzemkę.
      Nie nadaję się np. na osobę duchowną, bo z Bogiem lubię gadać konkretnie szanując jego osobę i precyzując swoje oczekiwania świadom tego, że grzech pychy jego nie dotyczy i nie lubi on, jeśli ktoś mu się podlizuje w trzech osobach plus Św. Maria i chrzani, jak radiostacja z czterech pancernych. Ja grab! Ja grab! Brzoza wzywam cię. Jak mnie słyszysz? – i cisza, ciągle cisza.

      • Trak said

        Mój kolega z podwórka, który już ma długi staż jako ksiądz pocieszył mnie, że za słabą mam w tej materii kondycję i powinienem bardziej się ćwiczyć i starać, bo u niego podobnie było na początku.
        No i fajnie, tyle że on jest profesjonalistą a ja też zawód wyuczony też już mam i zmieniać nie zamierzam.

    • kacperkias said

      Danek nie przesadzaj, gdzie nasluchales sie tych bredni ??

    • lolo said

      No cóż poproś o robotę prez. Biedronia. Rozumiem, że to jest ta oczekiwana normalność. .No jeszcze możesz terminować u Anna Grodzki.

  2. Bittix87 said

    No to się myliłem wygrał Juda,głosowałem na niego bo trzeba było,ale huja nie trawię.

  3. Bittix87 said

    Bo ja myślałem że fałuszerwstwo będzie ale widze że mają inny plan na górze.

  4. AQQ said

  5. Trak said

    Myślę, że partyjny aktyw PO, SLD, PSL, PIS itd nie ma co się turbować problemami kościelności czy katolickości w życiu zewnętrznym, bo jest wysoce wprawiony i wie, że kiedy dzwonią to wstawać lub klękać a jeśli klękać, to kiedy na jedno a kiedy na dwa kolana i kiedy się ogonem podeprzeć należy, by równowagi nie stracić.
    Zupełnie spokojny jestem po mistrzowskich pochówkach Jaruzelskiego i Bartoszewskiego o to dręczące sieroty po Bulu zagadnienie kościelności w polityce.
    Natomiast, jeśli ten Duda mówił szczerze i prawdziwie, to nie odmawiajmy diabłu skruchy i nawrócenia, bo może to być nieodżałowana w przyszłości okazja, którą zaprzepaścimy.
    A może to nie jest diabeł?
    Może początek czegoś dobrego?
    Na pewno łatwiej uwierzyć nam temu, który mówi, że śrubę nam dokręci i dokręca.
    Sprzeda naszą krew i pot i sprzedaje.
    Wyda nasze pieniądze i między dziady z torbami puści i puszcza.
    Tak nas wytresowano.

    • mi7 said

      …swiete slowa trak !!! odwieczny polski pesymizm stad i te slynne liberum-veto. szanse sa dopoki nie stanie sie prawda namacalna. ale i tak lepsze to niz to co bylo…..no miotly,a teraz do roboty…i wymiatac…

  6. Elsa said

    Teraz nowy powinien się wykazać i postawić przed trybunał tych rzezimieszkow, co zasłużyli na to
    http://niewygodne.info.pl/artykul5/02283-Gigantyczny-wzrost-zadluzenia-Polski-po-I-kwartale-2015.htm

Skomentuj

 
